Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Wszystko jasne


   

Wasze komentarze:
 wieczko6: 15.06.2008, 17:15
 E tam bnanale! Kto by nie weizidał!
 ~Alcia~: 08.06.2008, 10:05
 Jakie łatwe!
 komentarze powtórne: 18.05.2008, 15:09
 jaja:a ja po 2 pierwszych wyrazach sie skapnelam a przeczytalam jak normalny tekst........................................ blee:zdumiewające, naprawdę... czyżby nasze myślenie było tak ograniczone do takich prostych schematów?................................................. Pałcia:Przeczytałam w 15 sekund. A wiecie że dopiero po przeczytaniu całego i przeczytaniu niektórych komentarzy zauważyłam ze te litery sa poprzestawiane ...................................................................Asia pajdzik:wszystko się da odczytać:).........................................anonim:Ja to przeczytalam i zaczelam szukac tego tekstu z pozamienianymi literami. Dopiero potem skapnelam sie ze wlasnie go przeczytalam!
 anonimowy: 09.05.2008, 23:38
 Ja to przeczytalam i zaczelam szukac tego tekstu z pozamienianymi literami. Dopiero potem skapnelam sie ze wlasnie go przeczytalam!
 sonekv: 08.05.2008, 23:30
 hehe
 asia: 02.05.2008, 19:40
 zgadzam sie z olą
 paula i karola: 09.04.2008, 13:56
 chodzimy do 3 klasy podstawówki i od razu przeczytałyśmy
 Majcia: 20.03.2008, 16:16
 Dla mine to błyo bnaanle
 kasia: 18.03.2008, 22:10
 wzsytkos pzrczetalma ornmalnei XD a ot ejts tsaer kaj siwta XP


 asia: 18.03.2008, 13:58
 przeczytałam normalnie
 ja: 16.03.2008, 15:24
 e cześć nawet proste ale troche nie do odczytania
 I' am: 29.02.2008, 21:00
 narmalnie sie czyta co w ty takiego ttruddnego ??
 Ewelina...9856381(gg): 29.02.2008, 14:25
 Normalnie sie czyta...!!
 Himka: 23.02.2008, 19:55
 Widziałam xD Super ^^ A jak.!
 Poli332211: 17.02.2008, 18:48
  ,,Badania na pewnym angielskim uniwersytecie wskazały ze nie ma znaczenie w jakiej kolejnosci napiszemy litery wewnatrz wyrazu,byle tylko pierwsza i ostatnia litera były na swoich miejscach. Reszta moze byc dowolnie pomieszana, A mimo to bedziemy w stanie przeczytac tekst bez wiekszych problemów.Dzieje sie tak dlatego,ze nieczytamy kazdej z liter oddzielnie,ale wyrazy jako całosc"
 jaja: 17.02.2008, 16:41
 a ja po 2 pierwszych wyrazach sie skapnelam a przeczytalam jak normalny tekst
 Yen: 03.02.2008, 22:52
 Jak zaczęli opisywać kolejność liter, to się skapłam, że są pozamieniane;D
 Asia pajdzik: 23.01.2008, 18:58
 wszystko się da odczytać:)
 mała: 23.01.2008, 10:39
 heh...
 koniczek: 20.12.2007, 11:58
 Wszystko jasne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] (8) [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16]


Autor

Treść

Nowości

Modlitwa do św. Michała ArchaniołaModlitwa do św. Michała Archanioła

Litania do św. Michała ArchaniołaLitania do św. Michała Archanioła

św. Michał Archaniołśw. Michał Archanioł

Oczy chemikaOczy chemika

Jak mamy prowadzić nasze dzieci do Boga?Jak mamy prowadzić nasze dzieci do Boga?

Najbardziej popularne

Godzina ŁaskiGodzina Łaski

Modlitwy do św. RityModlitwy do św. Rity

Litania do św. JózefaLitania do św. Józefa

Jezu, Ty się tym zajmij - Akt oddania się JezusowiJezu, Ty się tym zajmij - Akt oddania się Jezusowi

Modlitwa o CudModlitwa o Cud

Poprzedni[ Powrót ]Następny  
[ Strona główna ]

Modlitwy | Zagadki | Opowiadania | Miłość | Powołanie | Małżeństwo | Niepłodność | Narzeczeństwo | Prezentacje | Katecheza | Maryja | Tajemnica Szczęścia | Dekalog | Psalmy | Perełki | Cuda | Psychotesty |

Polityka Prywatności | Kontakt - formularz | Kontakt

© 2001-2021 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej