Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Cegła

Cegła waży dwa kilo i pół cegły.

Pytanie: Ile waży cegła?

Fajna zagadka? Daj lajka!



   



Wasze komentarze:
 przemek: 08.07.2008, 01:17
 to czysta algebra oto ona 2kg + 1/2cegly = cala cegla l teraz przenosimy znak zmieniajac na ujemny 2kg=cala cegla - 1/2 cegly 2 kg = pul cegly 4 kg= 1 cegla
 zzAL: 04.07.2008, 08:30
 zAL MI tych ktorzy mowia ze ona wazy 3 kg!!!! Jezeli jedna cegła wazy 2 kg i jeszcze poł cegłe to te 2kg to musi być pol cegly czyli pol i pol daje cala a 2 + 2 =4!! zal
 rockinger: 30.06.2008, 15:23
 to algebra, tego sie uczy w 6klasie ^^
 Mataematyk: 29.06.2008, 19:20
 x=2+ x/2 x/2=2 x=4 banalnie proste :P
 Zuza: 26.06.2008, 16:55
 Głupie to
 Brisza: 26.06.2008, 16:07
 ...bez komentarza....
 rysiek: 26.06.2008, 13:29
 duzo
 gfjh: 24.06.2008, 19:59
 To jest proste Cegła ma 2 połówki jeśli a tam pisze ze ta 2 czesć to połowa wiec to 1 2 kg to połowa a 2+2=4
 Renata: 21.06.2008, 12:50
 Kliknij ok a otrzymasz prawidłowa odpowiedź, nawet MI wyszło z obliczeń 4,
 Goska:): 15.06.2008, 10:11
 Cegła waży 2 i poł czyli: 3 i to podzielic na 2 : 3:2=1,5 i 3+1,5=4,5 !!!!!!!!
 K-li: 21.05.2008, 20:41
 smigło - więc, jeśli waży 2kg i pół cegły czyli według ciebie 3kg t wytłumacz to: 2kg + 1/2 cegły (czyli w tym momencie 0,5 kg) = 2,5 kg. Wiec jak to możliwe że 3kg? a 2kg + 1/2 cegły (1/2 z 4 to 2kg) = 4 kg. Proste.
 Soczysta Cytrynka: 17.05.2008, 08:57
 Ta cegła waży 4kg, a ty smigło nie używaj wylgaryzmów. To nie ładnie.
 do "ktoś" i reszty debili: 11.05.2008, 16:43
 piszesz ze cegla wazy 2 kilo a potem ze ta sama cegla wazy 3 kilo Oo czlowieku to pol cegly wazy 2 kg a nie cala cegla (inaczej pytanie nie mialoby sensu)
 Gość: 09.05.2008, 16:50
 cegła warzy 4kg
 Nicia97: 09.05.2008, 14:11
 3 kg ja co lol
 krzysiu: 08.05.2008, 20:15
 Wy sie walcie to nie powinno miec rozwiazania przeciez kazdy matematyk powiedział by ze 3 kilo A tu spisujecie z odpowiedzi zal was
 ja: 07.05.2008, 12:15
 ale cegla nie waży 2 kg barany!! tylko wazy 2kg i jeszcze pół swojej wagi...
 :): 04.05.2008, 17:23
 Skoro cegła waży 2 kg. i pół tej cegły(czyli 1 kg.) to razem wychodzi 3 kg!!!
 aggsg: 29.04.2008, 17:09
 cegła wazy 2kg i pol cegły!!!
 doda: 25.04.2008, 17:59
 waży 3kg 75 dag to oczywiste !!!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] (10) [11] [12] [13] [14] [15]


Autor

Tresć





Poprzednia[ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2019 Pomoc Duchowa