Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
Szermierka

     Ta gra może się toczyć tylko w dobrze oświetlonym pomieszczeniu. Dwaj zawodnicy stają w wyznaczonych przez prowadzącego kołach stykających się ze sobą.

     Każdy z nich trzyma floret lub szablę z patyka albo papierowy rulon. Na znak sędziego rozpoczyna się walka trwająca minutę. Sędzia liczy punkty, które zawodnicy zdobywają za trafienie nie w postać, lecz w cień przeciwnika.

     Zawodnicy mogą poruszać się w obrębie wyznaczonego miejsca i przysiadać, by zmniejszając cień, utrudnić przeciwnikowi zdobycie punktów.

     Po każdym trafieniu sędzia liczy do trzech - tyle trwa przerwa w walce, którą zawodnicy podejmują natychmiast po zakończeniu wyliczania czasu.

     Jeśli któryś z nich w czasie walki wyjdzie poza wyznaczone pole - otrzymuje punkt karny.


SS
Podziel się i innymi:


   


Wasze komentarze:

Brak komentarzy


Autor

Treść





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]
 Partnerzy medialni:

O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2017 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej