Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Tajemniczy klub

     Jeden z moich przyjaciół powiedział mi kiedyś, że należy do tajemniczego klubu, w którym członkowie znani są nie z imienia, lecz z numeru. I tak Lane miał numer 31, Lloyd - 63, Lovell - 79.

     Przyjacielowi memu, który miał na imię Lecky, nakazano zmianę imienia. Kiedy zapytał o powód tej zmiany, odpowiedziano mu: "Z powodu numerów. Nie możemy mieć imienia Lecky, bo mamy już imię Lucas".

     Przyjaciel mój zmienił więc imię na Leckie.

     Pytanie: Jaki otrzymał numer?


Fajna zagadka? Daj lajka!





Wasze komentarze:
 Kotex: 17.06.2016, 18:27
 Zdaję mi się, iż Leckie ma numer 45, zakładając, że litera a ma wartość 1, litera B ma wartość 2, a litera C - 3, D ma 4, E ma natomiast 5. Wystarczy to teraz po tych wartościach zsumować - L = 12 + E = 5 + C = 3 + K = 11 + I = 9 + E = 5 = Leckie = 45 :)
 sanepid: 28.12.2015, 20:49
 w zadaniu Lane ma numer 31, a w odpowiedzi jest 32...
 sanepid: 28.12.2015, 20:49
 w zadaniu Lane ma numer 31, a w odpowiedzi jest 32...
 kasia: 09.07.2015, 13:57
 ja brałam alfabet angielski bo i takie imiona i też mam inne liczby Lloyd=67 :)
 Oliwka: 30.06.2014, 11:24
 Wpadłam na ten pomysł, ale moje obliczenia wyszły z błędem
 kicia: 08.12.2013, 09:55
 Niby łatwe ale z błędem
 Lol: 18.12.2012, 09:55
 W sumie to na to nie wpadłam, ale przynajmniej nie piszę tak jak połowa na tej stronie, że zgadła, a tak naprawdę kliknęła tylko na ok i myśli że jest taka inteligentna. ŻAL mi takich.
 buka: 06.12.2012, 21:10
 po prostu żal
 Ktoś: 28.05.2011, 19:22
 Bez sensu
 "Ktoś ukradł mi nick!": 05.04.2011, 09:16
 Jest błąd 31-32, 63-68!
 Oi: 06.06.2010, 15:25
 Ja pier... ale trudne ja nie moge no ja ale sie przemęczyłam o ja cie zaraz padne uff ...
 Dziura: 19.12.2009, 19:33
 ale winiki w odpowiedzi są inne niż w pytaniu... 63 - 68, 31 - 32
 JAH: 19.10.2009, 23:02
 eee tam, dość proste :D chwile trzeba pomyśleć i samo przychodzi do glowy ;) ale fakt, z tym błędem to żeś namieszał :) połowe czasu sie głowiłem zanim poczytalem komentarze :D
 Lola: 21.03.2009, 23:45
 Łatwe.. ale nie dla głupich :) Arla masz rację .. takie błędy nie powinny się tu pojawiać. :*
 Igusia: 05.03.2009, 15:24
 ARLA ma rację! Przecież to niemożliwe! Lyod w zadaniu miał 63, a w odpowiedzi wyszło, że 68!
 Młoda: 26.10.2008, 16:48
 A PO CHIŃSKU SIĘ NIE DAŁO?! ;p
 gocha: 29.08.2008, 16:34
 odrazu zalapalam. ;d
 Milo: 08.08.2008, 18:32
 Uwielbiam podstawianie liczb pod litery xD To zad. zajęło mi tylko kilkanaście sekund :D
 Pchlaczek: 17.06.2008, 10:45
 latwe:)
 Mania: 24.03.2008, 14:09
 Ja siedzę i myśle co tu za podstęp a tu po prostu głupi błąd.
(1) [2]


Autor

Tresć





Poprzednia[ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2018 Pomoc Duchowa