Kartki Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Czat Opowiadania Perełki
10 przykazań miłości


  1. Miłość jest jak księżyc: jeśli się nie wznosi - opada.

  2. Miłość się nie dzieli, ale się rozmnaża.

  3. Miłości nie można kupić ani sprzedać - można tylko ofiarować.

  4. Miłość jest albo pokorna, albo jej wcale nie ma.

  5. Miłość zamiast mówić: "Dam ci pocałunek", mówi: "Podam ci rękę".

  6. Miłość, która oblicza miłość, nie jest prawdziwą miłością.

  7. Kochać, to nie znaczy przyzwyczaić się do kogoś drugiego.

  8. Kochać, to łagodnie przyprowadzić kogoś do siebie samego.

  9. Kochać, to uczynić szczęśliwym drugiego człowieka.

  10. Kochać, to zrobić więcej niż niezbędne.




      





Wasze komentarze:
 jeju: 28.10.2014, 20:23
 Kochanie , to podczepianie się pod łaskę Bożą !
 gosc: 25.06.2014, 13:20
 ktos. w tych slowach byla slodka , gorzka ..
 gosc: 25.06.2014, 01:33
 ktos.zal mi Ciebie.ty nie umiesz kochac.Ty nie znasz milosci, wiec jak mozesz mowic o Milosci!
 gosc: 24.06.2014, 20:57
 ktos.to slowa napisane z premedytacja i z wyrachowania.tak tylko zachowuje sie czlowiek zimny jak lod, pozbawiony wszelkich uczuc!
 gosc: 24.06.2014, 16:50
 ktos.te puste slowa ,to twoja lyzka wody,...
 gosc: 23.06.2014, 21:00
 wtedy gdy przeczytalam juz zachlysnelam sie tym.ktos
 gosc: 21.06.2014, 22:56
 ktos. napisal piekne slowa lecz nie plynace z serca!
 czarna m: 20.05.2014, 14:40
 To co z glebi Kochanego Serca wyplywa jest mi najdrozsze!,bo jest prawdziwe i tylko dla mnie.
 ktos: 09.05.2014, 00:57
 Kocham Cie bardzo za Toba tesknie i brakuje mi Ciebie strasznie!
 tomek: 04.05.2014, 08:44
 Kocham cię pawełku
 Małgosia: 23.04.2014, 08:14
 KOCHAM CIĘ GRZESIACZKU
 Szymleczek: 06.04.2014, 18:32
 Kocham Cię Julia <333
 anna: 09.12.2013, 00:33
 do takiej miłości nie trzeba dojrzewać wystarczy że już od początku będzie się zawsze wystarczająco dojrzałym - większość facetów nie zakochuje sie na całe życie w jednej kobiecie tak naprawdę i tylko raz , z kobietami jest inaczej:( oczywiście że do miłości trzeba być dojrzałym dlatego własnie kobiety sa o wiele dojrzalsze niż faceci. Miłość nie jest odczuwaniem pożądaniem fizycznego jak facet myśli ze to miłość to tak mówi że kocha bo pożąda a potem kobieta jest zawiedziona bo mu nie dała a on ją porzucił dla innej , a ona była naprawdę zakochana na całę życie i chciała by udowodnił siłe swojego uczucia przez ślub i pozostanie z nią naprawde przez całe życie - tak naprawde niewiele facetów ma taka intencje gdy mówi "kocham" a kobieta traktuje to bardzo poważnie....jest tak dlatego że sie różnimy , różnica jest taka że kobieta nie mówi kocham z pożądania fizycznego , jest to prawdziwe uczucie w sferze psychiki , w przeciwienstwioie do facetów ktorzy mówia to w wyniku podniecenia seksulanego- albo tylko wtedy gdy ono akurat sie pojawia..
 Kasia: 30.10.2013, 09:42
 Kocham cie bardzo Darek :*
 Adam: 02.06.2013, 14:19
 KCBM Gosiaczku ♥
 DDK RPK: 29.05.2013, 00:46
 Rastamanka racja co ty zatym ze napiszemy puosenke o milosci
 Asia: 23.12.2012, 19:48
 Panie Boże, ofiaruje Ci miłość jaka jest miedzy mną a Dawidem, ofiaruję Ci nas, BĄDŹ WOLA TWOJA!
 Krystian: 17.11.2012, 12:07
 Jesteśmy już 6 lat razem Ola kocham Cie i cały czas mnie uszczesliwiasz!!7
 Krystian: 17.11.2012, 10:49
 Jesteśmy już 6 lat razem Ola kocham Cie i cały czas mnie uszczesliwiasz!!7
 Krystian: 16.11.2012, 09:00
 Jesteśmy już 6 lat razem Ola kocham Cie i cały czas mnie uszczesliwiasz!!7
 
(1) [2] [3] [4] [5] [6]


Autor

Treść




[ Powrót ]
Daj plusika:
[ Strona główna ] Drukuj Wyślij
Trudna miłość. Jak pokonać kryzys? Trudna miłość. Jak pokonać kryzys?
Tonino Cantelmi, Rachele Barchiesi
Dlaczego zbudowanie stałych i silnych związków uczuciowych wydaje się dzisiaj bardzo trudne czy wręcz niemożliwe? Jakie są przyczyny kryzysu panującego w relacjach międzyludzkich? Autorzy niniejszej książki starają się ukazać te przyczyny. Chcą pomóc Czytelnikowi, zwłaszcza młodemu, w budowaniu trwałych relacji z innymi ludźmi.... » zobacz więcej
Zakochanie… i co dalej? Zakochanie… i co dalej?
Jacek Pulikowski
Książka ta jest pierwszym krokiem do szczęśliwego małżeństwa. Pomyśl o radosnym czasie zakochania, chodzenia ze sobą, narzeczeństwa i nie zmarnuj go! Wykorzystaj cenne wskazówki autora dla dobra twojego i przyszłego współmałżonka... » zobacz więcej
O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Kontakt

© 2001-2013 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej