Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Pociągi

     Przez małą stacyjkę na Mazurach przebiegają w ciągu doby trzy pociągi osobowe do Olsztyna: o godz. 8, 10 i 18. Zawiadowca stacji zagadnięty, ile pozostało czasu do odejścia pociągu, spoglądając z zadumą na zegarek odpowiedział:

     - Brakuje dokładnie 1/3 czasu, jaki upłynął od odejścia ostatniego pociągu, i 1/4 czasu, jaki nas dzieli od odejścia pociągu poprzedniego.

     Pytanie: Która była godzina?

Fajna zagadka? Daj lajka!





Wasze komentarze:
 Dr. Noo: 03.10.2017, 22:57
 x- ilosc czas który upłynął od odejscia ost. pociagu (od 10:00) x+2 - ilosc czasu który upłynął od odejscia poprzedniego pociagu (+2godz tj. od 8 do 10) 1/3x=1/4(x+2) 4x=3x+6 x=6
 mariusz: 01.08.2017, 14:13
 8h = 4/4 2h = 1/4 10 + 2 = 12 - godzina po odjeździe pociagu 2 18 - 12 = 6 6 = 3/3 2 =1/3 18 - 2 = 16
 Tymek: 08.10.2016, 15:01
 jest nie złe
 lolek karolek: 13.06.2016, 17:22
 była 15 lub 16 nie jestem pewny ;] :3 :3
 marcel: 27.09.2015, 08:18
 jedzie po szynach
 lis: 16.01.2015, 01:04
 "po co podają odpowiedzi", chodzi o to, żeby rozwiązać samemu i w momencie kiedy znasz odpowiedź sprawdzić ją...
 Justin to debil: 28.04.2013, 07:47
 Ja się pomyliłam bo wyszło mi że jest 17:55 no i źle
 wsrh: 02.10.2012, 14:52
 16
 o.O: 10.06.2011, 11:45
 to była 16. mam tylko takie zapytanie: poco niby podają tu odpowiedzi, jak można odpowiedź przeczytać, klikając na "ok" ? :D bezsens ;) przyznam się Wam, ja też klikałam :p
 Ona : 21.12.2010, 21:16
 W Misrku nie jezdza pociagi!!!!!!!!!!!!!
 Gunner: 27.05.2010, 14:40
 Ciekawe, kto by wiedział, gdyby nie było podanej odpowiedzi ;)
 lol: 21.12.2009, 19:39
 16 xD
 samantha: 23.08.2009, 15:42
 16 ;) raczej. Można tu gdzieś zobaczyć odpowiedzi?
 Jagat: 01.09.2008, 14:29
 Spróbujcie zrobić tą zagadkę gdyby czas jaki nas dzielił do odjazdu pociągu był SUMą 1/3 czasu który upłynął od odjazdu ostatniego pociągu i 1/4 czasu jaki upłynął od odjazdu poprzedniego! Ja tak zrozumiałem tą zagadkę i tak zrobiłem. Wychodzą wtedy dwie możliwości (późna noc i popołudnie)! Ciekawe i bardziej ambitne!!
 mloda najlepsza ^^: 19.08.2008, 10:11
 xD dobre, dobre, bierzecie sobie odpowiedz i piszecie xD (^^,)
 rafalek: 28.06.2008, 22:39
 ja powiedzialem ze 17 i sie pomylilem bo byla to 16 :PP
 soniaaa: 15.06.2008, 17:19
 o lol ;DD ejj wiadomo ze 16 ;)) no ale debil3 niewiedzą ;DD n4r4
 ktos: 03.06.2008, 14:29
 ale wy jesteście dziwni takich mądrych udajecie że niby znacie odpowiedz jak ja przeczytam to tez będe ją znał wy czytacie a nie którzy to nawet kopjują odpowiedż to po co wogle to pisać
 patryk: 26.04.2008, 15:27
 To1 - czas odjazdu poprzedniego (8:00) To - czas odjazdu ostatniego (10:00) T - godzina teraz Tn - czas odjazdu nastepnego (18:00) To1 < To < T < Tn, prawda? Oczywiste, ze prawda. robimy rownania do obu zdan, ktore nam powiedzial: / | Tn - T = 1/3 (T - To) | Tn - T = 1/4 (T - To1) \ przykladowe rozwiazanie jest, ze odejmujemy stronami drugie od pierszego i wtedy mamy: 0 = 1/3 (T - To) - 1/4 (T - To1) stad T = 4 To - 3 To1 = 16,00 :-) _ |_| Pozdrawiam!
 ja: 13.04.2008, 19:22
 logiczne;p matma sie kłania ... jasne ze 16.00;p
(1) [2]


Autor

Tresć





Poprzednia[ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2018 Pomoc Duchowa