Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
Ile nóg ma słoń?


Fajne złudzenie? Daj lajka!



   



Wasze komentarze:
 Marta: 17.03.2008, 17:49
 To jest proste!! oczywiscie ze 5 nóg! Łatwe Łatwe Łatwe!!
 alusiek: 17.03.2008, 16:57
 heh 5 nog tu ma xD
 nataleczka: 03.03.2008, 19:21
 tu ma 8 ;|
 jjjuuulllllllliiiiiiiiiaaaaaa: 11.01.2008, 20:02
 zgadzam sie z marta jest 5 nog.marta?a jak masz na nazwisko????????
 k.t.: 31.12.2007, 20:43
 ten słoń ma 4 nogi bo słoń ma 4 nogi
 ada: 29.12.2007, 11:10
 jest ich 8
 noobek: 07.12.2007, 19:41
 lol to jest do bani ten kto to robil chyba go niezzle glowka bolala ...
 Patrycja: 18.11.2007, 14:41
 Tu są 4 nogi bo z tłem się wydaje że jest 8 ale są 4 to są złudzenia i iluzje optyczne.Więc są 4 nogi trzeba się wpatrzeć.
 marta: 03.11.2007, 08:21
 mi ciagle wychodzi ze 5 ale moze 8
 kama: 15.09.2007, 12:53
 jest 9
 CZELSI: 02.08.2007, 12:52
 ZGADZAM SIE SLON MA 4NOGI ALE TAKI NORMALNY A ZLUDZENIA NIE SA NORMALNE I TEN SLONIK MA 8 NOG
 Syru: 15.06.2007, 13:47
 WoW Że Ma 8
 Marta: 02.06.2007, 01:19
 Ja policzyłam to.I,tu jest 5 nóg!
 Fidusia: 25.05.2007, 15:21
 A mi tam wyszło ze ma 8 przeciez to widac popatrzcie tylko dobrze
 martucha1113.blog.onet.pl: 18.05.2007, 15:01
 Mi wyszło, że 5 ... !! Ale to nienormalne! Chociaż... jak się popatrzy inaczej to ma 4 ... aaaaaa tam... daję następne :D Aha, zachęcam do odwiedzinek na www.martucha1113.blog.onet.pl :)
 marta: 15.05.2007, 13:51
 jane,ze 4 wy nie wiecie????????????
 lola b.: 10.05.2007, 19:58
 to glupie i to normalne
 rysia: 08.05.2007, 17:43
 a myslicie ze ktos oczekuje waszej odp?????? to ma byc ILUZJA!!! nikt nie chce wiedziec co wy myslicie!! Ludziue myslcie troche...ehhh
 fifti 5: 19.04.2007, 09:06
 złudzenia są najlepsze
 :-): 05.04.2007, 21:39
 faje
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] (8) [9] [10]


Autor

Tresć





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2019 Pomoc Duchowa