Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki

Źródełko ...czyli o darze rozmowy...


[ Dodaj wpis ]

[<<] [<] [268] [269] [270] [271] [272] [273] (274) [275] [276] [277] [278] [279] [280] [>] [>>]

Chcesz prosić o wspracie i modlitwe?
Dodaj prosbę do [ Skrzynki Intencji ]

Gosia , lat 23data: 20.09.2010, godz: 12:38

Ewo,
masz rację. Nie przejmuj się X-em. Wypowiedzi takich osób najlepiej ignorować.
Pozdrawiam.

(15480)
Ewadata: 20.09.2010, godz: 11:45

x,

Nie obrażaj mnie. Nie życzę sobie tego. Mam własne zdanie i je wyrażam. Nie oczekuję, że każdy się ze mną zgodzi, np. Ty. Natomiast Twoje teksty typu: "Pewnie znow bezmyślnie(jak to robisz przez cały czas)powiesz,że(...)" obrażają mnie. Są lekceważące wobec mojej osoby. Nie posiadłeś monopolu na mądrość, i coś, co wg Ciebie jest bezmyślne, może być dla innych rozumne. Zobacz ile osób skrytykowało Twój pomysł wprowadzenia podatku od nieposiadania dzieci.

No właśnie, a propos....Znowu napisałeś, że jestem za tym podatkiem, ale o tym nie wiem. Czy dociera do Ciebie to co napisałam? Że jestem przeciwko takiemu rozwiązaniu? Nie próbuj na siłę wmawiać mi swoich przekonań. Mówię "nie", a Ty uparcie twierdzisz, że moje "nie" oznacza "tak" Czytasz to, co chciałbyś przeczytać, a nie to co faktycznie jest napisane.

I tyle w temacie. Admin prosił, aby nie pisać o polityce, więc nie będę poruszała już tego typu tematów. Dla mnie to jest rozdział zamknięty.

(15479)
grażynadata: 20.09.2010, godz: 09:48

Tomek, e-mail: admin@adonai.pl data: 20.09.2010, godz: 06:28, IP: 217.153.175.85


Proszę nie dodawać nowych wpisów dot. krzyża przez Pałacem Prezydenckim oraz polityki.


Odp. Zaraz, zaraz...dlaczego to http://wobroniekrzyza.wordpress.com/2010/09/19/relacja-telefoniczna-darka-wernickiego-w-dniu-19-wrzesnia-2010-r-godz-23-06/#comments
ta strona ma być dyskryminowana...?Czytam ją, dla mnie ta strona to rekolekcje !Najpierw trzeba ją poczytać od "dechy do dechy" a potem ewentualnie stwierdzić że to polityka ! Byłeś tam, widziałeś Panie administratorze...?Na tej stronie wszystko jest zgodnie z nauczaniem kościoła...Ewangelia i patriotyzm na pierwszym miejscu...! I Tak własnie jest pod tym krzyżem! Krzyza nie ma a ludzie i tak sie modlą, i niczym nie zrażają...tylko podziwiać...! Pozdrawiam podobnie myślących !

Obrończyni wartosci katolickich i patriotycznych !

(15478)
Rumcajsdata: 20.09.2010, godz: 07:51

Łukasz:
" Polska jest bogatym krajem z uwagi na ogromny zasób gazu pępkowego..."
i tak dalej. Chyba nie wiesz sam co piszesz. Nawet jestem w stanie domyślić się, że może chodzić o tzwn. gaz nagromadzony w skałach łupkowych ale jak na razie są to tylko czyste teoretyczne spekulacje, które wymagają potwierdzenia przez odwierty, a z tych spekulacji może się okazać, że pozostanie tyle ile pozostało ropy naftowej w Karlinie pod koniec lat 70. Jakąś wizją trzeba karmić lud, już przebrzmiała potęga energetyczna Polski przez wykorzystanie wód geotermalnych z Torunia więc pojawił się gaz łupkowy, a może rzeczywiście teraz to chodzi już o gaz pępkowy.

Tomek, redakcja:
może zacytuję Twoje słowa z wpisu 14930 z 09.08 2010 :
" Od 8 lat na Źródełku nie przepuściłem żadnego wpisu politycznego. Dziś zrobiłem wyjątek i już żałuje :( "
Te słowa brzmią dosyć dziwnie z perspektywy czasu, czy chociażby ostatni wpis Łukasza nie jest wpisem czysto politycznym politycznym ?

(15477)
Tomek, e-mail: admin@adonai.pldata: 20.09.2010, godz: 06:28

Proszę nie dodawać nowych wpisów dot. krzyża przez Pałacem Prezydenckim oraz polityki.

(15476)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 20.09.2010, godz: 00:37

Witam wszystkich
Dla zainteresowanych
Rząd Donalda Tuska i prezydentura Bronisława Komorowskiego .
Pan Premier Donald Tusk oraz Pan Prezydent Bronisław Komorowski wycofali się z postanowień wyborczych , przewaga ich w Rządzie jest dowodem na to , że nich inny nie jest w stanie powstrzymać ich niszczycielskiego planu. Polska jest bogatym krajem z uwagi na ogromny zasób gazu pępkowego jak też nasz przemysł wydobywczy jest na najwyższym poziomie. Nasze dobra w postaci surowców naturalnych są sprzedawane po zaniżonych cenach a i jest znaczna część zakładów prywatyzowana tym bardziej, że jest ona sprzedawana po okazjonalnych zaniżonych cenach. Podczas Rządów Donalda Tuska dług publiczny urósł do astronomicznej kwoty a wspominając na fakt, że władze za czasów PRL też zaciągnęły kredyt który został teraz z decydowanie podwojony albo potrojony wniosek jest taki, że nasz kraj zbliża się przez złą politykę Rządu do zapaści finansowej. Rząd chce się wzbogacić na szarym obywatelu i podnieść znacznie podatek VAT gdzie zdecydowanie wzrosną ceni wszystkich produktów od 20 do 40 a nawet 50 % w takich skalach powinien Rząd nam podawać informacje do wiadomości a kłamiąc twierdzi, że podatek wzrośnie o 1, czy 3 punkty procentowe gdzie jest to przez nas źle interpretowane .
Bezrobocie ciągle rośnie i nie jest to prawda twierdząc , ze bezrobocie spada i wynosi teraz 18 procent ponieważ to jest nie prawda czasami bezrobocie sięga nawet 50% gdzie studenci po szkołach nie mają pracy. Nie prawdą jest też podawanie średniej zarobków obywateli gdzie faktyczna średnia zarobków jest znacznie niższa a czasami jest ona powodem życia poniżej minimum socjalnego.
Przypomnijmy sobie wypowiedzi oraz program wyborczy PO i zastanówmy się ile jest z niego prawdy w dzisiejszym czasie , ja przeczytałem słowo gdzie jest tańsze państwo niskie podatki i czy to jest prawda, uważajmy na media ponieważ chcą nas zwieść i oszukać a prawda jest znacznie odleglejsza od tego co piszą i mówią.
Pozdrawiam Łukasz

(15475)
Xdata: 19.09.2010, godz: 23:55

do korsarza
No własnie-"władza musialaby być nieugięta.."Wiadomo,co to oznacza...
Gdyby władza taką była,to Twoje pragnienie(niepłacenie składki emerytalnej)mogłoby się spełnić...
Jednoczesnie jednak mogłoby zostać zrealizowane Twoje.."niepragnienie.."(podatek od bezdzietności).
Wiec jesli chcesz dobrowolnosci przy placeniu tej składki,to musisz się pogodzić z podatkiem od bezdzietności...Bo gdyby nastała ta,powiedzmy-"inna władza..",to nie miałbys nic do powiedzenia-jaki podatek płacić,a przeciwko jakiemu protestować...
Czyli i ty również-jak Ewa-jesteś"za"wcale o ty nie wiedząc...

(15474)
Xdata: 19.09.2010, godz: 23:16

do Ewy
Jeżeli"pomnik był w tym wszystkim najważniejszy",to dlaczego byli tam przeciwnicy krzyża-tak nazywaly ich media...?Nie było tam"przeciwnikow pomnika..."Ci ludzie,podejmując decyzję o udaniu się pod palac prezydencki,wyruszali tam z tą myślą,ażeby protestować przeciwko krzyżowi- znieważac,opluwać,bezcześcić...Tak jak się da,w zależności od tego"jak rozwinie się sytuacja.."Pomnik ich nie interesował...

Nigdy nie należy też mówic:"cała ta afera z krzyżem.."Nie można stawiać obok siebie słów:"afera"i"krzyż..''Założmy,że skradziono jakis drogocenny krzyż,który znajdował sie w pewnym publicznym,eksponowanym miejscu i to od wielu lat...Żeby dokonać kradzieży,trzeba było opracować szczegółowy plan,zaangażować wielu ludzi,niektórych przekupić itp...Słowem-dokonano kradzieży tego krzyża w następstwie calej afery...
I czy można teraz,juz po tym fakcie,mowić i pisać:"ta afera z krzyżem.."?Nie można,nie należy i nie wolno...
Albo to rozumiesz,albo nie...

A jak myślisz,czy ten"dwugłos"wysokich,najwyższych nawet,przedstawicieli Kościola,wyjdzie na dobre,czy na złe całemu Kosciołowi w Polsce...?
Pewnie znow bezmyślnie(jak to robisz przez cały czas)powiesz,że zaszkodzi,że wyjdzie na złe...?

(15473)
TOJA :)data: 19.09.2010, godz: 23:05

Oczywiśce, ta dziewczyna zgodzila sie dobrowolnie na opętanie przez złe duchy dla ratowania dusz ciepiących w czyścu.Oglądałam ten film.

(15472)
jotkadata: 19.09.2010, godz: 21:35

Oglądalam rownież film o opętaniu Annealise w większym gronie i doszliśmy do wniosku, ze ta dziewczyna zgodzila sie dobrowolnie na opętanie przez zle duchy dla ratowania dusz ciepiących w czyścu.

(15471)
korsarzdata: 19.09.2010, godz: 19:23

O rzypadku Anneliese Michel czytałem książkę p. Goodman, oglądałem też film, który chyba parę lat temu pokazała tvp. I powiem szczerze, że nie wyrobiłem sobie na ten temat żadnej opinii. Nie mam pojęcia co o tym mysleć. Sporo się kiedyś nad tym zastanawiałem, teraz Twój post Marcinie przypomniał mi o tej sprawie. To bardzo bardzo "ciekawy przypadek", jeśli tak można o tym mówić, ale sporo jest tu niewiadomych i nie ma chyba jakiegoś jednoznacznego, oficjalnego stanowiska Kościoła w tej kwestii. W każdym razie interesujący temat do dyskusji, może źródełkowicze podzielą się swoimi opiniami, przemyśleniami na ten temat? A tak w ogóle to jak pomyślę o tym wszystkim to aż mnie czasem dreszcze przechodzą, tak zwyczjnie po ludzku czuje sie jakiś lęk, przed czymś złym, tajemniczym..

(15470)
korsarzdata: 19.09.2010, godz: 16:45

Tak, zgadzam się z tym. Wydaje mi się, że ludzie powinni mieć wolny wybór, jak chcą oszczędzać na swoje przyszłe emerytury, czy gromadząc pieniądze do skarpety, czy na konto, fundusz, czy jeszcze inaczej, a może wcale nie chcą tego robić. Wiem, ze to wydaje się bezwzględny system, ale też każe ludziom brać całkowitą odpowiedzialność za swoje decyzje. Tylko, że każdy musiałby naprawdę ponosić konsekwencje tych decyzji, tzn mogłoby być tak, że większość ludzi nie nauczona odpowiedzialności, w żaden sposób nie zabezpieczyla by swojej starości, więc wyszłaby na ulicę i siłą wymusiła na rządzących jakieś przywileje dla siebie. A, że rząd ma tylko to co zabierze ludziom, albo pożyczy, więc mogłoby się skończyć na tym samym co mamy teraz. Dlatego władza musiałaby być wtedy nieugięta, co w demokracji jest raczej trudne. Na pewno nie jest to idealny system, generalnie to nie miałbym nic przeciwko żeby było tak jak jest teraz, gdyby było to do utrzymania, a wszystko wskazuje na to, że utrzymać się tego nie da i system prędzej czy później rozpadnie się z wielkim hukiem. I co wtedy? bankructwo państwa? zamieszki na ulicach? Uważam, że kolejne podatki nie pomogą na dłuższą metę, czy to podatek od bezdzietności, czy podwyżka vat, owszem może przesuną ojakiś czas zapaść, ale co dalej? kolejny podatek?

(15469)
Marcindata: 19.09.2010, godz: 14:51

Natknąłem sie przypadkowo na temat opętania Anneliese Michael i nie mogę sie nadziwić temu co w jej życiu sie wydarzyło...

(15468)
ewa, lat 32data: 19.09.2010, godz: 14:42


Do X:

Zgadzam się, że wiele nam brakuje, mnie też, tak czuję w sercu, daleko jeszcze do świętości o którą proszę Boga. Ale pomimo niedostatków, własnych ułomności nawracając się wciąż i wciąż, na nowo Bóg daje mi poznać- swemu stworzeniu- co jest Mu miłe, pozwala mi odczuć Swojego Ducha, Ducha Miłości i w Tymże Duchu pozwala mi patrzeć na świat. Są to bardzo intymne relacje, trudno o nich mówić, więc rzadko o nich mówię (czasem we wspólnocie w której jestem). Moje przekonanie w sprawie o której z Tobą dyskutowałam wzięłam właśnie z tych świętych Dotknięć Chrystusa, dlatego jestem ich pewna. A ponieważ niejedną książkę napisaną przez różnych świętych przeczytałam, swoje wewnętrzne przekonania czerpane z modlitwy opieram także na nauce Kościoła, żeby nie ulec złudzeniu.

A Ty. X-sie, czy w swojej niezgłębionej mądrości dopuszczasz myśl, że możesz się mylić?

(15467)
Xdata: 19.09.2010, godz: 14:35

do korsarza
J.Korwin Mikke powiedział kiedyś,że jeżeli ktos uważa,że gdy osiągnie już wiek emerytalny i na starość będą go utrzymywać dzieci,to on może zrezygnować z płacenia składki emerytalnej,tracąc tym samym prawo do emerytury...
Ciekawe,czy zgadzasz się z Nim...?

(15466)
Xdata: 19.09.2010, godz: 14:27

ewa
Z tego,co napisałaś wynika,że św.Jan od Krzyża każdą próbę nawracania("wszystkich naokoło")uważał za dzieło diabła...
Piszesz też tak,jakby wszystkie"zachowania"osób nawracających,były"wykorzystywane do nawracania wszystkich naokoło..."
Trochę absurdalnie brzmi,ale.."zachowanie obiektywnie określające chrześcijanina",to również takie zachowanie,które może mieć na celu próbę nawrócenia kogoś...

Może powiesz,ze zapomniałaś dodać-"niektorych.."?Byc może zapomniałaś..
W takim razie,skąd wiesz czyje"zachowanie"i kiedy,jest"wykorzystywane do....."?
Czyli-jest dziełem diabła..

(15465)
Nina, lat 18data: 19.09.2010, godz: 13:46

Witam. Pytanie do tworzących ten portal. Mam pewną propozycję, aby w źródełku "poznajmy sie" utworzyc foldery, z nazwa kazdego wojewodztwa, aby każdy mogl wpisac sie w danym wojewodztwie :) Myślę, że yloby łatwiej i dla czytających i dla piszących, oraz poszukiwających:) Co o tym sądzicie ?:)

(15464)
Jola, lat 23data: 19.09.2010, godz: 13:18

Witam
Chciałam prosić Was o wsparcie modlitewne, szczególnie dla mojej mamy, która jest chora na raka złośliwego i kilka dni temu się dowiedziałam, że ma przerzuty; miała już jedną operację, a niedługo będzie mieć kolejną.
Proszę również o modlitwę za mnie, gdyż za półtora tygodnia czeka mnie obrona pracy licencjckiej i zależy mi, bo wszystko dobrze poszło.

(15463)
Ankadata: 19.09.2010, godz: 13:08

Odpowiedź dla Łukasza :)

Tak jak Łukasz popieram obrońców krzyża.

.....................................

Dla Zainteresowanych
Proszę wejść w link i przeczytać troszkę wiadomości i obrońcach Krzyża.
http://wobroniekrzyza.wordpress.com/
Pozdrawiam Łukasz

(15462)
Ewadata: 19.09.2010, godz: 12:42

Do ewy lat 32

Napisałaś: "Święty Jan od Krzyża pisał o niebezpieczeństwie epatowania religijnością, widząc nawet w zachowaniach obiektywnie określających chrześcijanina(ale wykorzystywanych do nawracania wszystkich naokoło) dzieło diabła, który posługuje się nawet religijnością do odwracania uwagi człowieka od własnego wnętrza, w którym to właśnie należy podjąć walkę ze złem. Bądźmy święci w sercu, dajmy innym prawo wyboru, tak jak Bóg, który nikogo nie zmusza do kochania Go, do pójścia za Nim."

100% racji


(15461)
Ewadata: 19.09.2010, godz: 12:41

Łukaszu,

Tak, wiem, że niektórzy ludzie pod krzyżem się modlili, słyszałam chociażby odmawianie różańca. Wiem, że wielu "zwykłych" - tzn. "niemedialnych" ludzi modliło się pod krzyżem do Boga. Niestety narosła wokół tego niezdrowa atmosfera. Ci, którzy byli najbardziej widoczni medialnie, którzy mienili się jako obrońcy krzyża, wyraźnie przedstawiali swoje interesy, krzyczeli, że musi być pomnik, bo inaczej oni krzyża nie pozwolą przenieść. Pisałam już o tym, jak zostali potraktowani księża ze św. Anny, jak ich zlekceważono. Nie widziałam w tym chrześcijańskiej postawy i nie tego uczy mnie Jezus Chrystus. Skoro wg Ciebie nie zrozumiałam nic z nauk Jezusa, to co powiesz np. o abp. Kowalczyku? On też nic nie zrozumiał? Wypowiedział się ostatnio, bardzo mądrze, że krzyż był przedmiotem przetargu politycznego. To samo powiedział na Mszy w kościele św. Anny w Wilanowie, abp. Józef Glemp. Oni wszyscy są, za przeproszeniem, "głupcami"? A co powiesz o osobach, które otrzymały na chrzcie w Duchu Św. dar mądrości Bożej? Mają ten dar potwierdzony przez wspólnotę i widzą, że krzyż był wykorzystywany. Mówią o tym. Dla Ciebie oni wszyscy są pewnie tymi, którzy nic nie zrozumieli z nauk Jezusa.

Jarosław Kaczyński powiedział:" Został zlikwidowany krzyż pod osłoną policji i barier, krzyż który był swego rodzaju substytutem pomnika" I wyszło szydło z worka. Krzyż=substytut pomnika. Od początku chodziło o pomnik. Pomnik był w tym wszystkim najważniejszy, a nie krzyż. Jak w ogóle można tak krzyż potraktować, nazywając go "substytutem" czegoś innego?

(15460)
krzysztof, lat 24, e-mail: krzysztof_11@op.pldata: 19.09.2010, godz: 12:26

Łukasz widzę że jesteś zaangażowany w sprawę krzyża, przebywałeś na krakowskim przedmieściu. Powiedz mi jakie rozwiązanie sprawy aktualnie satysfakcjonuje "obrońców krzyża"?

(15459)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 18.09.2010, godz: 23:50

Dla zainteresowanych Rachunek Sumienia- Bardzo Polecam
http://www.rodzinapolska.pl/dok.php?art=religia/archiwum/2004/421_1.htm
Pozdrawiam Łukasz

(15458)
Xdata: 18.09.2010, godz: 23:42

do ewy,lat 32
Tak,"bądźmy święci w sercu..."Bo gdy juz będziemy,to nie powiemy,że są chrześcijanie"o zdrowych zmyslach..."
I pewnie nie będziemy też nikomu przypominać,że tak powiedział...?
Ileż nam jeszcze brakuje...

(15457)
krzysztof, lat 24, e-mail: krzysztof_11@op.pldata: 18.09.2010, godz: 21:38

X praktycznie każda osoba posiadająca certyfikat fce (ang) jest w stanie dostać prace w kraju anglojęzycznym, a jeśli chodzi o naukę języka niemieckiego czy francuskiego to dla osoby która chce się nauczyć 2 lata wystarczają aby opanować język w taki sposób aby praca np na kasie w supermarkecie nie była problemem. Mam tutaj na myśli prace która nie wymaga dużych kwalifikacji. Tak problem finansowy na początku istnieje choć znam osoby ze swojego otoczenia które potrafiły sobie zorganizować to minimum potrzebne do wyjechania zaryzykowały i żyją teraz gdzieś w innym kraju, kwestii stylu życia nie poruszam bo rozmawiamy teraz o możliwości wyjechania. Oczywiście jak poczynię podpowiadane przez ciebie założenia to się nie uda jednak z własnego doświadczenia wiem ze jeśli człowiek czegoś bardzo chce i przez dłuższy czas do tego dąży to mu się udaje. Jeszcze raz powtórzę gdy by państwo ingerowało w życie osobiste w sprawy o których pisałem poprzednim poście to jeśli tylko bym chciał znalazł bym sposób aby wyjechać, chyba ze zdrowie by nie pozwoliło lub przeciwni byli by pozostali członkowie rodziny.

(15456)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 18.09.2010, godz: 18:40

Witam
Czy sprzedaż alkoholu osobą nie trzeźwym jest przestępstwem i jaki jest na to paragraf???
Oraz
Czy sprzedaż alkoholu nieletnim jest przestępstwem i też bym prosił o paragraf .
Za odpowiedź bardzo dziękuję.
Pozdrawiam Łukasz

(15455)
korsarzdata: 18.09.2010, godz: 18:29

Jesli ktoś chce płacić jakiś dodatkowy podatek, to przecież żaden problem. Ja nie widzę problemu, jesli ktoś ma ochotę oddawać państwu nawet 95 % swoich dochodów, to niech to robi, ale niech nie narzuca innym żeby tez z entuzjazmem oddawali swoje pieniądze na państwo. Marudzenie w stylu "chętnie zapłącę ten podatek, niech go tylko wprowadzą" rozumiem jako : chętnie zapłacę ale niech inni też płacą, nawet jeśli tego nie chcą.. Można sobie ten dodatkowy podatek nazwać jak się chce, np "od bezdzietności" jeśli ktoś się czuje z tym źle, że nie płaci takiego podatku.

(15454)
Monika, lat 36data: 18.09.2010, godz: 17:06

Boże jesteś wspaniały. czy widzieliście chmurke nad ołtarzem w Glasgow podczas Mszy świętej? Biblijny obłok. Boże dziekuje za Benedykta XVI. I wiecie niesamowite w Glasgow przeważnie leje a tu słoneczna pogoda. Właśnie jest szlak świetego Jakuba a co ze szlakiem Swietego Andrzeja . Panie Jezu oto czynisz wszystko nowe. Boże chroń Radio Maryja i telewizję Trwam. Rodzino Radia Maryja dziękuje. Krzyżu Chrystusa bądźże pochwalony na wieczne czasy bądźże pochwalony.

(15453)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 18.09.2010, godz: 16:33

http://www.youtube.com/watch?v=9TAji2qLHyw
Zapraszam do oglądania
Pozdrawiam Łukasz

(15452)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 18.09.2010, godz: 16:23

Dla Zainteresowanych
Proszę wejść w link i przeczytać troszkę wiadomości i obrońcach Krzyża.
http://wobroniekrzyza.wordpress.com/
Pozdrawiam Łukasz

(15451)
ewa, lat 32data: 18.09.2010, godz: 16:11


Do X:

Faryzeusze wielokrotnie próbowali pochwycić Jezusa na słowie. Powtarzam z przekonaniem: Jezus Chrystus oddzielał interesy tego świata od Swojego Królestwa.

Święty Jan od Krzyża pisał o niebezpieczeństwie epatowania religijnością, widząc nawet w zachowaniach obiektywnie określających chrześcijanina(ale wykorzystywanych do nawracania wszystkich naokoło) dzieło diabła, który posługuje się nawet religijnością do odwracania uwagi człowieka od własnego wnętrza, w którym to właśnie należy podjąć walkę ze złem. Bądźmy święci w sercu, dajmy innym prawo wyboru, tak jak Bóg, który nikogo nie zmusza do kochania Go, do pójścia za Nim.

(15450)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 18.09.2010, godz: 15:54

Do Ewy
Nie zgodzę się z Tobą , ponieważ krzyż był, jest i będzie obecny w życiu publicznym.
A z nauk Jezusa Chrystusa chyba nie zrozumiałaś w ogóle nic , czym wobec tego jest Krzyż dla Jezusa?? i co on chciał nam przekazać poprzez krzyż??
A czy rozmawiałaś z osobą, która stoi na krakowskim przedmieściu??
Ja stałem i razem się z nimi modliłem właśnie do Jezusa więc gdzie stwierdzenie, że oni nie mówią o Jezusie. Na patrz na media tam jest urywek i wybrany moment z tego co jest faktem oni wybierają element jaki im pasuje i nie zawsze to co podają jest faktycznie prawdą. Jak chcesz do do mnie napisz i chętnie ci to bardziej wytłumaczę.
Krzyż , toi też na Placu Piłsudskiego w Warszawie, jak myślisz czy jak Ci ludzie tam by się modlili to czy ten Krzyż stał by tam spokojnie nagle władze też by sobie o nim przymętniały by go usunąć. Krzyże są stawiane przy Kapliczkach na drodze, są też stawiane wtedy jak nastąpi pewien wypadek drogowy. Jeśli koś się modli przed krzyżem pod Pałacem Prezydenckim to nie jest to niczym złym ponieważ on nikogo nie zaczepia i w kłamstwem jest twierdzenie, że to Ci ludzie są agresywni ponieważ to jest nie prawda , udowodniły to media podając obłudę i fałsz.
Ja wiem ile Ci ludzie tam przeżywają cierpień ja sam byłem i wiem jak jest naprawdę, znam prawdę i sam doświadczyłem przemocy ze strony którzy są przeciwni krzyżowi i nie tylko krzyżowi lecz Boga , są coraz bardziej agresywni i pijani i to oni są sprawcami całej przemocy. Alkohol jest sprzedawany osobą nie trzeźwym gdzie w świetle prawa jest to przestępstwo. A ludzie pod Krzyżem są bardzo spokojni i kulturalni. Ja jestem wdzięczny bo nie tyko Krzyż ale również Ludzie tam stojący pokażą prawdziwe oblicze naszego Rządu czyli nagłe i nie potrzebne podwyżki . Pozdrawiam Łukasz

(15449)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 18.09.2010, godz: 15:34

Popieram obrońców Krzyża

(15448)
Admin, e-mail: admin@adonai.pldata: 18.09.2010, godz: 15:13

Proszę nie traktować Źródełka jako witryny ogłoszeniowej dla innych mediów.

(15447)
ewa, lat 32data: 18.09.2010, godz: 13:13


Do Ewy:

Całkowicie się zgadzam z Twoją wypowiedzią na temat krzyża sprzed pałacu.
Chwała Bogu, że są jeszcze chrześcijanie o zdrowych zmysłach.

(15446)
Xdata: 18.09.2010, godz: 12:27

do krzysztofa
Mowisz o tego typu wyborach...
A więc masz wybór..?Myślisz,że mozesz"stąd"wyjechać...?
Załózmy jednak,ze nie masz żadnych pieniędzy,nie masz nic...Żaden bank nie udzieli Ci kredytu,nie masz krewnych,czy znajomych,którzy mogliby Ci coś pożyczyć,a ponadto nie masz nikogo znajomego za granicą,no to w jaki sposób wyjedziesz z kraju i zaczniesz tam nowe życie...?
Masz wybór,ale-co z tego...?Jesteś wolny i jednocześnie nie jesteś...
Wlaściwie to nie jesteś wolny,bo nie możesz wyjechać...

Jesli idzie o tę"ingerencję",to wyobraź sobie,że jutro zostaniesz przewieziony do Arabii Saudyjskiej i nie będziesz mogł się stamtąd już nigdy wydostać...
I co teraz...?

(15445)
zbyszek, lat 34, e-mail: zblp1976@wp.pldata: 18.09.2010, godz: 11:29

mam na imie Zbyszek
mieszkam w okolicach kościerzyny
mam 34 lata jestem wysoki i szczuly
szam dziewczyny w moim wieku która tez pragnie załozyc rodzine oparta na Bogu i dekalogu
mój numer gg 10479170
zapraszam do znajomosci

(15444)
Ewadata: 18.09.2010, godz: 10:57

X, nie jestem za wprowadzaniem "zachęty podatkowej" na płodzenie dzieci. Nie sugeruj mi, że jest "za" i nawet o tym nie wiem. Napisałam wyraźnie, że jest to absurdalny pomysł. Twierdzisz, że skoro ludzie "ślubują sobie miłość", a mimo to nie mają dzieci, należy ich zachęcić żeby płodzili te dzieci z miłości ( bo przecież jakby mieli płodzić to wyłącznie z miłości) Otóż, nie wiesz jak jest. Może wśród takich sakramentalnych małżeństw, sporo jest małżeństw bezpłodnych. Wielu ludzi "ślubuje miłość" nie wiedząc czym ona tak naprawdę jest. Wielu sądzi, że kocha, a nie kocha. To są tak intymne i osobiste sprawy, że wtrącanie się do nich przez państwo jest swoistym gwałtem.

(15443)
Ewadata: 18.09.2010, godz: 10:49

Robert ma rację. Anka z kolei napisała: "Od usunięcia siłą krzyża upamiętniającego 96 ofiar katastrofy rządowego Tu-154M pod Smoleńskiem(...)"

Przepraszam bardzo, ale dla mnie krzyż upamiętnia męczeńską śmierć Jezusa Chrystusa, a nie 96 ofiar katastrofy smoleńskiej. Dlaczego "obrońcy krzyża" tak głośno krzyczą "Smoleńsk", "ofiary katastrofy", "pomnik", "krzyż", a tak rzadko słyszy się z ich ust "Jezus Chrystus"?

Ja apeluję o właściwe proporcje. Niech Bóg będzie na pierwszym miejscu, a nie "pomnik", "upamiętnienie ofiar katastrofy". W przeciwnym wypadku dochodzi do popełnienia grzechu bałwochwalstwa. Mną bardzo wstrząsnęło, jak zobaczyłam zdjęcie śp. Lecha Kaczyńskiego, przybite do tegoż krzyża. Coś tu jest nie tak. Do kogo Ci ludzie się modlili w takim razie?

Gdyby chodziło o samo postawienie krzyża i modlitwy - nie byłoby tej całej afery. Natomiast niestety, krzyż użyto jako szantaż do postawienia pomnika. Chciałabym żeby ludzie z równą mocą bronili krzyża dla niego samego, dla Boga, dla Jezusa....a nie dla postawienia pomnika, dla upamiętnienia ofiar. Taka droga prowadzi donikąd.

(15442)
krzysztof, lat 24, e-mail: krzysztof_11@op.pldata: 18.09.2010, godz: 08:58

X mam wybór choćby taki czy żyć w takim państwie czy innym, prawdopodobnie jeśli państwo jako organ władzy ingerowało by w moje życie osobiste wyjechał bym stąd. Pytam o co chodzi bo wole aby mi ktoś drugi przekazał dokładniej swoja myśl, myślę ze poprzez dialog jestem w stanie zrozumieć dokładniej przekaz drugiej osoby.


PS: pod stwierdzeniem ingerencja w życie osobiste mam namyśli wybór religii, wybór miejsca zamieszkania, wybór powołania, ilość dzieci, jeszcze kilka innych spraw by się znalazło ...


(15441)
karoldata: 18.09.2010, godz: 08:54

do PL NY

teraz można wygrawerować : "kończ waść, wstydu oszczędź"...

(15440)
s_Madenn , e-mail: monasteredesaugustines@wanadoo.frdata: 18.09.2010, godz: 08:32

Na najdalszej z gwiazd
...jak skarb...
tam ukryłam swoją miłość.
www.dar.religia.net
A Twoja Gwiazda ?
Czy odnalazłeś ten swój skarb...?


(15439)
PL-NY, lat 30data: 18.09.2010, godz: 00:30


do Anki choć Anna brzmi lepiej

nie wiem jak gajowy zaczyna dzień, może dzień jak co dzień... pewnie to efekt tej zgody -która buduje : ), czyli robi sie coś po cichu w konspiracji jak z tablicą, może nawet hasło o budowaniu jest wzięte z placu MDM - CAŁY NARÓD BVDVJE SWOJĄ STOLICĘ - takie BVLGARI z PRL u :) i to takie budowanie.

Ta pseudo "afera" problem to taka zasłona przed tym co jest ważne i powinno zostać rozwiązane, ale "media" wolą pisać o czymś tak budzącym kontrowersje zamiast zająć się faktycznymi aferami, nowymi śmiesznymi POdatkami... niedługo może wprowadzą podatek od mieszkania na Zielonej Wyspie ???
dla zwolenników PO te słynne podatki 3x15 - to 23 %+ kilka kolejnych podatków, by żyło się lepiej...
od dłuższego czasu "państwo" walczy z rodziną jako wartość ale także jako przyszłość kraju, czyli zamiast dążyć do rozwoju to się go hamuje i to na różne sposoby...

niestety ale skończyła się POLSKA zaczął się PO-land

jako dzieciak widziałem szablę z wygrawerowanym napisem, :
BÓG HONOR OJCZYZNA
a co teraz można wygrawerować???

(15438)
Xdata: 17.09.2010, godz: 23:50

do Roberta
"walczyć krzyżem..","przepychanki'',"tzw.obrońcy.."
Nie można wciąż bezmyślnie powtarzać tego,co mówią media i niektorzy stąd...
Ten"język"już się zdewaulował...W tej chwili..."jesteśmy już dalej...."

(15437)
Xdata: 17.09.2010, godz: 23:35

do krzysztofa
Wiesz,dwie rzeczy wciaż nie dają mi spokoju:
1)Wolna wola.. To.."prawo wyboru..."
2)Osadzenie wieczności w czasie..(Wcielenie)...Jak to było możlwe..?

A wybor to masz...Możesz np.albo iść na spacer,albo pójść i okraść sklep...Ty oczywiście okażesz sie"wspaniałomyślny"i odrzucisz drugą możliwość...

"A Tobie właściwie o co dokładnie chodzi..?''Często ludzie zadają takie pytanie...Chcieliby wiedzieć nie tylko,o co chodzi,ale jeszcze"dokładnie..."Wszystko chcą mieć"na tacy.."Bez wysiłku,bez chwili skupienia...
Dziwne,bo jeśli ja nie wiem,o co komuś chodzi,to nie przyznaję się do tego...Wstyd i jakoś tak...głupio byłoby mi wypytywać..



(15436)
Robertdata: 17.09.2010, godz: 23:13

Czy ludzie muszą walczyć krzyżem ? Na nim umarł Jezus powinno się mu ( Bogu ) składać cześć i chwałę a nie nim walczyć tzw " obrońcy " Modlitwa a nie przepychanki pokora a nie chwalenie sie jestem chrześcijaninem a inni nie ...


(15435)
Łukasz, lat 26, e-mail: lukasz84rok@wp.pldata: 17.09.2010, godz: 22:39


Prymas Tysiąclecia o krzyżu – te słowa warto przemyśleć

Cytaty z Prymasa za: http://wyszynski.sej.pl/cytaty.php

Chrystus prowadził rzesze ludzkie do nieba przez krzyż – i nasze cierpienie może niekiedy otworzyć niebo wielu ludziom. Krzyż jest dla współczesnego świata wyrzutem sumienia, bo przypomina wywyższenie poniżonego dziś człowieczeństwa. Dlatego obecnie jest tak odrzucany.

Każda prawdziwa miłość musi mieć swój Wielki Piątek. To nie krzyż się chwieje, to świat się chwieje i toczy – Krzyż stoi!

Nie ma się co dziwić, gorszyć i niepokoić tym, że Kościół jest stale krzyżowany; jak Chrystus zwyciężył na krzyżu, tak i Kościół zwycięża na krzyżu i przez krzyż.

Nie Kościół ma się przystosować do świata, tylko świat ma się przystosować do Ewangelii. Ciężko jest być wiernym Bożym przykazaniom, ale zachowanie Bożych przykazań daje radość, a pogwałcenie ich mnoży krzyże i mękę.

Możesz na chwilę, mój Bracie, zamknąć oczy na wszystkich ludzi, jak gdyby oni na świecie wcale nie istnieli, i pomyśleć, że dzieło krzyża, zbawcza Krew i cała nieskończona Miłość jest dla ciebie, spłynęła na ciebie, odmieniła i uświęciła ciebie.

Chociażbyśmy przegrali życie w oczach świata i świat by się nas wyrzekł, skazując na śmierć jak łotrów na ukrzyżowanie – jest to ocena świata. Pozostaje jeszcze ocena Boga. Bóg przekreśla wyrok świata – „winien jest śmierci” i ogłasza swój Boży wyrok – „dziś jeszcze będziesz ze Mną w raju”

Chrystusowy testament z krzyża: „Oto Matka twoja, oto syn Twój” to słowa, które nie umierają, żyją w nieskończoność. „Błogosławioną mię zwać będą wszystkie narody”…Taka jest detaliczna wola Boga, który posłał uczniów swoich, aby nauczali wszystkie narody. Jeżeli wszystkie to czemuż nie nasz?

(15434)
krzysztof, lat 24, e-mail: krzysztof_11@op.pldata: 17.09.2010, godz: 22:34

Widzisz X Bóg stwarzając nas jest tak wspaniałomyślny ze dał nam wolna wole, i każdy z nas ma prawo wyboru. A tobie właściwie o co dokładnie chodzi chciałbyś narzucać ludziom według Ciebie prawidłowy sposób postępowania w życiu?

(15433)
Xdata: 17.09.2010, godz: 22:01

do ewy,lat 32
Odpowiedziałaś"nie",a dlaczego nie"tak.."?
Czyżby dlatego,że wówczas musiałabyś przyznać,iż Jezus"wtrącał się do polityki..."?Do polityki,czyli min.troski o dobro wspólne...
Ale z tym,polityka chyba Ci się nie kojarzy i dlatego taka odpowiedż..?

(15432)
Xdata: 17.09.2010, godz: 21:51

do Ewy
Chciałabyś,aby"ludzie płodzili dzieci z miłości..."
A ja chciałbym widzieć te dzieci,których nie ma...Chciałbym widzieć te"owoce miłości.."Bo przecież ludzie pobierali się z miłości("ślubuję Ci miłość...")
No to jak ...?Miłośc jest,a dzieci nie ma..?
Może potrzebują dodatkowej..pomocy,zachęty..?Po to właśnie-jak mowisz-ażeby"płodzić dzieci z miłości.."?
Wychodzi na to,że-podobnie jak ja-jesteś"za",wcale o tym nie wiedząc...

(15431)


 
[ Strona główna ]

Modlitwy | Zagadki | Opowiadania | Miłość | Powołanie | Małżeństwo | Niepłodność | Narzeczeństwo | Prezentacje | Katecheza | Maryja | Tajemnica Szczęścia | Dekalog | Psalmy | Perełki | Cuda | Psychotesty |

Polityka Prywatności | Kontakt - formularz | Kontakt

© 2001-2026 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej