Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki

Zdrowaś Mario


Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą, błogosławionaś Ty między niewiastami i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus. Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen.


   

Wasze komentarze:
 aga: 03.05.2019, 20:27
 AVE MARIA, gratia plena, dominus tecum, Benedicta tu * in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc et in hora mortis nostrae. Amen.
 ma: 03.05.2019, 16:13
 Matko Boża pomóż proszę teraz już, usuń TO zło na zawsze. Proszę. Proszę.
 ma: 03.05.2019, 15:57
 Matko Boża pomóż proszę teraz już, usuń TO zło na zawsze. Proszę. Proszę.
 Addon: 02.05.2019, 20:05
 Matko Przenajświetsza daj mi sile abym wyszedl z nałogu.Modl sie nami wszystkimi
 Addon: 02.05.2019, 20:04
 Matko Przenajświetsza daj mi sile abym wyszedl z nałogu.Modl sie nami wszystkimi
 ma : 01.05.2019, 14:46
 Matko Boża pomóż proszę teraz już, usuń TO zło na zawsze przywróć spokój. Proszę.
 Lol: 29.04.2019, 15:38
 Xd
 ja: 28.04.2019, 21:09
 Matko Boża pomóż mojej rodzinie .Proszę
 Yt: 27.04.2019, 14:22
 Faine lub nudne
 ma : 25.04.2019, 19:47
 Matko Boża pomóż proszę teraz już. Proszę.
 ma : 22.04.2019, 16:08
 Matko Boża pomóż proszę teraz już. Proszę.
 ma: 15.04.2019, 04:41
 Matko Boża pomóż proszę teraz już, usuń TO zło na zawsze. Proszę.
 ma : 11.04.2019, 22:16
 Matko Boża pomóż proszę teraz już, usuń TO zło na zawsze. Proszę.
 sebek: 10.04.2019, 17:38
 siema marjo no wiesz o co chodzi aby byla kaso no elo benc pozdrow jezusa
 nieważne: 08.04.2019, 12:42
 Matko Boża, daj szczęście i miłość osobie, którą kocham, a która chyba mnie nie chce
 Nadzieja: 08.04.2019, 10:07
 Matko Boża zeslij osobę, która mi pomoze. Pomoz odmienić moje życie , tak zeby sie Tobie podobało.
 Lucyna: 08.04.2019, 06:00
 Matko Boża, czuwaj nad przebiegiem jutrzejszej operacji mego szwagra Kevina, by skończyła się dla niego pomyślnie.
 Lucyna: 08.04.2019, 04:17
 Matko Boża, daj dobrą pracę i dobre życie mojej przyjaciółce Małgosi.
 Erwin : 07.04.2019, 16:13
 Matko Boska prosze uwolnij mnie od złej dziewczyny która nadużywa alkocholu i dopomóz mi pełnić Bożą wolę bardzo Cie proszę !
 Erwin : 07.04.2019, 16:12
 Matko Boska prosze uwolnij mnie od złej dziewczyny która nadużywa alkocholu i dopomóz mi pełnić Bożą wolę bardzo Cie proszę !
[1] [2] [3] [4] (5) [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35]


Autor

Tresć




[ Powrót ]
 
[ Strona główna ]

Pełna wersja | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2019 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej