Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
Spacer po krawędzi...


Fajne złudzenie? Daj lajka!



   



Wasze komentarze:
 Ada: 28.11.2008, 15:27
 beznadzieja a co do tych czarnych kropek w komórce to nie ma ani jednej ludzie to jezt przecierz iluzja ale w tego nie kumacie i czemu nie można dawać w każdym z iluzji komci
 isia24: 14.10.2008, 15:18
 ja bym spadła
 chinka: 05.06.2008, 14:06
 A mi sie podoba jestescie wszyscy niekumaci! Jak wam sie nie podoba to nie wchodzcie na ta strone.. PROSTE!!!!1
 lodziarz: 04.05.2008, 21:31
 nic takigo rysunek techniczny i dwoje ludzi xD
 kulia: 31.03.2008, 11:59
 prawda chodzą po podłodze a nie po krawedzi
 kotka:): 22.03.2008, 16:50
 Popatrzcie na tych ludzi cienie!!:):):):) Świetne
 jadzia: 20.03.2008, 12:02
 ja bym spadła
 mila: 29.02.2008, 21:03
 jakieś dziwne
 jusia: 09.02.2008, 18:05
 ale wypas.Wygląda jak by chodzili po ścianie lub po podłodze.hhihihihi
 ola:24.06.07: 25.06.2007, 20:18
 o co tu chodzi
 Anesia: 06.06.2007, 21:49
 Jakby obrazek obrucic w druga strone to byloby ok
 Natala: 24.05.2007, 15:29
 Superowe!!
 anonim: 14.05.2007, 18:55
 jak jest pytanie nad obrazkiem to wy na nie odpowiadacie to mnie wkurza:(
 gg:5684631: 02.05.2007, 17:04
 to tylko kafelki...
 ola kaleta: 12.04.2007, 17:45
 mam 10 latek i moje gg 3539674:)a to to to...oni se idom w [rodku tego nkwadratu:)
 sylwik: 04.04.2007, 20:55
 co wy za dekle widać i to dobrze
 Martha: 10.03.2007, 20:38
 Dziwne trochę...:D
 Ami: 03.03.2007, 22:33
 fajne, ale są lepsze
 notka: 27.02.2007, 18:18
 to zależy jak patrzeć
 kara: 16.02.2007, 15:08
 to iluzja co nie moze byc cien a oni moga isc po takim czyms / \ / \ tylko w bok
[1] (2) [3]


Autor

Tresć





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2019 Pomoc Duchowa