Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
Morze parasolek...


Fajne złudzenie? Daj lajka!





Wasze komentarze:
 kasia h: 22.01.2017, 20:25
 superrrrrrrrrrr
 :b: 22.07.2016, 16:03
 Nie piszcie że jest beznadziejne , nudne. Wy byście niczego lepszego nie wymyślili
 Bar23te2: 06.11.2015, 16:41
 To miliony osód z BIAŁYMI parasalkami
 Lou: 05.01.2014, 16:05
 Według mnie w oddali widać morze, które wraz z przejściem na drugi i pierwszy plan stopniowo ,,przeradza się" w ludzi pod parasolami. I proszę, nie piszcie teraz, że to niemożliwe, bo ten obrazek to iluzja, nie fotografia z książki przyrodniczej.
 Marty <3: 02.01.2014, 15:31
 Dużo ich tutaj!:D
 ktosiek (jam): 13.04.2013, 12:02
 Nie wiem, ale ok fajne spoko nawet. Ja nie mam nic przeciwko, ale ten kto zrobił tą stronkę, to musiał sporo się namęczyć. Ja nie mam swojej strony. Ale temu żałuje, spoko strona.
 lisa: 23.02.2013, 19:41
 Ej jak ktoś nie wierzy że ten wcześniejszy pływający statek to obrazek a nie animacja, to skopiujcie sobie to do painta! :>
 wiki: 26.11.2012, 17:49
 żal.pl
 zgadnij: 01.07.2012, 18:39
 Tutaj nawet nie ma co komentować... Niby to jest niemożliwe, żeby było tyle takich samych parasoli w dodatku aż tak poustawianych blisko siebie, ale nawet tam w dali widać takie nie co ciemniejsze odstępy między nimi...
 alutek: 13.06.2012, 10:05
 nudaaaaaaaaaaaaaaaaax)
 ja05: 18.01.2009, 17:54
 beznadziejne;9 fuu
 :): 08.01.2009, 20:59
 O madonno Santo.......;)
 Aga i Kasia: 31.12.2008, 18:02
 Firma co je produkuje musi zbierać duuuużo kasy
 julia rubiś: 18.12.2008, 15:25
 fajne ale troche .....
 Chicken: 17.12.2008, 20:38
 Ja nie mogę... to bliżej to parasolki to dalej to moze i tyle proste i logiczne
 patka: 01.11.2008, 14:57
 parasolki
 Paulina11: 23.10.2008, 22:19
 Moim zdaniem to morze ludzi z parasolkami
 ptyś: 21.08.2008, 14:19
 moim zdaniem to morze ludzi
 *__-__*: 13.07.2008, 17:10
 *__________________-______________________* gooooooogle mnie bolą
 Dark_skull: 05.05.2008, 16:02
 *__* oczy mnie bolą a tak to nuda... :(
(1) [2]


Autor

Tresć





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2018 Pomoc Duchowa