Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki
Telewizja cenzuruje

Telewizja Polska odmówiła emisji spotu reklamowego kampanii społecznej Rozwód? Przemyśl to!", mającej na celu upowszechnienie wiedzy o długofalowych skutkach u dzieci rozwodu rodziców.

Na kampanię prowadzoną przez Fundację Mamy i Taty, jako ważną inicjatywę służącą dobru rodziny w Polsce, zwrócił uwagę w homilii na Jasnej Górze 26 sierpnia przewodniczący episkopatu abp Józef Michalik, powołując się na wywiad z szefem fundacji Pawłem Wolińskim na tamach Idziemy" (nr 34 z 21 sierpnia 2011).

Tymczasem Komisja ds. Kampanii Społecznych Telewizji Polskiej SA uzasadniła odmowę emisji tym, że spot jest nie obiektywny i sugerujący większą odpowiedzialność mężczyzn niż kobiet za rozpad małżeństwa". Nie poprzestając na ocenie, zaleciła przebudowanie warstwy tekstowej spotu tak, by uniknąć pojawiających się wątpliwości". Fundacja Mamy i Taty zapewnia, że scenariusz przygotowanego na jej zlecenie spotu Bajka" powstał na podstawie badań społecznych i miał dać wizję najbliższą rzeczywistemu obrazowi kształtowania się relacji pomiędzy rozwiedzionymi małżonkami. Zdaniem fundacji, TVP podjęła próbę ideologicznej cenzury w ustawowo misyjnej instytucji publicznej, jaką jest. Dlatego fundacja prosi o wysyłanie do TVP maili z protestem w tej sprawie. Ich wzór można znaleźć na stronie www.mamaitata.org.pl.

Spot Bajka" można już od trzech miesięcy obejrzeć w TVN, które podjęło się jego emisji nieodpłatnie (średnio 200 razy miesięcznie). Materiały na temat kampanii Rozwód? Przemyśl to!" pojawiły się także w Polsacie.


Tekst pochodzi z Tygodnika
Idziemy, 25 września 2011


   

Wasze komentarze:

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.



Autor

Treść



Poprzednia[ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]


Modlitwy | Opowiadania | Zagadki | Polityka Prywatności | Kontakt

© 2001-2020 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej