Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki

Zadanie Einsteina

Legenda mówi, że zadanie to zostało wymyślone przez Einsteina.
Według niego 98% populacji nie jest w stanie go rozwiązać...

5 ludzi zamieszkuje 5 domów (domy stoją w linii obok siebie,
patrzymy na nie tak jak byśmy stali przed nimi) w 5 rożnych kolorach.
Wszyscy pala papierosy 5 rożnych marek i pija 5 rożnych napojów.
Hodują zwierzęta 5 rożnych rodzajów.


  • Norweg zamieszkuje pierwszy dom
  • Anglik mieszka w czerwonym domu
  • Zielony dom znajduje się po lewej stronie domu białego
  • Duńczyk pije herbatę
  • Palacz Rothmansow mieszka obok hodowcy kotów
  • Mieszkaniec żółtego domu pali Dunhille
  • Niemiec pali Marlboro
  • Mieszkaniec środkowego domu pija mleko
  • Palacz Rothmansow ma sąsiada, który pija wodę
  • Palacz Pall Malli hoduje ptaki
  • Szwed hoduje psy
  • Norweg mieszka obok niebieskiego domu
  • Hodowca koni mieszka obok żółtego domu
  • Palacz Philip Morrisow pije piwo
  • W zielonym domu pija się kawę
Mozliwa jest tylko jedna odpowiedź!


Pytanie: Kto hoduje rybki?

Fajna zagadka? Daj lajka!



   



Wasze komentarze:
 Anonim: 18.11.2008, 11:35
 To jest kura pojebane
 Unknown: 07.11.2008, 14:22
 Każdy kto twierdzi, że rozwiązał to zadanie w mniej niż 15 jest kłamcą. Tyle wynosi rekord świata, a ustanawiali go prawdziwi geniusze więc nie róbcie z siebie proszę.
 Lol: 06.11.2008, 17:16
 OK to ja tez se moge wcisnonc xD
 qaz: 03.11.2008, 21:34
 te 2% to ludzie potrafiący rozwiązać tą zagadkę w pamięci nie używając przy tym żadnej pomocy (np. długopis i kartka)
 ewlina: 03.11.2008, 19:50
  nie doczytalam do konca a juz wiedzialam bo wcisnelam OK
 Darju$ ^^: 03.11.2008, 15:59
 wieżcie mam 11 latek, a od razu zgadłam, że to Niemiec! Beznadzieja takie proste!
 2 latek: 03.11.2008, 00:11
 Mam 2 lata, zrobiłem to w 20 sek - licząc z czytaniem zadania!
 klaudia: 02.11.2008, 12:07
 weżcie mam jedenaście lat a logike kiepską ale jakoś wyszło w półgodziny.....
 Mordek: 01.11.2008, 19:21
 Szwed choduje rybki :P
 JA!@#!@!#231: 31.10.2008, 19:21
 Tak dawidku masz 13 lat i daodałeś posta dziewięć minut po północy tzn. że albo jesteś kłamcą albo twoi rodzice się tobą nie interesują.
 Iza: 29.10.2008, 18:52
 Na początku się przeraziłam ale po ok 40 minutach i zapisaniu dwóch kartek udało się :D
 Nikii: 28.10.2008, 17:13
 rozwiązałam ale trochę i to zajęło. a ty Dawidku nie wymądrzaj sie tak dzieciaczku:/
 krzysiek lolllll: 26.10.2008, 18:40
 jakie banalne nie macie czegoś trudniejszego ?pozdro buaha
 G_: 25.10.2008, 18:06
 hahahaha smieszne 10 letnie dzieciaczki kura ledwo umiecie czytac a mowicei ze to rozwiazaliscie... poprostu chcecie wyjsc na mondrali a odpowiedz przeczytaliscie..;/
 ja: 24.10.2008, 21:07
 wcale nie takie proste...ale po namysle do rozwiazania. Mnie to chwilę zajęło... ;)
 DAWIDEK: 23.10.2008, 00:09
 ALE PROSTE PIEC MINUT GŁÓKOWANIA I GOTOWE MAM 13LAT I ROZWIAZAŁEM TO BEZ PROBLEMU
 lolek: 20.10.2008, 18:54
 Widać populacja się rozwija:P:P
 TytusQ: 18.10.2008, 23:06
 Zrobiłem to na kartce, wystarczyło spokojnie pomyśleć, rozważyć każdą możliwość i samo wyszło ;) To bardziej umiejetnosc kojarzenia faktow niz logika :)
 Horsik: 18.10.2008, 17:17
 Ja mam 12 lat i rozwiązałam to zadanie za drugim razem :):P
 JA: 11.10.2008, 18:58
 JA sie zgadzam z Anoninka. Podziwiam cie, ja myslalam i myslalam i nic. Gratuluję;) Pozdro;)
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] (9) [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17]


Autor

Tresć





 [ Powrót ]Następna
 
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Reklama | Kontakt

© 2001-2019 Pomoc Duchowa