Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki
Wyznanie wiary - Skład Apostolski

    Wierzę w Boga Ojca Wszechmogącego, Stworzyciela nieba i ziemi, i w Jezusa Chrystusa, Syna Jego Jedynego, Pana naszego, który się począł z Ducha świętego, narodził się z Maryi Panny, umęczon pod Ponckim Piłatem, ukrzyżowan, umarł i pogrzebion, zstąpił do piekieł, trzeciego dnia zmartwychwstał, wstąpił na niebiosa, siedzi po prawicy Boga Ojca Wszechmogącego, stamtąd przyjdzie sądzić żywych i umarłych. Wierzę w Ducha Świętego, święty Kościół powszechny, świętych obcowanie, grzechów odpuszczenie, ciała zmartwychwstanie, żywot wieczny. Amen.


   


Wasze komentarze:
 Mania: 26.10.2012, 21:49
 krolu nasz ojcze chce podziekowac ze wszelkie dobro ktore otrzymuje od ciebie dla mojej rodziny prosze pozwol mi spelnic twoja wole do calkowitego konca abym mogla rozwiazac wszystkie sprawy jeszcze tu na ziemi calym sercem prosze o blogoslawienstwo dla mojej rodziny i ks proboszcza pragne sprawiedliwosci
 dada: 25.10.2012, 15:21
  Do kościoła się chodzi ,a nie. LOL
 Casimir: 08.07.2012, 14:08
 Boże,spraw bym był sobą wbrew woli mych wrogów,przyjaciół i wszystkiego co się rusza po ziemi.
 Ogar ludzie pozdro Oo.: 17.06.2012, 12:39
 Jak widzę że ludzie piszą to w internecie to normalnie masakra. A co do kościoła iść nie idzie ? Tak wam się nie chce lepiej siedzieć 24/H w necie i pisać jak by Bóg był przy komputerze. Ogarnijcie chcecie się zwierzać prosić o pomoc czy spowiadać to idź do kościoła.Myślicie że cały świat/wszechświat jest taki mobilny że nawet Jezus używa internetu ? Polecam przejść się do kościoła a nie pisać swoje żale i smutki oraz do chcecie bo to i tak nic nie da! Pozdrawiam
 aga: 04.06.2012, 18:33
 Kochany Boże dziękuję Ci za wszystko ,co dla mnie zrobiłeś.
 KTOŚ KTO KOCHA BOGA <3: 13.05.2012, 20:30
 Mój Bożę dziękuję ci za wszystko co dotychczas dla mnie zrobiłeś proszę ciebie teraz o dużo ale nie musisz mi tego sprawiać , jeżeli sprawisz wiec ,że robie sobie u cb wielki dług gdy go odpłace chwal moją duszę i błogosław mnie razem z najukochańszą rodzinę !
 Ela: 13.05.2012, 11:32
 Proszę Cię Jezu o uleczenie duszy i ciała.
 Azi: 20.04.2012, 16:01
 Ojcze.Tobie zawierzam siebie i moją rodzinę. Miej nas w swojej opiece.Amen
 Krystyna: 17.03.2012, 08:26
 Boze pomoz mi w moich sprawach,udziel laski zdrowia i sily.....
 czesio: 11.01.2012, 19:22
 nie umiem sie tego nauczyc ) :
 GRUBY: 04.01.2012, 19:39
 nie umiem nauczyć się składu apostolskiego panie pomóż
 dziadzia: 14.12.2011, 18:20
 kto zna cztery filary wiary ?
 hehe: 04.12.2011, 16:10
 no mialem sie tego nauczyc bo zapomnialem dzieki ^^
 klaef: 27.11.2011, 16:50
 dzięki
 Krystek:D: 27.11.2011, 16:48
 Dzięki ci panie za miłość mą
 wiem: 06.10.2011, 11:44
 Boże Ojcze Wszechmogacy Ukochany nade wszystko Z glebi serca sle wielkie dzieki .takie ktore slowami nie moge wypowiedziec , za mojich Dziadkow Rodzicow .Rodzenstwo , Bratankow .Siostrzencow Bratanice chrzesnice .rodzine, a szczególnie dzienkuje za moje Dzieci kochane , dziekuje ze mnie nimi obdarzyłeś .Proszę nie zostawiaj mnie samej , nie zniose tej pustki w mojej duszy bez Ciebie .Dziekuje za wszystko Nie Odchodz .A szczegolnie Dziekuje ci za to ze jeste ,ze mnie kochasz Bezgranicznie. ze Pomagasz. Panie moj i Boze ,Krolu mojego serca. Prosze Cie zechciej byc Krolem mojej rodziny, rodziny moich dzieci i rodzin moich rodzenstwa i ich dzieci .Nie zwazaj na nasze grzechy. lecz na milosc i wiare.Zmiloj sie nad nami Panie Boze wszechmogacy .zeslij Laske nawrucenia i pojednanie dla moich najmilszych a szczegolnie mojego meza ktory mocno bladzi .Jezu Ja nie moge mu pomoc wiec Ty mu pomoz wyjsc z tych tarapatow .juz tyle czasu sie modle za niego i bez rezultatu wiec daj mu kogos zeby zrozumial zlo jakie go otacza czy Ty Panie tak chcesz dla niego serce z bolu peka wspolczuje mu i nie moge sama nic .Jezu ufam Tobie Kocham cie Jezu calym sercem cala dusza ze wszystkich sil i Tobie polecam i zawierzam wszystki sprawy zwiazane z moimi problemami .Blagam zaprowadz Boski pozadek w mojej rodzinie .ratuj bo umieramy w grzechu.Amen
 mama: 06.10.2011, 00:06
 Boże Ojcze Wszechmogacy Ukochany nade wszystko Z glebi serca sle wielkie dzieki .takie ktore slowami nie moge wypowiedziec , za moich Dziadkow Rodzicow .Rodzenstwo , Bratankow .Siostrzencow Bratanice chrzesnice .rodzine, a szczególnie dzienkuje za moje Dzieci kochane , dziekuje ze mnie nimi obdarzyłeś .Proszę nie zostawiaj mnie samej , nie zniose tej pustki w mojej duszy bez Ciebie .Dziekuje za wszystko Nie Odchodz .A szczegolnie Dziekuje ci za to ze jeste ,ze mnie kochasz Bezgranicznie. ze Pomagasz. Panie moj i Boze ,Krolu mojego serca. Prosze Cie zechciej byc Krolem mojej rodziny .Krolem serca mojego meza , rodziny moich dzieci i rodzin moich rodzenstwa i ich dzieci .Nie zwazaj na nasze grzechy. lecz na milosc i wiare.Zmiluj sie nad nami Panie Boze wszechmogacy .zeslij Laske nawrocenia i pojednanie dla moich najmilszych aszczegolnie mojego meza ktory mocno bladzi .Jezu ja nie moge mu pomoc ,wiec Ty mu pomoz wyjsc z tych tarapatow .juz tyle czasu sie modle za niego i bez rezultatu wiec daj mu kogos zeby zrozumial zlo jakie go otacza czy Ty Panie tak chcesz dla niego serce z bolu peka wspolczuje mu i nie moge sama nic .Jezu ufam Tobie Kocham cie Jezu calym sercem cala dusza ze wszystkich sil i Tobie polecam i zawierzam wszystki sprawy zwiazane z koszmarem mojego zycia .Blagam zaprowadz Boski pozadek w mojej rodzinie .ratuj bo umieramy w grzechu.Amen
 zona : 05.10.2011, 03:05
  Boże Ojcze Wszechmogacy Ukochany nade wszystko Z glebi serca sle wielkie dzieki .takie ktore slowami nie moge wypowiedziec , za mojich Dziadkow Rodzicow .Rodzenstwo , Bratankow .Siostrzencow Bratanice chrzesnice .rodzine, a szczególnie dzienkuje za moje Dzieci kochane , dziekuje ze mnie nimi obdarzyłeś .Proszę nie zostawiaj mnie samej , nie zniose tej pustki w mojej duszy bez Ciebie .Dziekuje za wszystko Nie Odchodz .A szczegolnie Dziekuje ci za to ze jeste ,ze mnie kochasz Bezgranicznie. ze Pomagasz. Panie moj i Boze ,Krolu mojego serca. Prosze Cie zechciej byc Krolem mojej rodziny, rodziny moich dzieci i rodzin moich rodzenstwa i ich dzieci .Nie zwazaj na nasze grzechy. lecz na milosc i wiare.Zmiloj sie nad nami Panie Boze wszechmogacy .zeslij Laske nawrucenia i pojednanie dla moich najmilszych aszczegolnie mojego meza ktory mocno bladzi .Jezu Ja nie moge mu pomoc wiec Ty mu pomoz wyjsc z tych tarapatow .juz tyle czasu sie modle za niego i bez rezultatu wiec daj mu kogos zeby zrozumial zlo jakie go otacza czy Ty Panie tak chcesz dla niego serce z bolu peka wspolczuje mu i nie moge sama nic .Jezu ufam Tobie Kocham cie Jezu calym sercem cala dusza ze wszystkich sil i Tobie polecam i zawierzam wszystki sprawy zwiazane z moimi problemami .Blagam zaprowadz Boski pozadek w mojej rodzinie .ratuj bo umieramy w grzechu.Amen
 JOLANTA Z BIELSKA-BIAŁEJ: 28.05.2011, 17:16
 WIERZE, UFAM, PROSZĘ POMÓŻ BOŻE W TRÓJCY JEDYNY
 bs: 27.05.2011, 18:55
  Boże Ojcze Wszechmogacy Ukochany nadewszystko Z glebi serca sle wielkie dzieki .takie ktore slowami nie moge wypowiedziec , za mojich Dziadkow Rodzicow .Rodzenstwo , Bratankow .Siostrzencow Bratanice chrzesnice .rodzine, a szczególnie dzienkuje za moje Dzieci kochane , dziekuje ze mnie nimi obdarzyłeś .Proszę nie zostawiaj mnie samej , nie zniose tej pustki w mojej duszy bez Ciebie .Dziekuje za wszystko Nie Odchodz .A szczegolnie Dziekuje ci za to ze jeste ,ze mnie kochasz Bezgranicznie. ze Pomagasz. Panie moj i Boze ,Krolu mojego serca. Prosze Cie zechciej byc Krolem mojej rodziny, rodziny moich dzieci i rodzin moich rodzenstwa i ich dzieci .Nie zwazaj na nasze grzechy. lecz na milosc i wiare.Zmiloj sie nad nami Panie Boze wszechmogacy .zeslij Laske nawrucenia i pojednanie dla moich najmilszych aszczegolnie mojego meza ktory mocno bladzi .Jezu ufam Tobie Kocham cie Jezu calym sercem cala dusza ze wszystkich sil i Tobie polecam i zawiezam wszystki sprawy zwiazane z moimi problemami .Blagam zaprowadz Boski pozadek w mojej rodzinie .ratuj bo umieramy w grzechu.Amen
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] (17) [18] [19] [20]


Autor

Treść




[ Powrót ]
 
Daj plusika:
[ Strona główna ]
 Partnerzy medialni:

O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2018 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej