Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Komputerowe czytanie myśli


Nie możesz uwierzyć? To niemożliwe? Sprawdź!!!
Ogarnie Cię zdumienie...


  1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
  2. Od tej liczby odejmij kolejno pierwszą, a potem drugą cyfrę (Na przykład: 62 - 6 - 2 = 54)
  3. Znajdź wynik na liście oraz symbol sąsiadujący z wynikiem.
  4. Mocno skoncentruj się na tym symbolu...
  5. Kliknij na kwadrat powyżej listy i zobacz, co z Twoich myśli odgadł komputer...

 


Fajna zabawa? Daj lajka!



   


Wasze komentarze:
 Mądra: 08.02.2008, 15:08
 a mi tam nie odgadneli bo cały czas tą samą liczbe brałam..Bezjar!!!!!!111111
 igor: 04.02.2008, 20:12
 mi wyszło 1 wystarczy pomyśleć 90 i komputer oszykany
 a: 04.02.2008, 11:12
 od obojetnie jakiej liczby 2cyfrowej jak odejmiesz tak jak tam jest to wyjdzie ci iloraz liczby 9 a przy kazdym ilorazie liczby 9 jest ta sama litrka
 ... :) ...: 04.02.2008, 11:10
 To jest proste od obojętnie jakiej liczby 2cyfrowej jak odejmiesz tak jak tam jest to wyjdzie ci iloraz liczby 9 a przy każdym ilorazie liczby 9 jest ta sama litrka
 Justa: 04.02.2008, 09:28
 to jest super!!!
 klakier: 31.01.2008, 23:50
 DZIAŁA ALE CZAD HEHEHEH !!!!!!!!!!
 pineapple: 29.01.2008, 13:27
 Za każdym razem liczby po przekątnej (9, 18, 27...) zmieniają zanaczek. A pewnie zawsze wychodzi któraś z tych liczb
 daruchna xD: 28.01.2008, 23:42
 eee... no loool tey! nie odgaduje xP
 ha: 28.01.2008, 14:35
 to jest proste... po prostu pewna litera lub znaczek np:N jest obok wlasciwych liczb ale nietylko i znienia sie za kazdym razem na inna po nacisnieciu na kwadracik, tak dla niepoznaki ;)... wezmy np liczby z pierwszego żędu 95-5-9=81 , 94-4-9=91 itd...a wiec 81 jest oznaczone literą:N , drugi ząd to np 81-1-8=72 , 88-8-8=72 itd a wiec 72 jest oznaczone litera:N , dalej 75-5-7=63 , 72-2-7=63 itd... a wiec 63 jest oznaczone litera:N... napewno kto na to wpadl a pozatym literki sa na ukos i to jest troszke na poczatku podejzane xD tym ktorym zle odgadlo napewno bylo dobrze tylko po prostu ten kto nieumnie kiczyc lub nieodjal sobie ........... niemusialam tyle pisac ale sie poswiecilam dla tych co uwazaja sie madziejsi od "komputera"
 jedyna która umnie myśle: 26.01.2008, 21:19
 tacy mądrzy a tacy głupi przeciesz obojętnie jaką liczbe odejmiecie będzie np.jeśli odejmiecie 99=81noi patrzciena nawet nie musicie się skoncentrowa
 ewa: 26.01.2008, 20:55
 eaea
 lolek: 26.01.2008, 20:54
 dla tych oc sie popisują ze są mądrzejsi od komputera: on zawsze zgadnie jaki wybrałes znaczek... chyba ze nie umiecie liczyc. to proste: jest skonczona ilosc rozwiązań, i te rozwiązania mająten sam znaczek, nie wazne czy wyjdzie 9 czy 19... itd.
 Mistrzu Klaudia: 26.01.2008, 20:12
 Zawsze wychodzi iloraz 9. I zawsze wszystkie te liczby mają ten sam znak 9,18,36,45,54,63,72,81 np. kwadrat. Inne liczby wam nie wyjdą chyba że ktoś jest na prawdę uzdolniony... ;)
 gggg: 26.01.2008, 17:38
 zawsze wychodzi wynik 9 ;/
 Martuska;): 26.01.2008, 15:47
 ej jak to możliwe !!!!!!!!!!! piszcie
 kiciula_12 ;): 26.01.2008, 11:34
 ale jak to się dzieje??!! xD
 kiciula_12 ;): 26.01.2008, 11:32
 udało się!! Boskie xD
 KASIA: 25.01.2008, 20:34
 HE HE MAM 20 PKT
 misiek: 25.01.2008, 13:51
 to jest nie mozliwe ,powiedzcie jak to dziala: o co w tym chodzi???????????? powiedzcie bo to nie mozliwe!!!!!!!
 Dorotka: 24.01.2008, 21:25
 najpierw mnie to zaskoczyło, ale juz to rozgryzłam...
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] (21) [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32]


Autor

Tresć





Poprzedni[ Powrót ]Następny
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2019 Pomoc Duchowa