Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki
Modlitwa do św. Walentego

Święty Walenty, opiekunie tych, 
którzy się kochają i darzą przyjaźnią, 
Ty który z narażeniem życia urzeczywistniłeś 
i głosiłeś ewangeliczne przesłanie pokoju, 
Ty, który dzięki męczeństwu przyjętemu 
z miłości zwyciężyłeś wszystkie siły obojętności, 
nienawiści i śmierci, wysłuchaj naszą modlitwę. 

W obliczu rozdarć i podziałów na świecie daj nam zawsze kochać miłością pozbawioną egoizmu, abyśmy byli pośród ludzi wiernymi świadkami miłości Boga. Niech ożywiają w nas miłość, przyjaźń i zaufanie, które pozwolą nam przezwyciężyć życiowe przeszkody.

Prosimy Cię, wstawiaj się za nami do Boga, który jest źródłem wszelkiej miłości i wszelkiego piękna i który żyje i króluje na wieki wieków. Amen.




   




Wasze komentarze:
 Dosia: 14.02.2012, 21:44
 Święty Walenty dziękuję Ci za miłość która była mi dana. Proszę by do mnie wróciła.... A może kogoś innego postawisz na mej drodze życia :)
 Aldona: 14.02.2012, 21:40
 Święty Walenty proszę Cię o miłość i szczęśliwe małżeństwo z Kamilem.Dziękuje.
 Małgorzata: 14.02.2012, 20:09
 Święty Walenty wysłuchaj mojej modlitwy i przybądź z pomocą do tych, którzy Cię tutaj wzywają.
 do Tomka: 14.02.2012, 19:41
 Masz dopiero 19 lat!! Napewno znajdziesz drugą połówke,jeszcze Ci sie całowanie zdąży znudzić;) nie przejmuj sie tym tak bardzo pewnie czujesz presje otoczenia....inni chłopcy mają już ten pierwszy raz za sobą, wszyscy tacy wyluzowani i wygadani w temacie, mają dziewczyny itd....ale dam Ci rade jako starsza koleżanka;)...za pare lat dziewczyny takich chłopców "szpanerów" brzydko mówiąć kopną w tyłek, bo każda dziewczyna chce wyjść za mąż, ale ten wybraniec jej serca to całkowita odwrotność szkolnych flirtów i miłostek. Dziewczyny później chcą stabilizacji i bezpieczeństwa, a tego napewno nie zapewni im jakiś imprezowicz, wieczny chłopiec, tylko stateczny wartościowy człowiek...;) pozdrawiam
 ja s: 14.02.2012, 19:41
 Święty Walenty w dniu Twojego świeta prosze Cie o pomoc, aby za sprawą Twojego wstawiennictwa Bóg zechciał wysłuchać moich próśb. Ty wiesz doskonale co czuje moje serce, ile w nim smutku i osamotnienia. Proszę Cię bądź mym orędownikiem i przedstaw moje prośby Panu Bogu.Amen
 Monika: 14.02.2012, 19:19
 A ja proszę Cię Święty Walenty, żebyś pomógł wszystkim tym ludziom którzy piszą tu swoje prośby
 barbara: 14.02.2012, 18:17
  Święty Walenty w dzień Twojego święta proszę uproś u Pana Boga łaskę o powrót dawnej przyjazni i jak najszybsze wyjasnienie nieporozumienia miedzy mna a and sw walenty prosze pomóz w dzien dziesiejszego swieta
 Krystian: 14.02.2012, 17:42
 Święty walenty proszę cię o to abym w końcu znalazł miłość i tym samym mógł ją odwzajemnic.proszę cię wyproś mi te łaski u Pana Boga . Amen.
 Monika: 14.02.2012, 17:06
 Święty Walenty tyle miłości w moim sercu, tyle żaru. Pozwól przelać mi tą miłość w serce drugiej osoby, w serce ukochanego mężczyzny, który tą miłość przyjmie z radością. A moje serce choć pełne miłości nigdy już nie będzie samotne:)
 Rafał: 14.02.2012, 16:08
