Testy Psychotesty Zagadki Rebusy Cienie Pomoc Duchowa Zabawy Złudzenia Psychologia Quizy Triki
 

Kto ocalał?


Fajna zagadka? Daj lajka!



   



Wasze komentarze:
 ;): 28.07.2009, 15:20
 nauczcie się przegrywać;D
 ;): 28.07.2009, 15:19
 nauczcie się przegrywać;D
 Blondi: 25.07.2009, 23:27
 Kurcze... świetne... ;] Ja jestem idealną kobietą... :D
 LOL: 22.07.2009, 05:19
 No pewnie ze chlop i dziewczyna bo tylko mowia o Mikolaju ze sie zabil a co z kobieta i chlopem??? obaj zyja!!!!!!!!!!!! TEST KLAMIE
 ??????????: 20.07.2009, 12:46
 nie ma nikogo kto jest idealny więc ten test kłamie
 idealna kobieta: 22.03.2009, 17:11
 żal jakie to poprostu straszne było... ugh!!! ŻAL!!!
 idealna kobieta: 22.03.2009, 17:10
 żal jakie to poprostu straszne było... ugh!!! ŻAL!!!
 nowa: 18.03.2009, 15:38
 oczywiste że idealnych mężczyzn nie ma to skąd mamy pewność że idealne kobiety istnieją... ja przynajmniej nie znam takiej :p
 justi: 17.03.2009, 13:16
 oczywiście, że kobieta przeżyła;] genialne;] hahahahah
  Adam Gzik: 16.03.2009, 18:48
 nie powinno tak być że kobiety zawsze są górą a my faceci dołem :) :( kobieta to wybryk natury xD :) xD :)
 anda: 07.03.2009, 14:20
 a jam myslałam z esw mikołaj przezył hahaha
 Lolcia: 07.03.2009, 10:48
 buhaha ale to jest fajne!!
 Mi: 06.03.2009, 18:59
  Fajniutkie ;-)
 ja..zawału dostaląm: 05.02.2009, 09:11
 ale się przestraszyłam myślałam że to jakieś ostrzeżenie przed czymś brzydkimm...
 tala: 06.01.2009, 20:06
 fajne =>>>>>.
 moniczka...(-;: 27.12.2008, 18:52
 niezłe to było...hehe...XD...(-;
 kwiatek: 24.12.2008, 21:54
 Zarąbiste to było xD Uśmiałam się nieźle xD "Nigdy nie wykonuje poleceń" xD xD
 maja: 28.11.2008, 13:20
 xDDDDD
 aaaaaaaassss: 19.11.2008, 14:40
 łatwe
 mati: 10.11.2008, 22:31
 zawaliste to bylo
[1] [2] [3] [4] (5) [6] [7] [8] [9] [10] [11]


Autor

Tresć




Poprzednia[ Powrót ]Następna
[ Strona główna ]


Humor | O stronie... | Wspomóż nas | Polityka Prywatności | Kontakt

© 2001-2020 Pomoc Duchowa