Kartki Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Czat Opowiadania Perełki
To śmieszne...

To śmieszne, jak prostym jest dla ludzi 
wyrzucić Boga, a potem dziwić się, dlaczego świat zmierza do piekła.

To śmieszne, jak bardzo wierzymy w to, co napisane jest w gazetach, 
a poddajemy w wątpliwość to, co mówi Biblia.

To śmieszne, jak bardzo każdy chce iść do nieba, 
pod warunkiem, że nie będzie musiał wierzyć, myśleć, mówić, 
ani też czynić czegokolwiek, o czym mówi Biblia.

To śmieszne, jak ktoś może powiedzieć "Wierzę w Boga" i nadal 
iść za szatanem, który, tak a'propos również "wierzy" w Boga.

To śmieszne, jak łatwo osądzamy, ale nie chcemy być osądzeni.

To śmieszne, jak możesz wysyłać tysiące "dowcipów" przez e-mail, 
które rozprzestrzeniają się jak nieokiełzany ogień, 
ale kiedy zaczynasz przesłania dotyczałce Pana, ludzie dwa razy 
zastanawiają się czy podzielić się nimi.

To śmieszne, jak wiadomości sprośne, bezwstydne, 
pikantne i wulgarne swobodnie przenoszą się w cyber-przestrzeni 
lecz publiczna dyskusja o Bogu w szkole i w miejscu pracy jest tłumiona.

To śmieszne, jak ktoś może być zapalony dla Chrystusa w niedziele, 
a przez resztę tygodnia jest niewidzialnym chrześcijaninem.

Śmiejesz się?

To śmieszne, że kiedy przeczytasz tę wiadomość nie wyślesz jej 
do zbyt wielu osób z twojej listy adresowej, ponieważ nie jesteś pewny, 
w co wierzą lub co pomysią o tobie kiedy im to wyślesz.

To śmieszne, jak bardzo mogę być przejęty tym co inni ludzie pomyślą o mnie,
zamiast tym, co Bóg pomyśli o mnie.

Czy myślisz? Przekaż to dalej, jeśli uważasz, że warto. 
Jeśli nie, to wyrzuć... Nikt się o tym nie dowie.

Lecz jeśli to wyrzucisz, nie stój z boku i nie narzekaj 
nad fatalnym stanem tego świata!"



Żyć jak dziecko. Medytacje na podstawie Żyć jak dziecko. Medytacje na podstawie "Małego Księcia"
Antonio González Paz
Jest to oryginalny komentarz do "Małego Księcia" - książki, która zawiera w sobie pełną wiedzę o życiu. Komentarz ten ma pomóc czytelnikowi modlić się i rozważać mądrości przekazane w "Małym Księciu".... » zobacz więcej


   


Wasze komentarze:
 M: 04.12.2009, 12:04
 Nie bój się, wypłyń na głębie JEST! PRZY TOBIE CHRYSTUS!
 do ONA: 23.12.2008, 14:28
 Mow do Jezusa - "przymnoz mi wiary"...Apostolowie o to prosili, modl sie do Ducha Świętego, chciej, a uwierzysz mocniej!odwagi!
 do Łukkasza: 23.12.2008, 14:23
 przeczytaj to jeszcze ze 100 razy conajmniej i zastanow sie! nikt nie karze Ci wierzyc, uwierzyc musisz sam , z wlasnej woli...nie znam Cie, ale jesli nie wierzysz .... - nie jestes ta naprawde szczesliwy! NIE CZUJESZ TEGO? NAPRAWDE TEGO NIE CZUJESZ, ZE ON JEST? WSLUCHAJ SIE, BADZ SZCZERY JEDEN RAZ ZE SOBA.....WSLUCHAJ SIE,IDZ DO KOSCIOLA, IDZ DO SPOWIWDZI...ODWAGI! moze nie to chciales przeczytac,moze nie to,ale bez sensu klamac!
 ania : 14.10.2008, 12:14
 chej bardo mi sie podoba ten ;]
 Łukasz: 06.08.2008, 20:02
 A skąd wogóle wiecie, że Bóg wogóle Was słucha? A może stworzył tylko świat i teraz załamuje ręce "... co Ja uczyniłem"?? Każecie wierzyć w to co napisano w Biblii... a co napisano? Blaczego Biblia to Księga natchniona a Gazeta Wyborcza nie??????????? DLACZEGOO?????
 cinek003: 20.03.2008, 18:57
 ;)
 Nefertari88: 12.03.2008, 19:56
 TU SIĘ NIE MA CO ŚMIAĆ, TU TRZA PŁAKAĆ!
 koala: 10.03.2008, 21:33
 takk...swieta prawda...Przypatzcie sie ludzie jak to wszystko ewoluowalo;teraz tak naprawde malo ludzi potrafi przzyznac sie do wiary.Większość młodzierzy np. w czasie mszy nie spiewa, bo obciach,zamiast kleczec siada na 5 literach ,niektórzy bawią sie kom. ;/ czasami czuje ze tutaj nie pasuje Tak naprawde wieksszosc ludzi chodzi do kosciola z przyzwyczajenia albo z przymusu i zazwycczaj okazują to w koscielenp.zniecierpliwieniem,gadaniem z iinnymi;/ wierze jednak ze tacy ludzie kiedys kapną sie ze nie tędy droga:):)pozdro dla wszystkich ktorzy tu zajrzeli:):)*
 ona: 10.03.2008, 13:48
 Dlaczego nie potrafie mocniej wierzyć?????? ;(
 rogalik: 09.03.2008, 21:28
 Swięta prawda... dlatego nie bądżmy egoistami i podzielmy się tym z wszystkimi.
 daga: 07.03.2008, 15:08
 W. : wiara w Boga to nie jest umiejętność. to decyzja. A wirz mi, że iście za Jezusem bez Ducha Świętego było by udręką... życzę powodzenia! a A tak nawiasem mówiąc to bardzo mądre x] I myślę że nie do końca chodzi o to żeby to rozsyłać tylko żeby nie wstydzić sie mówic w ten sposób;]
 angelika: 05.03.2008, 21:48
 hmm.. bardzo madre slowa... tak trafiają do człowieka... i to wszystko to prawda i ja nie mówię że sama tak nie robie... trudniej jest mówić o Bogu i własnej religii niż o jakichś głupotach...
 [*][*][*]: 05.03.2008, 07:10
 Jeżeli to wyrzucę to jednak ktoś o tym będzie wiedział... Tą kimś jest Bog.
 szczawa: 04.03.2008, 23:05
 czy rozmawiac o Bogu jest źle, czy rozmowa o tych sprawach powinna byc publiczna, czy jesli zjemy marchewke powiemy że zrobilismy wszystko co moglismy!!! mysle że nie ale jesli coś z tego zostanie to juz warto.."żyć Bobieg i żyć w Bogu" to sie naprawde do wyczuć...jest wtedy lepiej lzej.
 "(*+*)"...: 04.03.2008, 22:22
 bardzo ciekawe w wymagające zastanowienia nad soba
 Kiara: 04.03.2008, 14:26
 To śmieszne, że chcą skrócić wakacje.
 Kuba: 03.03.2008, 22:44
 bardzo pouczające, pozdrowienia dla autorów i odwiedzających;)
 Julu: 03.03.2008, 20:10
 To śmieszne... że nie widziałam wcześniej tak wartościowej strony... ;)
 Kindzia: 03.03.2008, 19:15
 żeby tylko więcej osoób się tego stosowało;/ fatalne ale prawdziwe;p
 Kaśka: 03.03.2008, 17:56
 To prawda, mało się o tym mówi... Każdy jednak kto tak na prawdę chce nie boi się o tym mówić... Coraz częściej spotykam sie z ludźmi młodymi tak jak ja którzy nie boją sie o Bogu mówić, myślę, że te bariery budowane w człowieku powoli są przełamywane, a to dobrze.... :) Pozdrawiam.. :)
 
(1) [2]


Autor

Treść




Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
Daj plusika:
[ Strona główna ]
 Partnerzy medialni:

O stronie... | Ogłoszenia | Konkurs | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2017 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej