Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Szczupak

     Rybak złowił szczupaka. Na pytanie, jak wielka jest zdobycz, odpowiedział zagadkowo jakby chciał wybadać inteligencję pytającego: "Łeb szczupaka mierzy 12 cm, tułów ma długość taką jak łeb i ogon razem, przy czym trzy czwarte ogona mierzą tyle ile łeb i czwarta część głowy".

Pytanie: Jak duży był szczupak?

Fajna zagadka? Daj lajka!



   



Wasze komentarze:
 shatus: 17.12.2009, 20:06
 paula skąd wziełaś 15?
 paula: 17.10.2009, 18:42
 tu jest błąd bo 15+ 32+ 20= 67 a nie 64
 Einstein : 17.10.2009, 13:32
 64
 dyziak: 12.10.2009, 22:14
 głowa ma 12 + 1/4 z 12 (czyli 3 ) = 15 a to jest 3/4 ogona +1/4 z ogona (czyli 5) daje 20 +15 =32 to tyle co tułów +15+20 =64 :)
 L: 09.10.2009, 20:21
 64 cm :)
 szczupak: 09.10.2009, 12:08
 jesteście pojebani ze macie z tym fazy..hehe
 Karolcia: 06.10.2009, 19:47
 szczupak ma 12 cm;p:}
  mnbm: 08.06.2009, 12:40
 o kurde udalo mi sie :D:D:D:D:D:D
 srepak: 13.03.2009, 14:24
 bardzo fajne
 michal: 24.01.2009, 12:11
 wystarczyło wklepać co nie co w kalkulator naukowy (głowa mnie boli i liczyć się niechce) i już 64cm... konkretnie 2(12+(4/3*(12+3)))
 kmkm: 18.10.2008, 20:48
 Ogon szczupaka mierzy: 12 cm (łeb) + 3 cm (1/4 łba) - 1/4 ogona. Stąd 3/4 ogona = 15 cm. Cały ogon mierzył 20 cm. Tułów mierzy 32 cm. Cały szczupak ma 64 cm długości. Niczego sobie sztuka!
 MICHU: 13.10.2008, 22:36
 SPOKO ZAGADKA ;)
 Sylwia: 04.10.2008, 19:56
 Pewnie, że banalne. Tylko niektórzy zapewne nie biorą pod uwagę, że głowa to łeb, stąd trudności :)
 Ja : 19.09.2008, 09:20
 Beznadziejne te zagadki
 szyszka: 14.09.2008, 13:52
 To było głupie;p;p;p
 Ł=: 13.08.2008, 22:14
 nie jestem orlem z matmy ale to nie bylo trudne
 Madziusiunia: 05.07.2008, 13:06
 Heh ale łatwizna , nic prostrzego . 3 minuty i tyle
 malutki: 26.06.2008, 20:27
 malutki
 Marcin: 07.06.2008, 15:57
 Rybacy to spryciarze:] ładna zagadka
 Moni$ka: 20.05.2008, 11:03
 łatwe, to podstawa z matmy, nawet nie rozszerzenie.
[1] [2] (3) [4] [5]


Autor

Tresć





Poprzednia[ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2019 Pomoc Duchowa