Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
Tak i nie

     Jeden z grających wychodzi z pokoju, a pozostali obierają sobie jakiś wyraz, oznaczający przedmiot, miejscowość, nazwisko znakomitego człowieka lub t. p. Wyraz ten ma być właśnie odgadnięty. W tym celu, wraca osoba, która wyszła, i zadaje kolejno pytania grającym, na które można odpowiadać tylko tak lub nie.

    Przypuśćmy, że obrano wyraz "Mickiewicz."

     Ażeby odgadnąć, o co chodzi, należy zręcznie zadawać pytania.

     Na przykład:

-  Czy to nazwa jakiego przedmiotu?
-   Nie.
-  Nazwa miejsca?
-  Nie.
-  Nazwa miasta?
-  Nie.
-  Nazwisko?
-  Tak.
-  Czy człowiek ten żyje?
-  Nie.
-  Wódz? - Nie.
-  Malarz?
-  Nie.
-  Uczony?
-  Tak i nie.
-  Poeta?
-  Tak.
-  23 
-  Mickiewicz?
-  Tak.
     Teraz idzie odgadywać ten, któremu zadano ostatnie pytanie. Jeżeli zaś kto z grających dał odpowiedź niewłaściwą, np. zamiast nie, powiedział tak, albo odwrotnie, to albo daje fant, albo zaraz zastępuje odgadującego i wychodzi do drugiego pokoju. Jeżeli odgadujący nie trafi na zadany wyraz, daje fant.

MR
Podziel się i innymi:


   


Wasze komentarze:

Brak komentarzy


Autor

Treść





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]
 Partnerzy medialni:

O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2017 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej