Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Pogrzeb

Historia pewnej dziewczyny. Na pogrzebie swojej matki spotyka chłopaka którego nigdy
wcześniej nie widziała. Nieoczekiwanie dostrzega w nim mężczyznę swojego życia i
zakochuje się w nim. Kilka dni później dziewczyna zabija swoją siostrę.
Jaki jest powód zabicia siostry?

Podpowiedź znajdziesz poniżej. Zanim zajrzysz pomyśl...

Odpowiedź:

Miała nadzieje, że ten chłopak znowu pojawi się na pogrzebie.

Jeżeli odpowiedziałeś prawidłowo znaczy to, że rozumujesz jak psychopata...!!!
Ten test został stworzony przez słynnego amerykańskiego psychologa i pozwala
weryfikować potencjalnych zabójców. Wielu seryjnych morderców odpowiedziało
prawidłowo na to pytanie. Jeżeli odpowiedziałeś/aś błędnie lepiej dla Ciebie.
Jeżeli ktoś z Twoich przyjaciół 'odgadł odpowiedź' sugeruje trzymać się od niego z daleka.


   

Wasze komentarze:
 lol: 29.02.2008, 22:39
 JESTEM PSYCHOPATĄ -.- jakiś głupi ten psychologo co to wymyślił -.- skoro większość ludzi na to prawidłowo odpowiada !! To jego trzeba zamknąć za wymyślanie takich rzeczy ! -.-
 klaudia: 22.02.2008, 23:48
 coś mi sie wydaje że jestem psychopatą..xDD
 Jesica: 18.02.2008, 15:56
 uff... nie jestem psychpoatą:):)
 iza: 14.02.2008, 14:03
 nie zgadlam myslalam calkiem o czyms innym
 The Scientist: 13.02.2008, 19:49
 Dobrze odpowiedziałem xD Ale nie jestem mordercą:D Ale ten psycholog musiałbyć inteligentny żeby coś takiego wymyślić:D
 Skykam 1: 12.02.2008, 16:17
 Ufff...Ufff...Nie zgadłam...
 Alexis: 12.02.2008, 14:35
 Nie jestem psychopatką... Ja myślałam,że zabiła ją dlatego bo to był chłopak(zabitej) siostry...
 Archefide: 08.02.2008, 19:36
 hahaha odpoiedzialem zle a polowa was to psychopaci
 Archefide: 08.02.2008, 19:34
 hahaha odpoiedzialem zle a polowa was to psychopaci


 tyska: 08.02.2008, 17:39
 ja odpowiedzialam dobrze a nawet mrowki nie potrafie zabic
 wera: 04.02.2008, 19:11
 trochę bezsensowne ale ok.
 bnbb: 03.02.2008, 12:27
 ja odpowiedzialam ze siostra to konkurencja ;d;d i dlatego ja zabila;p
 milunia: 29.01.2008, 20:47
 a ja odpowiedziałam dobrze , a ja nawt mucchy nie potrafie zabic
 skazana: 27.01.2008, 09:45
 boszz . ja nie wiedziałam a moje siostra dobrze odpowiedziała . teraz trzymam się od niej z daleka . heeh
 karolcia: 26.01.2008, 20:33
 ja myślałam że to chłopak jej siostry ale takto by o tym wiedziala że to jej chlopak więc muglb byc jej nieslubnym dzieckiem(zmarlej)
 Naruto205: 19.01.2008, 18:44
 Ja myślałem że ta dziewczyna myślała że jej siostra też się w nim zabijała o LOL
 Ventor: 17.01.2008, 15:48
 podejrzewałem, że ten facet to syn zmarłej kobiety a siostra była adoptowana i mogła wziąść ślub z nim. "wyglada na to ze jestem psychopata ;P dla mnie to bylo banalne !!!" Dla mnie Ty Retard jesteś ^^
 Idusiek: 15.01.2008, 21:23
 o LOL, a ja się domyśliłam odpowiedzi :D mądra jestem :D
 kuba: 14.01.2008, 15:27
 to chłopak tej siostry
 marcia: 11.01.2008, 16:38
 ja tez pomyslałam ze to chłopak siostry
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] (8) [9] [10] [11]


Autor

Treść

Nowości



Świadectwa trzech kobiet o przeżywaniu swojej cielesnościŚwiadectwa trzech kobiet o przeżywaniu swojej cielesności

Dlaczego w Polsce nie wolno w piątki jeść mięsa, a innych krajach można?Dlaczego w Polsce nie wolno w piątki jeść mięsa, a innych krajach można?

Dwa rzeczowe dowody ZmartwychwstaniaDwa rzeczowe dowody Zmartwychwstania

Co znaczy powstać z martwych?Co znaczy powstać z martwych?

Boże, mogę zadać Ci pytanie?Boże, mogę zadać Ci pytanie?

Najbardziej popularne

Nowenna do św. RityNowenna do św. Rity

Modlitwy do św. RityModlitwy do św. Rity

Litania do św. JózefaLitania do św. Józefa

Jezu, Ty się tym zajmij - Akt oddania się JezusowiJezu, Ty się tym zajmij - Akt oddania się Jezusowi

Modlitwa o CudModlitwa o Cud

Poprzednia[ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]

Psychotesty | Zagadki | Rebusy | Cienie | Relaks | Złudzenia | Psychologia | Quizy | Triki | Modlitwy | Opowiadania | Miłość | Powołanie | Małżeństwo | Niepłodność | Narzeczeństwo | Prezentacje | Katecheza | Maryja | Tajemnica Szczęścia | Dekalog | Psalmy | Perełki | Cuda |

Polityka Prywatności | Kontakt

© 2001-2020 Pomoc Duchowa