Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Szermierka

Ta gra może się toczyć tylko w dobrze oświetlonym pomieszczeniu. Dwaj zawodnicy stają w wyznaczonych przez prowadzącego kołach stykających się ze sobą.

Każdy z nich trzyma floret lub szablę z patyka albo papierowy rulon. Na znak sędziego rozpoczyna się walka trwająca minutę. Sędzia liczy punkty, które zawodnicy zdobywają za trafienie nie w postać, lecz w cień przeciwnika.

Zawodnicy mogą poruszać się w obrębie wyznaczonego miejsca i przysiadać, by zmniejszając cień, utrudnić przeciwnikowi zdobycie punktów.

Po każdym trafieniu sędzia liczy do trzech - tyle trwa przerwa w walce, którą zawodnicy podejmują natychmiast po zakończeniu wyliczania czasu.

Jeśli któryś z nich w czasie walki wyjdzie poza wyznaczone pole - otrzymuje punkt karny.

 
[ Strona główna ]

Modlitwy | Zagadki | Opowiadania | Miłość | Powołanie | Małżeństwo | Niepłodność | Narzeczeństwo | Prezentacje | Katecheza | Maryja | Tajemnica Szczęścia | Dekalog | Psalmy | Perełki | Cuda | Psychotesty |

Polityka Prywatności | Kontakt - formularz | Kontakt

© 2001-2021 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej