Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki
Ktoś wyjątkowy

Jak to miło ze strony Boga, że wybrał ciebie na mojego męża.
On to sprawił, że wśród tylu ludzi na świecie akurat my spotkaliśmy się,
że właśnie nasze ścieżki skrzyżowały się, przeżycia nas połączyły, 
a nasze myśli zbliżyły się tak, że kiedy rozmawiamy, bardzo często
odnajdujemy nowe prawdy, nowe spojrzenie na miłość, życie, wiarę.

Dziękuję ci za to, że jesteś przy mnie i w deszczowe, i w słoneczne dni; 
że jesteś zawsze blisko, zawsze gotowy do słuchania, do radości 
i do szlochania ze mną, i do modlitwy.

Dziękuję ci za dłoń spoczywającą na moim ramieniu, zabawną pocztówkę,
bukiet kwiatów i ciastko. Za to, że wiesz, kiedy poprzeć mnie i kiedy
sprowadzić na ziemię, kiedy odwieść od złego, a kiedy pobudzić
do działania we właściwym kierunku.

Dziękuję ci za radość, problemy, przyjemności i ból dzielone ze mną.
Dzięki temu czuję, że jestem dla ciebie kimś bardzo ważnym, 
że nasze małżeństwo ma sens.

Jesteś dla mnie kimś wyjątkowym. Dzięki naszej miłości 
staję się człowiekiem. Mam nadzieję, że ty również.

Dziękuję ci za to, że jesteś moim mężem.

Marion Stroud




   


Święty od zaraz - dlaczego nie Ty i ja? Święty od zaraz - dlaczego nie Ty i ja?
O. Leon Knabit OSB, Ewa Nocoń
Co to znaczy być świętym? Czy świętość jest czymś ważnym dla współczesnego człowieka? Czy ja mogę zostać świętym? Na te oraz inne pytania związane ze świętością i tym, jak stawać się coraz lepszym i szczęśliwszym człowiekiem – w perspektywie wiary – odpowiada o. Leon Knabit w rozmowie z Ewą Nocoń... » zobacz więcej

Wasze komentarze:
 Wiem: 15.02.2016, 00:42
  to jest okropność trauma straszna dla drugiej strony jak zaufana osoba oszukuje potrafi wpędzić w taką potworność nie zdając sobie sprawy swoimi występkami jaką wyrządza szkodę. To jest tragedia. Tak, a przecież nie było '' że Cię nie opuszczę..." masz rację powinnam podziękować że nic nie obiecał mi Panu Bogu. Mam szczęście wielkie ,że dobry Bóg dokładnie znał moją historię.. Już teraz podchodzę do tego z dystansem ,na zimno..ale wtedy myślałam że mi (...)
 moze: 12.02.2016, 18:53
 ma inna? ..A Tobie nic nie obiecał...a co powiedziec o takich którzy maja zony a podrywają inne ?..i co o takich powiedziec...podlosc niektórych meszczyzn nie zna granic...
 Nie..: 18.01.2016, 12:05
 nie powróci...Najwyższy czas przestać o nim myśleć,przestać wspominać.Czasu już nie cofnę to wszystko jest już skończone.I nie ważne jak bardzo będę chciała go jeszcze raz zobaczyć i przytulić,muszę wiedzieć ,że mi nie wolno..on pewnie już nie pamięta która to ja byłam :(
 ...: 28.12.2015, 13:14
  - powróci ??
 jesli : 19.12.2015, 15:28
 Wyjątkowy to zawsze...
 ktos wyjatkowy!: 21.03.2015, 09:04
 ..zawsza nim bedzie?..
 *: 25.09.2014, 10:31
 Dobrze że można marzyć:) ...marzenia niekiedy są przepiekne
 można: 23.09.2014, 00:26
  Marzyć a nawet wskazane.. sie marzenia. Bez tego życie byłoby byle jakiej jakości. Kurczę nie mogę już zawsze będziesz pisać w ten sposób doprowadzając do.. Ten dialog inaczej nie może sie odbywać , Radek. . . Czym są marzenia - konfrontacja bywa przeróżna. i rzeczywistość też. Nie ważne to. najważniejsze czy na nowo odnajdziemy sie. Nie możesz się poddać prawda? Nie możesz inaczej ze mną sie skontaktować Po za tu "zaglądaniem"? Już zawsze bedziesz jak cień podążać Czy to Ty Anioł stróż tak mnie strzeżesz od upadku.. wiem że pewien duszek dobry czuwa nade mną Jak mam ujrzeć go skoro umyka przede mną? Jak :(
 ...: 06.09.2014, 15:17
 Czym sa marzenia...? mozna marzyc ..czy nie
 ???: 05.09.2014, 13:50
 Jeśli tak to nawet nie można marzyc
 ...: 03.09.2014, 09:07
 Panem pośpiechu jest ten zły...a więc to on to czynił? Bo nie wiem a dobrze było by wiedzieć
 serce*: 31.08.2014, 09:11
  pomóż spełnić sny
 no tak: 26.08.2014, 21:51
  Co prędko się rozwija prędko opada ,i szybko sie kończy. Panem pośpiech jest ten zły.
 To: 26.08.2014, 13:03
  a co To było? Chciałabym sprawdzić.. Awarie sie zdarzają- musisz sam odblokować,od nowa Ja,próbowałam znanymi sposobami już nie mam na TO wpływu? Za wiele sobie obiecywałam.. nie powinnam w ogóle marzyć? Się skończyło
 no tak: 30.07.2014, 11:55
 Awaria..a co to było? To było piękne lecz się skończyło
 A..: 30.07.2014, 10:12
  co ma poczuć TO szaleństwo i zwariować? Miło poszaleć w porę -no nie! i co wtedy (!) ZROBISZ? A .. może by tak - HEJ, czy Ty wiesz co Cię czeka .. HEJ,czy Ty wiesz że mam Cię na oku -? UWAŻAJ !
  i..: 06.07.2014, 17:58
  już wie z Tobą chce dzielić wszystkie Twoje sny, w marzeniach odnaleźć dziś znowu pierwszy raz oczu blask
 Hmm: 03.07.2014, 10:49
  marzy???
 ;0 AWARIA: 01.07.2014, 11:59
  TAK,ZATRZYMAŁY SIE MARZENIA. ZABLOKOWALY?
  Lecz: 26.06.2014, 21:39
  śni! Nie zwariowala na tyle, by. Choć jest blisko od uczynienia Czy złapiesz ją na skraju przepaści? Zdążysz.
 
(1) [2]

Autor

Treść




Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
Daj plusika:
[ Strona główna ]
 Partnerzy medialni:

O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2017 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej