Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Zegarek

Przerób tę liczbe na sto,
przekładając tylko jedną kreskę.




Wasze komentarze:
 iguuska: 25.04.2008, 22:52
 ale jezeli mnie wzrok nie myli napisane jest na LICZBE sto a nie na sto...;/
 Cornelia: 20.04.2008, 18:35
 wy tylko tak mówicie ze to jest proste bo chcecie sie popisać !!
 aska: 16.04.2008, 18:00
 fajna tylko troche łatwa
 nikt: 13.04.2008, 20:35
 porombane
 Adrianna: 07.04.2008, 23:02
 Soko zagadka tylko troche za łatwa. :) :)
 nie wazne kto: 25.03.2008, 19:53
 niezle lol lol lol lol lol xD=)
 madzia: 20.03.2008, 13:24
 łatwe..oczywiście że miało być napisane inaczej sie nie da z jedna kreska
 onaaa Żory: 20.03.2008, 12:40
 nie powiedziano ,że ma to być napisane, ja myślałam ,że ma być liczba 100, nie pasowało mi coś ,przeczytałam komentarze i jest ok ;))
 karolcia: 19.03.2008, 20:48
 fajnie tylko że nie było powiedziane że to ma być słowo "sto" !!!!!!!!!!!


 lukio: 19.03.2008, 18:06
 zrozumcie!!!tu nie chodzi o liczbe szo tylko o wyraz sto...
 KAROLINA MIśKóW: 01.03.2008, 13:04
 JAK SIE ZEGARKOWI POWODZI OWSZEM NICZEGO CHODZI PODOBNO SPIESZY SIE TRZY MINUTY OWSZEM JESTEM TROCHę ZEPSUTY
 kizia mizia: 23.02.2008, 11:07
 fajna zagadka tylko szkoda że taka łatwa:)
 pati: 04.02.2008, 18:17
 jakie łatwe,i powinno byc bez tego : .dwukropka
 BOLO>>>: 23.01.2008, 19:29
 a ja za drugim hahah
 Sabcia: 20.01.2008, 15:11
 na 9 trzeba przenieśc kreske która jest po prawej stronie u samej góry na cyfrę 1 na sąmą góre tak aby była ona poziomo. odp.: powinien wyjść WYRAZ sto a nie cyfra.
 Idioci z was: 17.01.2008, 11:45
 ale 510 znaczy STO
 chomik: 10.01.2008, 15:12
 ale proste a ja sie skapnelam! xDxDxD
 Majka: 07.01.2008, 19:42
 bez sensu... miało być na sto a nie na 5:10...
 HISTI: 06.01.2008, 16:39
 proste!!
 XDAgusiaXD: 06.01.2008, 12:22
 stare to troche...
[1] [2] [3] (4) [5] [6]


Autor

Treść

Nowości

św. Piotr Damianiśw. Piotr Damiani

Modlitwa do św. Piotra DamianiegoModlitwa do św. Piotra Damianiego

Modlitwa do św. Roberta SouthwellaModlitwa do św. św. Roberta Southwella

Urzędnik źle mnie potraktował. Opuściłem urząd wściekły i rozgoryczonyUrzędnik źle mnie potraktował. Opuściłem urząd wściekły i rozgoryczony

Odnalazła się Arka Przymierza (Ap 11,19)Odnalazła się Arka Przymierza (Ap 11,19)

Choroba nie wybieraChoroba nie wybiera

Najbardziej popularne

Modlitwa o CudModlitwa o Cud

Tajemnica SzczęściaTajemnica Szczęścia

Modlitwy do św. RityModlitwy do św. Rity

Litania do św. JózefaLitania do św. Józefa

Jezu, Ty się tym zajmij - Akt oddania się JezusowiJezu, Ty się tym zajmij - Akt oddania się Jezusowi

Godzina Łaski 2023Godzina Łaski 2023

Poprzednia[ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]

Modlitwy | Zagadki | Opowiadania | Miłość | Powołanie | Małżeństwo | Niepłodność | Narzeczeństwo | Prezentacje | Katecheza | Maryja | Tajemnica Szczęścia | Dekalog | Psalmy | Perełki | Cuda | Psychotesty |

Polityka Prywatności | Kontakt - formularz | Kontakt

© 2001-2021 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej