Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
Zegar ścienny

     Jeśli zegar ścienny wybije godzinę siódmą przez siedem sekund, to ile sekund będzie bił godzinę dziesiątą?

Podziel się i innymi:



   


Wasze komentarze:
 mądrzejszy: 25.11.2015, 23:17
 pomiędzy siedmioma uderzeniami jest 6 przerw pomiędzy dziesięcioma uderzeniami jest 9 przerw więc 7s/6przerw *9=10,5s !!! ZADANIE PRAWIDŁOWE !!!
 łatwe: 12.04.2015, 18:09
 10
 hmm: 04.04.2015, 22:15
 Nie można tego liczyć wzorem a sama zagadka jest błędem winno być 10 chyba że ktoś ma w zegarku taki przełącznik + i - i wcisną - w takim Przypadku i im dalej tym odstępy będą się niejako rozciągać w czasie - niestety mamy czas Linearny :) - z tą zagadką jest tak jak z kłódką na szyfr który sobie sami wymyślamy .... czasu nie można przyśpieszyć czy zwolnić - gdyż niejako zmieniamy rzeczywistość ... czy twórca zagadki żyje w innym wymiarze ? albo ma tzw. Podwójne obywatelstwo .... :D:D:D
 mistrz riposty ;): 01.05.2013, 14:50
 yyyyy... no chyba ty xD
 hipolita/teodora: 09.01.2013, 20:56
 myślałam że 10!!!!!!!!!! :P!
 Patka: 17.03.2010, 19:51
 łatwe było
 mondrala: 01.01.2010, 13:07
 jako lubioacy ogadywac zagadki chłopak juz wytlumaczam no bo tak jesli zegar wybyje 7 w 7 sec to ile bedzie buc 10 proste ... patrzcie mamy 7 w 7 sec i jesli chcemy wyliczyc cos z danej liczby musimy ja przez siebie pomożyć czyli z 10*10=100:12=bo tyle jest godzin równa sie 8.3 i jeszcze całe okrażenie zegara to jakies w zokragleniu 10.4/5 jakos tak moze prosciej 8.3 *1.2/1 bo tyle idze przez cała oś to wyjdzie 10.4 wi.ęc to jest bład :D
 skalny: 13.11.2008, 23:53
 to o godzinie 4 ile sekund bedzie bil...3,5? jesli (10-1)=(7-1)x1,5 to (4-1)=(7-1)/2 idąc tym tokiem myslenia
 ankola: 20.04.2008, 12:46
 ziomal, nie interesują mnie przerwy między uderzeniami tylko czas wybijania godziny... mój zegar wybija godzinę siódmą 14 sek., a godzinę dziesiątą równe 20 sek. nic prostszego... po co filozofowac? nikt nie pyta o przerwy między uderzeniami...
 jassiu: 19.04.2008, 21:22
 jako lubioacy ogadywac zagadki chłopak juz wytlumaczam no bo tak jesli zegar wybyje 7 w 7 sec to ile bedzie buc 10 proste ... patrzcie mamy 7 w 7 sec i jesli chcemy wyliczyc cos z danej liczby musimy ja przez siebie pomożyć czyli z 10*10=100:12=bo tyle jest godzin równa sie 8.3 i jeszcze całe okrażenie zegara to jakies w zokragleniu 10.4/5 jakos tak moze prosciej 8.3 *1.2/1 bo tyle idze przez cała oś to wyjdzie 10.4 wi.ęc to jest bład :D
 
(1) [2] [3] [4]

Autor

Treść





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]
 Partnerzy medialni:

O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2017 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej