Opis:
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy.
W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.
Książka obejmuje takie zagadnienia jak:
* zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący,
* rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji,
* stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu,
* tworzenie zaangażowanych zespołów,
* zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków,
* zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób,
* przeprowadzanie trudnych rozmów,
* okazywanie uznania na co dzień.
Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Tolle.pl