 Wszystkim, którzy tu pisza pragnę życzyć, aby Bóg przez wstawiennictwo Św. Walentego wysłuchał Waszych próśb Tez jestem osobą samotną i zdaję sobie sprawę co większość z Was czuje. Macie szacunek dla wartości chrześcijańskich, więc może warto spróbować szukać takich ludzi, którzy również je posiadają. Spróbujcie na portalu przeznaczeni.pl i choć sam tam jestem od paru dni i nie bardzo wierzę w powodzenie, to może jednak Wam się uda. Nie macie nic do stracenia Niech Wam wszystkim Bóg błogosławi!!!
 sylwia: 14.02.2012, 14:29
 sw. walenty dziekuje za piekna miłosc
 wiesia: 14.02.2012, 13:09
 Naucz mnie bym Kochala i byla Kochana !
 Justyna: 14.02.2012, 13:09
 Święty Walenty, proszę o błogosławieństwo na nową drogę życia, na którą wstępujemy 4 sierpnia razem z moim ukochanym. Daj nam wystarczająco dużo pokory, wytrwałości i miłości, alby udało nam się stworzyć szczęśliwą rodzinę, przetrwać wspólnie wszystko i dotrwać razem do końca naszych dni. Amen.
 Ewelina: 14.02.2012, 11:57
 Święty Walenty proszę cię żeby już wszystko się ułożyło żeby te wszystkie tajemnice znikły i żebyśmy w końcu mogli żyć normalnie i proszę cię jeszcze żebym nie musiała przechodzić przez to wszystko jeszcze raz...
 aga: 14.02.2012, 10:49
 Proszę i ja o miłość prawdziwą, która będzie sie podobała Bogu, nie taką jaką teraz czuje, bo ona mnie wykańcza, proszę Cie św Walenty pomóż mi zapomnieć o nim, o tym człowieku, który mną gardzi, postaw na mojej drodze mężczyzne odpowiedzialnego, szanującego wartości chrześcijańskie i który bedzie umiał zatroszczyć sie o własną rodzinę.
 magdalena: 14.02.2012, 10:48
 Święty Walenty, patronie zakochanych i kochajcych z calego serca prosze o prosze o porot twego ktorego kocham
 Elzbieta: 14.02.2012, 10:07
 Święty Walenty w dzień Twojego święta proszę uproś u Pana Boga łaskę o powrót mojego męża do mnie do sakramentalnej żony i zakończenie związku z kochanką. Proszę o odrodzenie się w jego sercu miłości i jedności małżeńskiej. Proszę o powrót u mojego męża miłości małżeńskiej i miłości rodzinnej. Wstaw się proszę do Pana Boga za uratowaniem naszego upadającego małżeństwa.
 marcin: 14.02.2012, 10:05
  Święty Walenty, Bardzo proszę o odnalezienie dziewczyny , z którą połączy mnie prawdziwa miłość od Pana Boga .., i o możliwość bycia razem ..
 anja: 14.02.2012, 09:33
 Św Walenty proszę Cię o pogłębienie przyjaźni z Piotrem...
 prosba : 14.02.2012, 08:48
 swiety walenty bardzo cie prosze o kogos w kim bede miala oparcie kogos starszego zadbanego dobrego kogos kto bedzie dbal o mnie kogos kto bedzie korzystal z zycia kogos kto bedzie mial sukces finansowy ktos kto bedzie akceptowal ,kochal szanowal mnie i moje dzieci wierze ze gdzies jest ta druga polowka ktora w tej chwili tez tak samo tego pragnie jak ja pomoz nam sie odnalesc wstaw sie za mna u Pana Boga niech tak sie stanie Amen
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] (55) [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78]


Autor

Treść




[ Powrót ]
 
Daj plusika:
[ Strona główna ]
 Partnerzy medialni:

O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2018 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej