Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki

Źródełko ...czyli o darze rozmowy...


[ Dodaj wpis ]

[<<] [<] [533] [534] [535] [536] [537] [538] (539) [540] [541] [542] [543] [544] [545] [>] [>>]

Chcesz prosić o wspracie i modlitwe?
Dodaj prosbę do [ Skrzynki Intencji ]

 monikadata: 02.10.2007, godz: 16:50

A dzisiaj jest święto naszych Aniołów Stróżów!!!
Mamy za co dziękować Panu Bogu, że dał nam tak potężnych Opiekunów.

"...bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie,
aby cię strzegli na wszystkich twych drogach.
Na rękach będą cię nosili,
abyś nie uraził swej stopy o kamień." Ps 91

2160 )
 modląca, e-mail: akacyjeee@interia.pldata: 02.10.2007, godz: 11:05

Aga
jest to bardzo przykra, trudna historia dla niego i jego rodziny...dlaczego ja...po co? dlaczego wtedy skoczyłem? tyle pytań bez odpowiedzi....
cierpienie jest tajemnicą... jest tyle wypadków...tyle chorób przeróznych, sama spotkałam w zyciu wiele osób sparalizowanych..przykutych do łózka..w rózny sposób
choroba, wypadek, własna wina.. wiem ze to bardzo trudne do przyjęcia..ale nie wiemy po co takie cierpienie? jaki ma sens, komu ma słuzyc? moze jemu samemu?

Dla przyjaciól, znajomych, dla Ciebie.. ogromna rola, aby on nie czuł sie osamotniony..aby pojsc do niego poswiecic mu czas i nie użalac sie nad jego losem...bo on sam pewnie ma tego dosc a to nic nie zmienia! podchodzic do niego jak do cżłowieka..który ma jedynie chore ciało ale nadal ma potrzeby na tyle ile jest w stanie, potrzebuje ciepła, usmiechu, zrozumienia, czucia sie potrzebnym!! mimo iż jest uzalezniony od innych.. tak...takich ludzi jest wielu..oni zyja wsród nas.. dlaczego? moze są nam potrzebni? moze uczą nas bezinteresownej miłosci?
mogłoby sie powiedziec są ciężarem dla rodziny...ale my nigdy nie wiemy jaki to ma sens... dla kogo to cierpienie.. Jezus nie obiecał łatwego zycia, poniółs nasze krzyże... moze tego młodego cżłowieka wzywa do tej chrześciajńskiej postawy wobec swojego cierpienia?
nie mówmy ze jego zycie jest przegrane!! tylko Bóg wie.. ze strony innych modlitwa i wsparcie to podstawa pomoc dla tego człowieka... Boże daj mu moc.. sługo Boża Marto Robin módl się za nim i jego bliskimi..

2159 )
 Aga, lat 23, e-mail: modus_vivendi@o2.pldata: 02.10.2007, godz: 02:28

Witam wszystkich serdecznie:)

Słuchajcie chciałabym aby każdy kto może pomógł modlitwą to jest bardzo potrzebne.Prosze Was o pomoc.Wiem,że są ludzie bezinteresowni którzy mają wiele ciepła w sobie i napewno chętnie pomogą.Im więcej osób zechce się modlić tym większa moc dobra i miłości w kierunku bliżniego.
Wierze,że modlitwa ma sens i jest nadzieją w najtrudniejszych sytuacjach.

Nie umiem przejść obojętnie wobec tego co się wydarzyło.

Znam tego człowieka.Był zwinny i sprawny z racji wykonywania swojej pracy na wysokości.Pracował na rusztowaniach a także na dachach domów kładąc pokrycia dachowe.Ma na imie Marcin,ma swoją rodzine,żone,dwójke dzieci... Niestety wydarzyło się coś co zmienia diametralnie jego życie.
Podczas zabawy z dziećmi,skoczył do basenu takiego co mieli w ogrodzie,poślizgnął się,upadł do wody ... Byli tam także jego znajomi,on po upadku do tej wody nie podnosił się,ułamki sekund i byłoby za późno... ludzie tam obecni myśleli,że się wygłupia tkwiąc w tej wodzie,nie zdawali sobie sprawy z powagi sytuacji.Jego siostra widząc z okna,że on tak leży nieruchomo w wodzie przybiegła wystraszona co jemu jest,zaraz wezwanie po pogotowie... On gdy się poślizgnął,upadł - uderzył się tracąc przytomność... Pogotowie zawiozło go do szpitala... diagnoza fatalna... ma złamany kregosłup... jest po operacji,ale cały sparaliżowany...żeby się załatwiać ma rurki,jakieś sączki... lezy w Górnośląskim Centrum Rehabilitacji "Repty" przukuty do łózka.Ma w szpitalu pozostać do grudnia...jest cały sparalizowany nogi i ręce.
Zapewne możecie sobie wyobrazić położenia emocjonalne człowieka w takiej sytuacji... On jest całkowicie zależny od drugiego człowieka ze wszystkim :( Nie może się sam nawet napić,cokolwiek sobie podać,takie najprostrze funkcje jakie może zdrowa osoba wykonywać chociażby coś sięgnąc ręką on nie potrafi... stanie czy chodzenie jakieś samodzielne czynności są niewykonalne...

Jest mi go ogromnie żal,boli mnie jego cierpienie...to co się wydarzyło jest bardzo przykre,przytłacza,on praktycznie jest cały sparaliżowany,jest młody,ma ok 30 lat... martwie się o jego sens życia... o jego sytuacje...

I teraz prośba kierowana do Was o modlitwy jeśli możecie to wielokrotne,stałe.Prosze włączcie się aby Bóg wysłuchał i pomógł.

Tak bardzo chciałabym aby wróciła mu władza w nogach,rękach,żeby mógł chodzić,wykonywać sam czynności.Chciałabym aby Bóg to sprawił jeśli tylko to możliwe.
Modlitwa jest także potrzebna dla jego bliskich których ta sytuacja dotknęła.Ból osoby którą się kocha jest współodczuwany przez osobę będącą przy kochanym człowieku.Oni to przeżywają jest to dla nich trudne,bolesne,to co się wydarzyło...

Prosze pomóżcie modlitwą
Bardzo Wam dziękuje

I jeszcze słowa refleksji aby doceniać to co się ma,cieszyć się możliwością chodzenia,wykonywania czynności samodzielnie,sprawnością fizyczną.
To wielki dar że można chodzić,być sprawnym. Pomyślcie o tym prosze jak wiele macie będąc zdrowymi,ciesząc się na przykład ze spaceru.Co byłoby gdyby tego zabrakło ??
Wtedy przyszłaby świadomość jak wiele się miało a się nie umiało się docenić tego w pełni... a gdy się to straci jak wiele zyskuje to na wartości?

Pozdrawiam wszystkich i życze Wam wiele dobra :)
I dziękuje każdemu kto zechce pomóc modlitwą :)







2158 )
 załamana, lat 55, e-mail: samotna5120@wp.pldata: 01.10.2007, godz: 21:24

Bardzo proszę o modlitwę,gdyby znalazł się tutaj ksiądz proszę mi poświęcić chwilę.Z Panem Bogiem

2157 )
 Eladata: 01.10.2007, godz: 20:29

A więc wyjdź z tego bagna, co Cię w nim trzyma? I żyj jak Człowiek nie szczur
Z modlitwą
Ela

2156 )
 szczur, lat 18data: 01.10.2007, godz: 17:50

a ja tonę w odmętach pornagrafi szkola jak nie pójde na wachy potem dom i filmy :(:(:( i caly czas bagno

2155 )
 Karolina, lat 24, e-mail: karolinaszkurlat@o2.pldata: 01.10.2007, godz: 11:40

"chociaż zajmowanie się domem wcale nie musi oznaczać całodobowego warowania w domu. "
Też tak sądzę
Ps. niestety! nie wymyśliłam tych powodów :(
pozdrawiam

2154 )
 Szara, lat 26, e-mail: ktosik4@wp.pldata: 30.09.2007, godz: 23:29

Bardzo proszę o modlitwe

2153 )
 Iwona, lat 19, e-mail: iwcia18@onet.eudata: 30.09.2007, godz: 22:10

Drodzy Źródełkowicze! Proszę Was o modlitwę! Znalazłam się w bardzo trudnej sytuacji w związku z zamieszkaniem w mieście, w którym od jutra zaczynam studia. Jeśli ten problem nie zostanie rozwiązany w ciągu tego tygodnia to najprawdopodobiniej nie podołam studiowaniu...choć tak długo marzyłam o tym... Wiem, że Pan wysłuchuje naszych modlitw. Jeszcze raz proszę Was o modlitwę. Pozdrawiam! :*

2152 )
 Julkadata: 30.09.2007, godz: 19:03

Gratuluję szczęśliwym rodzicom. Jest już z nami Martusia, cureczka Azji i Artiego.

2151 )
 szarotkadata: 30.09.2007, godz: 17:34

bardzo prosze o modlitwę:(

2150 )
 mała_zdw, e-mail: zdw1@poczta.onet.pldata: 30.09.2007, godz: 15:32

Witajcie kochane duszyczki!!!! ojjjjjjjj jak dawno mnie tu nie było; ale teraz obiecuję się poprawić i zaglądać tu częściej :)) ale o modlitwie o 22 za Was pamiętałam :)) Piszę do Was, bo moze moglibyscie mi pomóc. Jeszcze troszkę wcześnie; ale tak sobie myślę już....... czy zna ktoś z Was jakieś ładne Pieśni i piosenki, które nadały by się na oprawę muzyczną ślubu ???
Mi do głowy tylko przychodzi "Ubi caritas", "Miłość" (Piotr Nowicki) i "Bo jak smierć potężna jest miłość..." a Wy macie jakieś propozycje??? Jeśli tak to piszcie proszę; mp3 też chętnie usłyszę jak macie :)) Pozdrawiam ciepło

2149 )
 Szara, lat 26, e-mail: ktosik4@wp.pldata: 30.09.2007, godz: 13:55

Jak ja tu dawno nie byłam :((((( ale juz nadrabiam zaległości. Właśnie słucham W cieniu Twoich rąk TGD piosenka śliczna...dała mi właśnie siły w czasie lęku i dni pełnych bólu.

2148 )
 Lila, e-mail: radosna@o2.pldata: 29.09.2007, godz: 22:06

Sekret Anioła Stróża

Zanim dzieci się urodzą,
w Bożym blasku sobie brodzą,
przykrywają się chmurkami,
rozrabiają z aniołkami...
Święty Piotr się z nimi bawi,
a Bóg Ojciec błogosławi.
Gdy z tęsknoty drży już ziemia,
wołają - do zobaczenia!
I skaczą przez nieba progi.
Hej smyki! Szczęśliwej drogi!
Na każdego anioł czeka,
szepcząc: będę miał...człowieka,
malutkiego, bezradnego...
O! Już jest! Witaj kolego!
Coś wymyślić prędko trzeba,
by nie uciekł mi do nieba,
więc zapomnij mój kochany
tamte łąki i polany.
Zapomniałeś? Znakomicie!
No to teraz- ciesz się życiem!
Gdyby ci się zaś przyśniło
jak tam w górze było miło,
to pamiętaj- ani słowa!
Jak umowa - to umowa...
Po tych słowach Anioł Boży
lekko palec swój położył
na usteczkach niemowlaka.
Jeśli kto się zna na znakach
już rozwiązał sekret cały:
skąd pod nosem dołek mały.

Przekochanego dzieciątka Wam życzę:))

2147 )
 Martka, e-mail: martusia@wp.pldata: 29.09.2007, godz: 21:45

Azja i Arti - serdecznie pozdrawiam i czekamy na narodziny źródełkowego dzieciaczka :)
Trzymajcie się cieplutko, płeć nie najwazniejsza tylko zdrówko - życzę zdrowej zodiakalanej Wagi :)

2146 )
 nika, lat 32data: 29.09.2007, godz: 21:25

Polećmy dzisiaj Joasię i wszystkie mamy oczekujące narodzin swoich dzieciątek wstawiennictwu św. Gerarda, patrona matek i szczęśliwych porodów.... Pozdrawiam z Bogiem:)

2145 )
 karinadata: 29.09.2007, godz: 18:19

Azja, Artii trzymamy za Was mocno!!!!! niech małe bobasio Was uszczęsliwi a Marta Robin wspomaga. a dziś swiętych Archaniołów..o piękne narodziny pod patronem potężnego wodza Aniołów sw, Michała. a moze będzie Michał;))

2144 )
 Azja, lat 29data: 29.09.2007, godz: 13:38

Witajcie kochani ;-)

Tu żona Artiego;-), wprawdzie termin mam na dzisiaj ale nadal czekamy...., chyba maleństwu jest na razie dobrze u mamusi;-). Na razie jesteśmy bardzo szczesliwym małżeństwem a niedlugo bedziemy bardzo szczesliwą rodzinką:-)! Sciskam i pozdrawiam wszystkich żródelkowiczow!!! :-)

2143 )
 Artii, lat 32, e-mail: artur.wnek@vp.pldata: 29.09.2007, godz: 13:20

O moj Jezu, spraw, aby pewnego dnia powiedziano, ze Twoja milosc mnie spalila, nie na wskutek moich wysilkow, lecz dzieki Twojej łasce... O moj Boze, jesli teraz obdarzasz mnie takim pokojem, czynisz mnie tak szczesliwa na tej ziemi, co bedzie w niebie.

Marta Robin

2142 )
 Artur Wnęk / Artii, lat 32, e-mail: 1@Gadu-Gadu:5467802data: 29.09.2007, godz: 13:15

Nie nie, Artii nie ma jeszcze dzieciatka, Artii czeka az sie urodzi, dzis jest termin porodu, wiec kto wie... :) Z zalozenia ma byc dziewczynka bo na USG nie widzielismy z ginekologiem aby mialo dzieciatko miedzy nozkami ptaszka ;) (no wiecie o co chodzi ;) Jesli to bedzie dziewczynka to imie po Marcie Robin :). A co do netu to trudno powiedziec kiedy sie znow pojawie, moze za miesiac moze za dwa miesiace, nie wiem...?!? Nie chce mi sie patrzec w te pudlo ze szklem (monitor) tracic cenny czas, wole cieszyc sie Bogiem, wiara, nadzieja, miloscia, Zona, rodzina, zyciem. Nie zamykac sie w czterech scianach :( A poza tym nawet przy dobrych checiach komputerowych ja nie mam na to za wiele czasu, dojda obowiazki a pracuje albo 12 albo 16 godzin, wiec wiadomo. Jestem dostepny na tel. kom. POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH!!! :)

2141 )
 Szeleszczenie, lat 29data: 28.09.2007, godz: 22:47

Oczywiście że Arti ma dzieciątko. Jest to córka i oczywiście ma na imię Marta (zgadnijcie po kim). A dokładniej to niech sam opisze jak będzie w przyszłym stuleciu na necie :) Teraz Arti nie korzyta z neta bo pełni absorbującą rolę tatusia. Pozdrawiam całą rodzinkę: Artiego, Joannę i Martę jeśli którekolwiek kiedykolwiek to przeczyta! Marta z Łodzi

2140 )
 Monikadata: 28.09.2007, godz: 18:34

Dziekuje ze moj ostatni wpis zostal skasowany troche przesadzilam. Dzisiaj czuje sie lepiej. Naprawde kiedy wracam z adoracji Najswietszego Sakramentu czuje sie szczesliwsza. Bardzo dziekuje wszystkim Zrodelkowiczom za wpisy dzieki Wam mniej tesknie do domu. Takze strona Adonaj jest fantastyczna bardzo prosze o mysli Ojcow pustyni.

2139 )
 joanna, e-mail: joan_30@wp.pldata: 28.09.2007, godz: 16:12

Artii? ten od Marty Robin ma dzieciaka?? pogratulować!!!!!!!!!!!
tak w ogóle sama juz marzyc zaczynam o dziecku..
wszystkie kobiety mające małe dzieciątko aż promienieją;)
stan psychiczny wpływa na urodę człowieka..a dzieciątko to taki mały skarb, pełen zachwytu nad światem...
Marcinie najbardziej spodobało mi się ostatnie zdanie w wpisie do Kariny i Kochanej:)
Jakas dziewczyna się na pewno znajdzie, nigdy nie można tracic nadziei.
W ogóle dobrze Marcinie ze dzielisz się tym i jesteś szczery.Niektórzy mężczyzni nie mają takiej odwagi, wstydzą się, pokazują ze są samowystarczalni.. a przecież w pewnym wieku każdy marzy o stabilizacji.. o uczuciu. Bede sie za ciebie modliła. Ja juz sobie wymodliłam skarba-chłopaka:)

Artii odezwij się!! napisz o dzieciątku..

2138 )
 Piotrdata: 28.09.2007, godz: 15:38

Karolino, muszę przyznać, że przytaczane argumenty mnie zaskoczyły. Najbardziej ten "łóżkowy". Osobiście myślę, że to nie troska, a wygodnictwo przemawia przez tych facetów. Nie wiem, czy w tej grupie były też kobiety, ale i tak wygląda to na wygodnictwo. Cóż, co człowiek, to opinia. Chociaż w tym, co napisałaś jest jednak jakieś ziarno prawdy/racji. Jest grupa osób, nie tylko kobiet, którym dłuższa "alienacja" szkodzi, chociaż zajmowanie się domem wcale nie musi oznaczać całodobowego warowania w domu.

2137 )
 Ewa_74, lat 33, e-mail: ewa_u1@tlen.pldata: 28.09.2007, godz: 14:31

Witam. Dlugo tu nie pisałam. Ostatnio podziękowalam Wam za modlitwy w mojej intencji znalezienia partnera życiowego, z którym założylibyśmy rodzinę. Niestety nasz związek rozpadł się 26 września, kiedy on po prostu odszedł :( Wiem, ze wiele w tym mojej winy, nie umiałam okazac uczucia, pokazać w szarej codzienności, ze On jest dla mnie kimś ważnym. Proszę, módlcie się za nas, za to, aby On umiał otworzyć ponownie swoje serce . Błagam o to...

2136 )
 Marcindata: 28.09.2007, godz: 11:32

Do NIKITY
Zgadzam sie z tym co piszesz.Ja owszem przyznaję że oglądam się za dziewczynami ktore wygladają jak w okładki ale normalna,średniej urody,skromna i z zasadami dziewczyna potrafi zwrócić moją uwagę nie mniej niż tak atrakcyjna.I ja szukam takiej właśnie dziewczyny ale nie jest to proste.Dla mnie osobiście brak dziewczyny to ogromna porażka która powoduje że wszystko inne schodzi na drugi plan a ewentualne powodzenia w innych dziedzinach życia nie dają mi takiej radości i satysfakcji jakby mogły gdyby była przy moim boku ta najważniejsza dla mnie osoba. Pozdrawiam:)

2135 )
 Marcindata: 28.09.2007, godz: 11:18

Do KARINY I KOCHANEJ
Temat niby już przebrzmiał ale jednak ciągle powraca bo dotyczy spraw bardzo istotnych o których mówi się na codzień.Wesele się nie udało bo nie byłem i w przyszłym tygodniu mam następne na które bardzo bym chciał iść ale dziewczyny które chciałem na nie zaprosić wymawiają sie różnymi sprawami które akurat mają w tym dniu. Gratuluję KOCHANEJ odwagi i tego że dała szansę sobie i chłopakowi na miłość i po prostu bycie razem.Szkoda że nie wszystkie dziewczyny są takie.Masz też rację wzywająć dziewczyny do tego by dały się zdobywać bo niektóre szybko mówią"nie" chyba nie do końca zdając sobie sprawy z tego że tracą szansę na zwiazek z wartościwym człowiekiem który pojawia się na ich drodzę życia.A tak wogóle to zamiast narzekać na płeć przeciwną to dobrze by było by faceci i dziewczyny popatrzyli na siebie z sympatią i zrozumieniem a wtedy nie będzie tylu wzajemnych wymówek. Pozdrawiam:)

2134 )
 czasem zaglądająca, e-mail: misavunia@poczta.fmdata: 28.09.2007, godz: 10:16

no Artii Artii jak tam dzieciątko?? jest juz?
pozdrawiam Karola, Piotra lat 40, Krzysztofa.. piszcie częściej!
w ogóle dlaczego was tak mało tutaj?

2133 )
 Karolina, lat 24, e-mail: karolinaszkurlat@o2.pldata: 28.09.2007, godz: 09:43

Piotrze - zadałam takie właśnie pytanie gdyż spotkałam sie z opiniami mężczyzn, którzy uważają że kobieta absolutnie nie może siedzieć w domu, najwyżej do pół roku po urodzeniu dziecka to już max, powody były różne: np że siedząc w domu przy dzieciach nie bedzie się rozwijała, nie będzie pomysłowa w łózku (bo w pracy to przynajmniej od kolezanek się coś dowie)itp. oczywiście nie uważam że wszyscy myslą podobnie
pozdrawiam

2132 )
 Pysia, lat 21data: 27.09.2007, godz: 22:24

Pomódlcie się prosze o to aby mój ziwązek z chłopakiem się nie rozpadł.Przeżywamy cięzkie chwile,chwile nie zrozumienia.Prosze o modlitwę o przetrwanie tego związku bo tylko nim żyję.

2131 )
 czytająca, e-mail: ona@interia.pldata: 27.09.2007, godz: 21:05

Arti odezwij się, jesteś już szczęśliwym tatusiem?
Jak tak - to gratuluję a dla maleństwa najlepszego życia i opieki Marty Robin:)

2130 )
 Ania, lat 22, e-mail: ana1984@o2.pldata: 27.09.2007, godz: 18:11

Chciałabym Was bardzo gorąco prosić o modlitwę za mnie, za mój jutrzejszy egzamin który muszę zdać a niestety jest on bardzo trudny. Z pozdrowieniami
Ania

2129 )
 Piotrdata: 27.09.2007, godz: 16:01

Karolino - po nie jednej rozmowie z różnymi kobietami/dziewczynami dochodzę do wniosku, że to pytanie powinno brzmieć inaczej: "Czy mężczyzna będzie miał coś przeciwko karierze swojej żony/kobiety?". Zmieniły się czasy i priorytety. Teraz rodzina zaczyna być jakąś esktrawagancją. Tradycyjna rodzina to już w ogóle egzotyka. Teraz w dobrym to nie jest mieć 2 tatusiów, czy 2 mamusie, a najlepiej jednocześnie i do tego w tym samym łóżku. Cóż, takich czasów dożyliśmy.
Ale wracając do Twojego pytania - osobiście nie mam nic przeciwko, ale nie będzie dla mnie problemem, gdyby zechciała robić coś więcej niż zajmowanie się domem, dziećmi. Kwestia organizacji jest tutaj kluczowa. Zresztą nie spotkałem się z sytuacją, żeby facet miał jakieś pretensje o "udomowienie" żony. Dobrze by było, aby kobieta, będąca w domu, czuła wsparcia i otrzymywała pomoc od męża, bo inaczej jej życie codzienne stanie się kieratem, więzieniem bez krat.

2128 )
 Mysterious do Karoliny, lat 22, e-mail: mysterious1985@o2.pldata: 27.09.2007, godz: 15:28

Ja mógłbym się bardziej oburzyć, gdyby moją zonę bardziej pochłaniała kariera niz rodzina.To nie znaczy oczywiscie, ze ma byc kurą domową, pozbawioną szans na rozwój zawodowy.Kobieta w końcu tez powinna czuć sie dowartosciowana w życiu.Myśle jednak, ze nie moze na piedestale stawiać spraw zawodowych.To rowniez dotyczy mężczyzn:)) Tak poza tym, to na pierwszym miejscu , nawet nad rodziną powinien stac Bóg, a wtedy wszystkie inne dziedziny życia będą poukładane w odpowiednim porządku.Pozdrawiam

2127 )
 karina, e-mail: karina@interia.pldata: 27.09.2007, godz: 14:15

Marcinie;) daj spokój, juz ten temat kto i co przebrzmiał. Musisz byc wytrwały w poszukiwaniach, moze nie trafiasz na "swoje" kandydatki, i to normalne. Szukaj swojej perły, wartościowe rzeczy szuka się i szuka..wytrwale.
za ten czas rozwijaj się duchowo;) mam nadzieje ze wesele Ci sie udało ;)
Teraz czas wesel.. póki mamy zaproszenia korzystajmy, bo kto przyjdzie na nasze?
Pozdrawiam znaną forumowiczkę CAROLĘ, dzieki CI za modlitwy i czekam na Twoje ciekawe wpisy:) i podziel się przezyciami z podrózy wakacyjnych- tutaj!

rzeczywisice adresy przechwycają hakerzy, pełno smieci przysyłają. może Admin ma jakis pomysł?

2126 )
 karolina, lat 24, e-mail: karolinaszkurlat@o2.pldata: 27.09.2007, godz: 13:31

Mam pytanie raczej głównie do mężczyzn, czy mieliby coś przeciwko temu, gdyby dziewczyna, którą poznali, którą pokochali z którą chcieliby spedzić resztę życia, chciała by być bardziej ukierunkowana na rodzinę niż na zdobywanie poszczególnych szczebli w karierze, czy jest cos w tym złego że kobieta bardziej jednak woli byc żoną i matką niż bussineswoman (to pytanie raczej do wszystkich) dziękuję za ewentualne odpowiedzi pozdrawiam

2125 )
 Marcindata: 27.09.2007, godz: 12:36

Do Kamy i innych
Znam kilku dobrych ,wartościowych facetów przed 30-stką którzy chętnie by już się pożenili i chcą kogoś mieć ale...kobiety które spotkały nie chcą po prostu dać i im szansy lub czasami tak się zdarza że rodzina takiej dziewczyny nie chce zaakceptować tego kogo wybrały bo jest biedny,niewykształcony lub podobne rzeczy.Czasami tak bywa niestety że dziewczyna ulega presji rodziny i po prostu odchodzi...facetów też ten problem dotyczy niestety i świadczy on o braku dojrzałości.Przyznaję że jest wielu kawalerów którzy nie żenią sie z wygodnictwa lub starokawalerskich nawyków ale na pewno ja do niech nie należę.Czasami kobiety też nie chcą wychodzić za mąż bo to jest dla nich wygodna sytuacja i znam też takie przypadki.Ja nie jestem ideałem,mam swoje wady i jestem ich świadom ale staram się być życzliwym i ciepłym dla kobiet. Pozdrawiam wszystkich!:)

2124 )
 do Piotra l.40, e-mail: beawa@poczta.fmdata: 27.09.2007, godz: 12:06

TAK, MIŁOŚĆ i MĄDROŚĆ u chrześcijanina poznaje sie przede wszystkim po czynach.

Też chcę podziękować Piotrkowi lat 40, gdy jechał do Włoch poprosiłam go o coś i to zrobił na swój koszt, nie chciał pieniędzy! tak pozytywnie mnie zaskoczył. teraz mogę Jemu odpłacic modlitwą, jakimś gestem, moze komus innemu.
Gdyby więcej takich ludzi było, jest to bardzo miłe.
Nie wystarczy pięknie mówić, czy pouczać innych jak mają postępować ale pokazywać im własnym życiem, czasem ofiarą.. myślę ze własnie od takich osób się uczymy. Dziekuję Piotrze ze jesteś, ze sam wyszedłeś z prośbą o intencje, za słowa niosące zrozumienie (przeczytałam dawniejsze wpisy)..pozostań dobry jak chleb a Pan Bóg doda Ci resztę.

2123 )
 edyta, lat 19, e-mail: speedofsound@orange.pldata: 27.09.2007, godz: 11:10

Piotrze,
masz rację, "życie to nie tylko przyjemności i gładka mowa", ale istnieje przecież ŻYCZLIWOŚĆ. I chyba to jej właśnie najbardziej brakuje. Często wydaje się nam, że to my mamy rację, że znamy prawdę bezwzględną, a to po prostu pycha. Nikt z nas nie wie wszystkiego, nie jesteśmy nieomylni. Dlatego to, co WYDAJE nam się prawdą, a może kogoś zranić, często lepiej zostawić sobie właśnie w imię życzliwości albo przynajmniej przekazać jak najsubtelniej, SUGERUJĄC, a nie stwierdzając, że jest tak, jak my to widzimy.
"Uśmiech jest początkiem miłości" mówiła Matka Teresa z Kalkuty - oby jak najwięcej uśmiechu w naszym życiu:)

2122 )
 Mateo, lat 20, e-mail: nordek@wp.pldata: 27.09.2007, godz: 10:36

Cieszę się, że seksualność jest darem od Boga, ale żeby w pełni ją wykrzystać musiałbym zapewne poddać się operacji, czego na pewno nie zrobię, a jako człowiek (tak mi się wydaje, chociaż pewnie się mylę) odpowiedzialny nie chce nikogo unieszczęśliwiać, bo "ten ktoś" zasługuje na kogoś znacznie lepszego.

Raz jeszczę proszę Was o modlitwę, bo tylko na Was mogę w tej kwestii liczyć.

2121 )
 karinadata: 27.09.2007, godz: 10:11

chciałam serdecznie podziekować dobremu duszkowi Piotrowi lat 40, który pielgrzymował do Rzymu, za to ze wszystkie intencje zródełkowiczów- nasze! przedstawił Ojcu PIo i modlił sie nad grobem JP II. Za to ze nie myslałes tylko o swoich sprawach i swój trud ofiarowałeś..
Piotrku nie trudno zgadnąc po czym sie poznaje miłosc blizniego, TY pokazujesz ..czynisz..i wierze ze Ojciec Pio juz działa.. pozostań z Bogiem!!

2120 )
 Smerfetkadata: 27.09.2007, godz: 09:35

Do Mateo
Seksualnosc jest DAREM od Boga i waznym aspektem czlowieczenstwa Dzieki temu ze jedni z nas sa kobietami a inni mezczyznami łaczymy sie w pary Dzieki seksualnosci i popedowi dochodzi do wspołżycia miedzy małżonkami Oczywisscie współżycie ma równiez ,a moze przede wszystkim gleboki wymiar duchowy :jest wyrazem oddania sie drugiej osobie, okazaniem milosci w SPOSOB PELNY ,ale gdyby małżonkowie kochali sie tylko miloscia chrzescijanska lub nazwijmy ja "anielska " tzn pozbawiona cielesnosci bylaby ich relacja o wiele ubozsza no i nie doszloby do przekazania zycia a nowe zycie to tez DAR od Pana Zatem trzeba dziekowac Bogu za nasza kobiecość i męskosc

2119 )
 Ela, e-mail: ela.137@interia.pldata: 27.09.2007, godz: 08:22

Mateo przyznam, że nie rozumiem Twojej prośby. Dlaczego tego chcesz? Czy to zbyt osobiste pytanie?
Z modlitwą
Ela

2118 )
 Mateo, lat 20, e-mail: nordek@wp.pldata: 26.09.2007, godz: 23:49

Witam Was,

Proszę o modlitwę z pewnej intencji, bo sam chyba niewiele wskóram - aby Bóg nie postawił na mojej drodze żadnej bratniej duszy, a tym bardziej żadnej kobiety oraz stłumił moją seksualność.

Chcę pozostać sam do końca (pewnie i tak bardzo krótkiego) życia.

Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

2117 )
 Piotrdata: 26.09.2007, godz: 22:53

To, co właśnie nasunęło mi się na myśl to fakt, że coraz bardziej zanika dialog między ludźmi. Coraz więcej ludzi zamyka się w swoim świecie i nawet nie chce wychylić nosa poza obręb siebie lub swojej grupy. Niby jest pluralizm, ale każdy sam sobie go interpretuje, co w konsekwencji oznacza, że nie ma przepływu myśli, choćby tych najboleśniejszych, ludzie przestają ze sobą rozmawiać, oddalają się. Nastawiają się tylko na nadawanie, a co najwyżej odbiór tego, co ich uchu miłe. Zanika dyskusja. To, co jakoś się nie mieści, jest wyrzucane poza nawias i automatycznie uznawane za złe i szkodliwe. A przecież życie to nie tylko przyjemności i gładka mowa. To również gorzkie słowa, które mają nami wstrząsnąć bez zbędnego patosu, a ze zwykłej szczerości względem drugiego człowieka. Będą też i słowa-miecze, ale nie znaczy to, że mamy przestać ze sobą rozmawiać, zerwać kontakt.
Lepiej zmierzyć się z najboleśniejszą, najzwyklejszą prawdą, odartą z przepychu i blichtru, niż mamić się miłymi słowami, żyć jakimiś urojeniami.
Ludzie teraz wyrzucają z siebie potok słów, które tak naprawdę już niewiele, a może nic nie znaczą. Co rusz ktoś rzuca "mój przyjacielu", a znają się 10 minut. "Miłość" to chyba najbardziej wyświechtane słowo w naszym słowniku, a przecież jest nie do przeceniania. Któż jednak będzie znał ich wartość, skoro słowo już praktycznie nic nie kosztują i są bezmyślnie rzucane w tłum. Teraz wszystko musi być potwierdzone notarialnie.
Nie zamykajmy się na innych, choćby byli na drugim biegunie poglądów, ale otwierajmy się w miarę możliwości jak najbardziej, bo nigdy nie wiemy czym nas to może ubogacić.

2116 )
 Kinia, lat 19, e-mail: king88@interia.pldata: 26.09.2007, godz: 22:25

godna zaufania studentka pierwszego roku poszukuje pokoju 1-osobowego w Poznaniu lub miejsca w pokoju u boku milej wspollokatorki ;) aktualnie jestem zdesperowana,bo grozi mi bezdomność, dlatego proszę wszystkich życzliwych Poznaniaków o pomoc :)

2115 )
 poziomka21, lat 22, e-mail: sloneczko1853@buziaczek.pldata: 26.09.2007, godz: 21:52

Do Karolki,
niestety nie odczytałam twojego maila... właśnie w obawie przed kolejnym wirusem. Ale pamiętam, że dostałam od Ciebie maila.

Wszystko chyba zdarza się po to by nauczyć się odbierać wszystko - i to co dobre i to co boli i to przez co cierpimy i w końcu też to co najpiękniejsze, bo to wszystko pochodzi od Boga. Przeczytałam dzisiaj wiele artykułów z tej strony na temat modlitwy - już wiem, co było nie tak. Pragnełam, żądałam by Bóg dał mi kogoś, teraz albo w najbliższym czasie, by wrócił mi miłość mojego życia... a to nie tak. Dzisiaj już wiem jak dużo daje modlitwa, modlitwa, w której zawierzamy całe życie Bogu i Maryi i Duchowi Świętemu, a nie sobie i własnym pragnieniom. Bóg wie najlepiej co jest dla mnie dobre i o to dobro będę Go prosić i dziękować za te cudowne 4,5 miesiąca...

Pozdrawiam


2114 )
 Karolka, lat 19, e-mail: kamikaaa@wp.pldata: 26.09.2007, godz: 19:44

Miłości nie da się odnaleźć. Ona sama do nas przychodzi. Nie zawsze wtedy, kiedy my tego sobie życzymy. Czasem trzeba na nią czekać rok, a może i dłużej... Ja na swojego chłopaka czekałam sporo czasu. Dopiero po roku dojrzał na tyle, by zacząć nowy etap w swoim życiu.. razem ze mną. Przeżyłam z nim piękne pół roku, ale dziś nie jesteśmy już razem. W żadnym wypadku nie obwiniam Jego w całości. Wiadomo, każdy z nas miał swój udział w rozstaniu. Ja również... Mimo, że starałam się, żeby było jak najlepiej. I chyba przedobrzyłam. Straciliśmy poczucie tego, co jest w związki najważniejsze. Cierpiałam baardzo i cierpię nadal. Ale cytując SDM... "przysięgam Wam, że płynie czas. że płynie czas i zabija rany..." Z peerspektywy czasu (choć upłyneło dopiero 1,5 mca) patrzę na to wszystko troszkę inaczej. Wiem, że ten związek dał mi pewne doświadczenie. Poznałam smak porażki i teraz wiem, jakie błędy popełniłam. Dzięki tym miesiącom będę mogła uniknąc ich w przyszłości.
Ciągle starałam się, zebyśmy nadal byli razem, ale teraz zrozumiałam, że nie powinno wchodzić się dwa razy do tej samej rzeki. Mielismy już swoją szansę, której nie wykorzystaliśmy w całości. I choć moje serce dyktuje mi, że wciąż pragnie być przy Nim, rozum podpowiada, zebym walczyła o swoje szczęście, o swoją godność! Cierpię, ale wierzę, że robię to dla mojej przyszłej, prawdziwej Miłości. Takiej przez wielkie M. Wierze. że spotkam Kogoś, kto da mi to, czego potrzebuję. Kogoś kogo będę mogłą pokochać całym sercem i komu będę mogła dać szczęscie. Takie podejście ułątwia całą sprawę.

Poziomko, to ja napisałam do Ciebie maila. Zawarłam wnim mniej więcej to, co napisaałam tu. Rozumiem, że nie odczytałas wiadomosci :)

2113 )
 Smerfetkadata: 26.09.2007, godz: 16:49

Do wszystkich szukajacych milosci Szukac....??? tak,ale zachowac przy tym ROZSADEK Nie sztuka jest miec druga polowe aby miec ,sztuka jest stwozyc z nią coś sensownego Znam wielu,ktorzy wyszli za mąz lub ozenili się w wieku 23 ,24 lat tylko ze... w wieku 26 27 sa juz rozwodnikami !!!!Nie polecam

2112 )
 podkarp, e-mail: bata700@wp.pldata: 26.09.2007, godz: 13:39

jesli ktos chciałby sie wybrac na rekolekcje na podkarpaciu w pierwszy weekend X, o temacie uzdrowienia, z modlitwa wstawienniczą, koszt 90 zł, niech napisze na maila

2111 )


 
[ Strona główna ]

Modlitwy | Zagadki | Opowiadania | Miłość | Powołanie | Małżeństwo | Niepłodność | Narzeczeństwo | Prezentacje | Katecheza | Maryja | Tajemnica Szczęścia | Dekalog | Psalmy | Perełki | Cuda | Psychotesty |

Polityka Prywatności | Kontakt - formularz | Kontakt

© 2001-2022 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej