Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
Pływające rybki


Fajne złudzenie? Daj lajka!





Wasze komentarze:
 h: 26.03.2018, 14:22
 tobyło spoko
 livia : 05.08.2017, 21:23
 Żaden gif, bo nie widzę aby cokolwiek się ruszało
 JimmiXzSw: 19.02.2017, 05:22
 4qP0GC http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
 nie prawda: 28.05.2016, 11:31
 to gif wpiszcie to w grafike http://adonai.pl/relaks/zludzenia/graph/rybki.gif
 ja: 27.03.2016, 16:19
 gif!!!!!
 plastyk60L: 26.03.2016, 11:44
 Latawiec ...!
 jaja: 08.03.2016, 15:01
 to się rusza D: jak to się dzieje?? :P
 Klemens Kwaśigroch: 02.12.2015, 01:34
 To sie rusza. To nie jest .jpg tylko gif z 296 klatkami na sekunde. Sprawia wrazenie ze sie rusza jak stoi a ze stoi jak sie rusza. Uwaga to złudzenie może niszczyć wzrok!!!
 aleks: 17.11.2015, 17:00
 jaki lol to jest super
 amicyzia : 07.05.2015, 18:48
 patczcie długa a zobaczycie...
 ola p.: 07.03.2015, 12:15
 wygląda jak by się ruszało ale to nie jest prawda
 aktorka mella: 04.02.2015, 13:46
 nic ssie nnie dzieje gupie
 sylwia: 24.01.2015, 14:14
 Bla bla bla bla
 koks: 25.11.2014, 18:36
 99.99.9.9999.99999999999.......% GUPIE
 ja: 19.04.2014, 13:19
 jak sie popatrzycie raz
 olcia: 16.11.2013, 19:18
 fajnie
 oczko22: 28.07.2013, 10:30
 lol
 zal.pl: 18.06.2013, 18:56
 wezcie to ma byc zludzenie optyczne po to ta strona!!
 ja: 02.02.2013, 17:09
 poptrzcie raz na górę raz na dół
 Maniuśś Jenda: 15.01.2013, 10:12
 @klaudia rusza sie
(1) [2] [3] [4]


Autor

Tresć





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2018 Pomoc Duchowa