Rozważania Miłość Modlitwy Czytelnia Źródełko Pomoc Duchowa Relaks Download Cuda Opowiadania Perełki

Źródełko ...czyli o darze rozmowy...


[ Dodaj wpis ]

[<<] [<] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [>] [>>]

Chcesz prosić o wspracie i modlitwe?
Dodaj prosbę do [ Skrzynki Intencji ]

tiwaz, lat 22data: 03.10.2011, godz: 16:41

A wiecie co było na drugim wyjściu, bo mi dziewczyny opowiadały, że wyszła Ci goła babka i raz goły gośc. No i takie rzeczy się pokazuje w teatrze,dlatego przestrzegam.

(20280)
Do tiwazdata: 03.10.2011, godz: 12:17

Wspomniałeś,jakiś czas temu,że na stdiach mieliście wyjście do teatru i tam-w tym teatrze-byliście zmuszeni oglądać nieprzyzwoite sceny-m.in.scenę kopulacji.

To teraz już wiem,dlaczego wczoraj,w TVP2,w czasie dyskusji znanych politykow,osób związanych z kulturą,znany wspólczesny filozof z Lublina,jednocześnie producent wódek,a także głośny skandalista oraz człowiek- przez niektórych-zwany politykiem,a jeszcze przez innych(co prawda tylko niektórych)-charyzmatycznym przywódcą,z zadatkami na męża stanu(choć są tacy,którzy upierają się przy tym,że chodzi tu o jakiegoś Stana,ale mniejsza o to...),powiedział,że zamiast lekcji religii w szkole,uczniowie powinni mieć wyjścia do teatru.
Jeżeli przypomnimy sobie,że człowiek ten ma w programie wprowadzenie zajęć(obowiązkowych)z technik seksualnych i antykoncepcji,zwanych"Wychowaniem seksualnym,"to już wszystko jasne.Za jednym zamachem,jednym ruchem realizuje w ten sposób aż 2 punkty swojego programu:wyrzucenie religii ze szkół oraz wprowadzenie w/w"wychowania."

Dziwi tylko jedno:jak można zapraszać do poważnej dyskusji na temat kultury przez duże k człowieka,który kiedyś podarł jakiś pakt dla kultury,czy coś takiego?Człowieka,który na dźwięk słowa"kultura"-jak to ktoś kiedyś powiedział-odbezpiecza swój rewolwer,a więc jest barbarzyńcą?

(20279)
Elaxx2data: 03.10.2011, godz: 11:43

doKarl,22l.
Chyba kazdy ma w pewnym okresie kryzys, jak nie taki to owaki. Ja nie mialam kryzysu wiary jako takiej, ale mialam kryzys wiary w czlowieka. Jestem osoba na wozku inwalidzkim, i obojetnosc ludzi zdrowych co do moich potrzeb,jako osoby stale potrzebujacej pomocy, jest przerazajaca.Straszna znieczulica. Zadawalam sobie pytanie,jak to jest mozliwe,ze ludzie nazywajacy siebie chrzescijanami moga byc tak znieczuleni. a moga... I radze sobie z tym problemem braku odruchow empatii w ten sposob, ze...przyzwyczajam sie, ze tak jest. I chyba nikt nic innego nie wymyslil. Tzw "Dzien Chorego" jest smieszny
Ale jak chcesz Karl, to mozesz do mnie napisac,postaram ci sie pomoc,jak to mozliwe...

(20278)
runydata: 03.10.2011, godz: 11:16

Czasem tamta runa bywa nazywana teiwaz, runy związane są ze Skandynawią, jest pewna analogia do tarota... ale jak każdy zabobon należy to tępić, każda wyrocznia nadaje określone cechy, wartości znakom, ich układom, a to nie odzwierciedla rzeczywistości - taka sztuka manipulacji ludźmi przez siły zła.

http://www.psychomanipulacja.pl/baza-informacji.htm

(20277)
tiwaz, lat 22data: 03.10.2011, godz: 08:27

Robert możesz napisać coś o tych runach bo tego nie wiedziałem, że to może być nazwa jakiejś runy.

(20276)
tiwaz, lat 22data: 03.10.2011, godz: 08:25

Tak czułem że ktoś sie kiedys do tego doczepi. Tiwaz- germański bóg wojny. Może to źle świadczy, ale ten nick przykleił się do mnie jak jeszcze nie byłem zbyt religijny. Może go niedługo zmienie.

(20275)
Karl, lat 22, e-mail: karl20112012@wp.pldata: 02.10.2011, godz: 23:08

Nie pytam czy każdemu, bo z pewnością odpowiedź brzmi tak. Pytam jak przebiega i z jakiej skrajności w jaką może przejść kryzys wiary, kryzys moralności i po części kryzys finansowy w Waszym życiu. I jak sobie radzicie? Bo czasami siły brak. A świat, nasze otoczenie wymaga od nas coraz więcej. Czy Bóg może kogoś doświadczyć poprzez wątpienie w Boga i sens życia?

(20274)
ROBERT777data: 02.10.2011, godz: 22:39

DO TIWAZ...........CZY WIESZ CO ZNACZY SŁOWO KTÓRE UŻYWASZ JAKO SWOJE PSEUDO.......................Siedemnasta runa starszego futharku......CZY TO PRZYPADEK CZY....??????????????????????????????????????????????????????????????????????BO DZIWNIE BYŁOBY POUCZAĆ INNYCH MAJĄC PSEUDO NP. ..,,LUCYFER,,........

(20273)
silildata: 02.10.2011, godz: 19:40

tiwaz, owszem, chodziły w sukniach. Ale: bywało, ze suknie miały naprawdę duże dekolty, a kobiety były tak ściskane gorsetem, żeby z dekoltu wprost wypływały półkule piersi, często, obcisły gorset uwydatniał kształt talii, dbały o jasną skórę, bo taka była piękna, malowały się sproszkowanym ołowiem, bo tak się podobały i tak dalej. ZAWSZE kobiety podkreślały swoją urodę.

(20272)
tiwaz, lat 22data: 02.10.2011, godz: 18:11

Ja powiem krótko ja was upomniałem i mam sumienie czyste a co wy z tym upomnieniem zrobicie no to już wasza sprawa. To tyle w temacie.

(20271)
--^-^--data: 02.10.2011, godz: 17:55

Przeczytałem gdzieś,że Nergal-być może-doczeka się następcy(przepraszam-następczyni)w osobie(także znanej publicznie)p.M.Środy.
Warto przypomnieć parę słów na temat tej pani,żeby już-post factum tego,co ma się wydarzyć-wiedzieć i nie tracić czasu na szukanie wiadomości na jej temat,a już tylko podziwiać i zachwycać się dokonanym przez nią aktem.
Zatem:Magdalena Środa to profesorka,nauczycielka akademicka,ewentualnie-wykładowczyni uniwersytecka-etyczka,a właściwie-teoretyczka etyki,historyczka idei etycznych,filozofka,publicystka(felietonistka),publicystyczka tzn.uczestniczka dysput z udziałem dyskutantek,adwersarzek,b.wiceministerka i pełnomocniczka ds.czegoś tam,a także feministka,obrończyni praw niektórych kobiet,wszystkich zwierząt i mniejszości-nawet tych,których nie ma w spisie.
A pewnie i dobra z niej psycholożka?
Musi być dobra,skoro,w sposób tak subtelny,perfidny,wyrafinowany zamierza raz jeszcze(nie ostatni)zawalczyć z Kościołem i religią katolicką.
Pani ta,mianowicie,zadeklarowała gotowość publicznego podarcia Biblii.Nie wiadomo tylko,czy czynność ta okraszona zostanie jakimś komentarzem,zawołaniem,apelem?Coś takiego na pewno wzmocniłoby siłę,wymowę przekazu tego bohaterskiego aktu.
No,ale o tym,to ona z pewnością wie.Nie trzeba podpowiadać i obrażać jej inteligencji.

(20270)
Kropladata: 02.10.2011, godz: 16:11

Tiwaz
Skoro ciebie gorszy kobieta w stroju kąpielowym to nie chodź na basen ani na plażę.Ale widocznie są mężczyźni którzy sobie z tym radzą,nie popełniają przez to grzechu,wiec dlaczego im zabraniać pływania czy posiedzenia sobie nad morzem w lecie?skoro i tak ich to nie gorszy...
Jeśli ciebie gorszy nawet spódnica w kolano i nawet niewielki dekolt to faktycznie masz nieuporządkowaną sferę seksualności.
I kobiety nie chodziły w sukniach przez 19 wieków.Ubiór kobiet sie ciągle zmieniał przez wieki a grzechy na tle seksulanym ciągle istniały,niezaleznie od ubioru.

(20269)
Krzysztof, lat 25, e-mail: krzysztof_11@op.pldata: 02.10.2011, godz: 14:39

tiwaz, lat 22 chłopie weź się ogarnij :)

Kobiety są piękne a właśnie przez takich jak Ty poczucie kobiecego piękna zamienia się w poczucie grzeszności.

Jak powiedziała przedmówczyni trzeba patrzeć sercem. Dla jasności nie jestem za epatowaniem seksownością ale ładny kobiecy strój czemu nie.

patrząc na to z drugiej strony co sie dzieje w mediach, w reklamach to jak chłopak ma 19 czy 20 lat to trzeba wiele wysiłku żeby nad sobą panować cóż taki wiek.

(20268)
37-latkadata: 02.10.2011, godz: 14:34

Do Tiwarz
Kolczyki, kolor koszuli, spodnie czy sukienka, włosy naturalne, farbowane, krótkie, długie ... To wszystko jest kwestią mody, a nie religii.

(20267)
tiwaz, lat 22data: 02.10.2011, godz: 14:03

Krzysztof no to jak wiesz lepiej niż Pan Jezus czy Papież, no to cóż to ja Cię nie przekonam. Bo mnie jako katolika obowiązuje nauczenie Papieża. Do Elax powiem tak jasne że babki u muzułmanów chodzą inaczej a w jakis tam plemionach nawet prawie całkiem odkryte. Ale jesteśmy katolikami i pan Jezus będzie więcej od nas wymagał, ponieważ my znamy prawdę. przez 19 wieków babki chodziły w sukniach a teraz co? Zobaczyć kobiete skromnie ubraną to trzeba z lupą szukać? A niedługo poczekacie faceci zaczną chodzic w sukienkach. Bo już się taka modę promuję, już pomijam jakieś kolczyki u facetów w brwiach czy nosia, czy ostatnio widuję facetów ubranych w różowe koszule czy podkoszulki. Dlatego radzę mocno zastawić się nad tym co tu podaję.

(20266)
37-latkadata: 02.10.2011, godz: 13:53

Do tiwarz

Oj, oj. Proś Boga o to,żebyś mógł patrzeć na ludzi, kobiety sercem a nie oczami. Skup się na modlitwie za innych, a więcej dobrego uczynisz. Mądrość i miłość Bożą zdobywa się na kolanach.
Będąc mniej więcej w Twoim wieku, byłam na dniach skupienia ze wspólnotą. Tam pewien pan podszedł do mnie i powiedział takie słowa: ,, ciebie to Bóg stworzył chyba po to, żeby nam mężczyznom pokazywać nasze słabości" Żeby było jasne, nie ubierałam się ani nie ubieram wyzywająco.
Kościoła rolą jest przybliżanie nam Królestwa Bożego, a nie politykowanie. Pozdrawiam.

(20265)
tiwaz, lat 22data: 02.10.2011, godz: 13:19

Ludzie budźcie się i słuchajcie dobrych kazań. Podaje tutaj linka:
http://www.gloria.tv/?media=200983
Proszę również czytać i pobierać w dalszym ciąglu na temat ubioru:
http://www.sendspace.pl/file/2ac708f14a7302304cdca50

(20264)
Krzysztof, lat 25, e-mail: krzysztof_11@op.pldata: 02.10.2011, godz: 12:58

Tiwaz, lat 22 Tak jesli masz rozregulowana swere seksualna to chodzenie dla Ciebie na basen jest pewnie złe, ale wiedz ze są też normalni faceci u których zobaczenie kobiety w stroju kąpielowym nie powoduje natarczywych myśli a jest po prostu czymś normalnym.


Twiaz przesadzasz, sam jestem katolikiem i chodzę od czasu na basen i nie widzę w tym nic złego i jakoś mnie specjalnie nie szokuje widok kobiety w stroju kąpielowym a jestem mężczyzną i mam skończone 25 lat.

(20263)
Elaxx2data: 02.10.2011, godz: 12:54

Z tymi ubraniami to nie bardzo...w czasach biblijnych, w starozytnej Grecji mezczyzni nie ubierali spodni bo ich nie bylo.Ubierali chiton, cos jak suknia. To jak sie to ma do grzechu? Z kolei wiadomo,ze w krajach arabskich kobiety nie chodza w takich spodniach jak mezczyzni. A jest b. duzo mezczyzn homoseksualistow w tamtych spoleczenstwach. Wiec co to za opowiesci?Ludzie wezcie sie opamietajcie

(20262)
Do Artiegodata: 02.10.2011, godz: 11:57

Wiesz,...nie chcem,...ale muszem Ci to powiedzieć i to nawet niedzielnem przedpołudniem,choć-nie kryjem tego-bojem się,że będziesz lekko wstrząśnięty.
Chodzi o to,że jeżeli już przytaczasz nie swoje słowa,wypowiedzi,to wówczas stosuj cudzysłów.Cudzysłów,czyli-jak sama nazwa wskazuje-słowa cudze,słowa kogoś innego.Bo,nie robiąc tego,jesteś nieuczciwy wobec tych,którzy to,co napiszesz,przeczytają.Nieuczciwy,czyli pozbawiony czci,wyzuty z szacunku dla innych,którzy te wypowiedzi-nie Twoje,a kogoś innego,czyli-cudze-potraktują jako Twoje.To raz,a po drugie:Biorąc czyjeś zdania,czy fragmenty wypowiedzi,w jakimś sensie dokonujesz zamachu na cudzą własność,przywłaszczając ją sobie i usiłując wmówić innym,że to Twoje.Pamiętaj,że każda twórczość,spuścizna literacka-jak mówią niektórzy-to także jest własność,czyli-nietykalna świętość.

Możesz uznać,że ta krytyka jest zbyt surowa,to prawda,ale-pamiętaj-zawsze możesz"zmienić portal."
Twoje słowa,też własność-w jakimś sensie,stąd cudzysłów.
Mówię o zmianie portalu przez Ciebie nie dlatego,żeby mi tam zależało,no nie...To tylko taka figura,powiedziałbym nawet-stylistyczna,choż może akurat w niezbyt dobrym stylu?A skoro wiadomo,że"styl to człowiek"(też cudze słowa),to-wychodzi na to,ze ten"człowie"jakiś...taki mały we mnie...Boleję nad tym,ale,cóż...Prawda to prawda i światło dzienne ujrzeć musi.

(20261)
tiwaz, lat 22data: 02.10.2011, godz: 00:22

Może to jeszcze zamieszcze, żebyście zrozumieli, że ten strój ma niebagatelne znaczenie
To co podoba się Lucyferowi ( z niektórych egzorcyzmów )

1. Komunia Święta udzielana na rękę – dzięki temu, mogę podeptać waszego Boga, którego ja zabijam, i mogę celebrować moje msze (czarne msze) z moimi kapłanami, których Jemu wydarłem.

2. Skąpe stroje – na które łowię mężczyzn i kobiety, i zapełniam nimi moje królestwo (śmiech długi... niezwykle szyderczy), ale jestem zadowolony... co za radość.

3. Telewizja - ... ach telewizja... jest moim aparatem, to ja ją wymyśliłem... aby zniszczyć poszczególne dusze i całe rodziny...rozdzielam je, rozpraszam moimi programami, przebiegłymi i przenikającymi do głębi... ach telewizja jest ośrodkiem przyciągania, gdzie przyciągam też wielu księży, zakonników i sióstr, zwłaszcza w godzinach po północy i już nie pozwalam im modlić się: hahaha... w jednym momencie pokazuję się na całym świecie...słuchają mnie i oglądają wszyscy... dość dobrze pomagają mi moi wierni słudzy, magowie, wróżbici z kart i rąk, astrologowie... hahaha!

4. Dyskoteki... wspaniałe... są to moje pałace ze złota, gdzie przyciągam najlepsze nadzieje społeczeństwa, która czynią moim, niszcząc ich dusze i ciała... tysiące ich unoszę ze sobą przez alkohol, narkotyki i seks..., ach, nieustanne żniwo... ja jestem prawdziwym królem świata, a nie wasz Bóg, którego ukrzyżowałem.

5. Rozwody... separacje małżonków, są wymyślone przeze mnie; odzyskuje dzięki nim moja własność... jest to jedno z moich najbardziej inteligentnych odkryć... niszczę w ten sposób rodzinę, społeczeństwo, gdzie jestem adorowany jako król świata...

Seks, seks... nie słuchajcie Tego Człowieka przybitego do Krzyża, Który wam nic nie daje... tylko ja wam dam prawdziwą przyjemność wraz z wolnym seksem... moje królestwo to nade wszystko przyjemność seksualna, przez która króluję na ziemi.

6. Aborcja... zabijanie niewiniątek...! To moje najpiękniejsze odkrycie! Zabijanie niewinnych zamiast winnych i zabójców mafii! Zniszczę ludzkość i w ten sposób skończę, zanim urodzą się adoratorzy fałszywego Boga.

7. Narkotyki... to najsmaczniejszy pokarm, jaki daje młodym, aby zrobić z nich głupców... i w ten sposób robię z nim, co mi się podoba... złodziei, morderców, rozpustników...okrutnych jak ja... panów tego świata...moje sługi.

(20260)
JolaMałgoś, lat 43, e-mail: jola2706@wp.pldata: 02.10.2011, godz: 00:11

Hej ! Pozdrawiam i ...na razie to tyle, bo nie wiem co mam napisać :)))

(20259)
Tiwaz, lat 22data: 02.10.2011, godz: 00:10

Do Kropli szczerze miałem basen w gimnazjum i szczerze mówiąc nie chodziłem za często, chodź jeszcze wtedy nie wiedziałem że to jest złe. Ale np mieliśmy wyjście tu na studiach do teatru, gdzie były sceny kopulacji na scenie i dużo takich nieprzyzwoitych scen i na drugi raz było wyjście zaprotestowałem, no i tam dziewczyny się domyślały że to ze względu na moje poglądy. Więc jak się chce byc katolikiem to trzeba walczyć. Mówisz o Kościele że nie mówie o tym że basen jest zły itd? Na Kościół nie licz dzisiaj, bo jest mocno zniszczony, w Kościele nie usłyszysz też kazanie o piekle, czy o szatanie? O tym jaki jest silny. A to dlatego że Kościół jest bardzo zniszczony, jest przesiąknięty masonerią i pełen kompromisów i dlatego milczy w wielku istotnych sprawach. Przeciesz powinien mówić głośno o wielu sprawach nie tylko Nergal, ale nawet o wyroku w sprawie krzyża zrobionego z puszek i wogóle o dyskryminacji katolików. Powinien mówić głośna o tym co rząd robi, o wyprzedaży kluczowych sektorów gospodarczych, ciągłych podwyżkach cen, gazu,benzyny czy żywności. Dziś mamy takie czasy, że Kościół jest przesiąknięty modernizmem, dlatego nie licz na mocne i głośne stanowisko Kościoła w wielu sprawach. Ale to co Ci pisze o ubiorze jest prawdą, w tym artykule co podałem jest to pięknie wyjaśnione.

(20258)
Kuba, lat 22data: 01.10.2011, godz: 23:13

Błagam nie określajcie żadnej kobiety wulgarnie wyrazami typu "szmata" czy innymi jeszcze gorszymi. Te dziewczyny zwykle są biedne i wykorzystane bo nikt im nie pokazał prawdziwej miłości, szacunku, oparcia czy ciepła. Mi się zdaje że takie określenia świadczą raczej o ich autorach niż o tych kobietach. Panowie, starajmy się być mężczyznami, którzy raczej skłonią kobietę do przemyślenia tych spraw a nie jeszcze bardziej ją utwierdzą w złym czy też zdołują psychicznie. To, że powiemy "nie" na zbyt swobodne zachowanie czy gesty, nie będziemy chcieli wykorzystać kobiety może zmusić ją do refleksji i w konsekwencji zmiany swojego postępowania.

(20257)
Do Karinadata: 01.10.2011, godz: 22:40

Z serca ludzkiego pochodzi zło ale nie tylko.Ja np. mam w sercu pragnienie pokoju w sercu,domu i na świecie,pragnienie sprawiedliwości i miłości blizniego,wzajemniej tolerancji. Ale i porządliwość ciała kobiety czasami jest tak mocna jakby to było jakieś wielkie dobro którego muszę natychmiast doświadczyć.I co jestem złym facetem?.....

(20256)
Do do kogoś tam i innych Zródedata: 01.10.2011, godz: 21:29

A ja myślę że....w dobie nie myślenia i konsumpcjonizmu czyli dziś mężczyzni zwracają uwagę właśnie na takie rzucające się w oczy dziewczyny które są łatwe jak dla bogatego sięgniecie po towar który mu się podoba.A kobiety z kolei swoje nie myślenie i konsumpcjonizm objawiają wybierając cwaniaka który kozaczy a pozniej się nią zabawi i zostawi albo bogatego i starego z którym pójdą w tany bo przecież ma kasę i zapewni jej wygódki...

(20255)
Do do kogoś tam i innych Zródedata: 01.10.2011, godz: 21:29

A ja myślę że....w dobie nie myślenia i konsumpcjonizmu czyli dziś mężczyzni zwracają uwagę właśnie na takie rzucające się w oczy dziewczyny które są łatwe jak dla bogatego sięgniecie po towar który mu się podoba.A kobiety z kolei swoje nie myślenie i konsumpcjonizm objawiają wybierając cwaniaka który kozaczy a pozniej się nią zabawi i zostawi albo bogatego i starego z którym pójdą w tany bo przecież ma kasę i zapewni jej wygódki...

(20254)
Do do kogoś tamdata: 01.10.2011, godz: 21:19

Te"szmaty"...występują w przyrodzie,to prawda-zawsze istniały,tyle,że obecnie jest ich jakby więcej i-powiedzmy-czują się mniej skrępowane.
Nie znaczy to jednak,że wszyscy.Chyba można nawet założyć,iż jest ich mniej,niż się powszechnie przypuszcza?
Często się też słyszy,że dzisiaj jest gorzej,aniżeli-jak mówią-"za Sodomy i Gomory."Ale,czy na pewno?Jak wiemy,w tamtych miastach nie znalazło się nawet 10-iu sprawiedliwych.Gdyby się znalazło,to przecież miasta te nie zostałyby zniszczone.
Weźmy teraz,dla przykładu,jakieś miasto,miasteczko nawet-małe takie i niepozorne,i zastanowmy się:czy znalazłoby się tam 10 sprawiedliwych,czy nie?
Oczywiście,że tak!Nie tylko 10-iu,ale dużo więcej.
A czy kiedykolwiek dojdzie do tego,czy przyjdzie taki czas,że w jakimś mieście nawet tych 10-iu zabraknie?
Nie sądzę.Takie przypadki mogły sie zdarzać wcześniej,niż 2011 lat(czy coś koło tego)temu,ale nie dzisiaj.

(20253)
karinadata: 01.10.2011, godz: 20:56

Kuba:Prawdziwy facet musi patrzeć czystym sercem na kobietę... Wiadomo, że to jest trudne, ale bez czystego spojrzenia i myśli stajemy się jak zwierzęta..

no własnie... duzo w tym prawdy!.. mozna mieć kosmate myśli widząc ładną kobietę ubraną od stóp do głowy..albo chocby w spódnicy w kolanko...
nie zwalajcie winy na basen... strój kapielowy.. ze one są powodem waszych nieczystych pragnień..
mowie to do wszystkich chłopaków; skąd się biorą te myśli...co robisz w internecie, jestes czysty ? jakie sa twoje żarty w towarzystwie..
ogladasz pornograficzne strony?, a moze amerykanskie filmy jak Nagi instynkt.. moze czytasz tandetne gazety i plotki o gwiazdach... o czym rozmawiasz z kolegami... co robisz na dyskotekach....czy twoje mysli są czyste? jak patrzysz na kobiety na ulicy... na co zwracasz uwagę i co myslisz jak widzisz ładną dziewczynę...... czy wstydzisz się byc wstrzemięźliwym?... czy masz odwage przyznać się kolegom ze nie współżyjesz..?

z biblii: Z wnętrza bowiem, z serca ludzkiego pochodzą złe myśli, nierząd, kradzieże, zabójstwa, cudzołóstwa, chciwość, przewrotność, podstęp, wyuzdanie, zazdrość, obelgi, pycha, głupota. Całe to zło z wnętrza pochodzi i czyni człowieka nieczystym"

Nie mozna popadać w skrajność... i usprawiedliwiać własne grzeszne pragnienia...
Od dawien dawna istnieje najstarszy zawód świata.... prostytucja..
juz za czasów Chrystusa i Sodoma i Gomora oraz miasta im ościenne posunęły się daleko w grzechu wyuzdania... a wtedy kobiety chodziły w powłóczystych szatach ... zasłaniały nawet włosy welonami... i to nie strój był powodem cudzołóstwa..
Dziś kobiety bardziej kuszące w ubiorze niz dawniej...i mają swój udział w rozbudzaniu pożądliwości..
ale prawdą jest ze trzeba dbać o własne czyste myśli.. a to jest mozliwe tylko z Chrystusem który zwycięzył grzech...

(20252)
Kropladata: 01.10.2011, godz: 20:46

Tiwaz
A jakbyś miał obowiązkowe zajęcia w szkole na basenie?nie ma jednopłciowych pływalni w Polsce.Trzebabybyło całkiem tego zakazać,a Kościół nie zakazuje chodzenia na basen czy plażę.

(20251)
Artii, lat 36data: 01.10.2011, godz: 20:14

Jezus powiedzial do swoich uczniow: Niech sie nie trwozy serce wasze. Wierzycie w Boga? I we Mnie wierzcie. W domu Ojca mego jest mieszkan wiele. J 14,1

(20250)
Bogdadata: 01.10.2011, godz: 19:39

.......a niebo znow na glowe spada mi. I nadziei coraz mniej na slonce..... Nie lubie narzekac i uzalac sie nad soba i swoim zyciem, bo zawsze mam na uwadze to, ze nigdy nie jest nam az tak zle, by nie mogl przyjsc ktos, komu jest jeszcze gorzej......Ale na dzien dzisiejszy - w obliczu problemu, z ktorym sie zmagam czuje sie po prostu bardzo zagubiona i bezradna....Jest mi naprawde ciezko.....Wiele rzeczy (tych waznych!) traci dla mnie sens.....a duchowo- ide przez ciemna doline......
Jesli ktos chce i nie ma zbyt wielu swoich wlasnych intencji modlitewnych to prosze -pamietajcie o mnie w modlitwie.......

(20249)
tiwaz, lat 22data: 01.10.2011, godz: 19:37

Oczywiście że to grzech taki ubiór. Ja dlatego nie chodzę na basen czy na plażę.
http://www.sendspace.pl/file/2ac708f14a7302304cdca50 Zamieściłem tutaj plik z wyjaśnieniem tematu ubioru kobiet w oparciu o Ewangelie, Papieży, wypowiedzi świetych itd.

(20248)
storiesofheavendata: 01.10.2011, godz: 19:21

Szukamy klawiszowca, męskiego głosu i może jakiegoś trębacza, wiolonczelisty (lub muzyków w wersji damskiej ;) ) do zespołu chrześcijańskiego w Krakowie. Najlepiej kończących studia lub pracujących, no i wierzących :) Jak ktoś chętny - niech pisze na storiesofheaven@gmai.com

(20247)
Moderator do kogoś tamdata: 01.10.2011, godz: 19:17

Twój wpis nawet się nie pojawił do moderacji. Zatem jestem usprawiedliwiony :P

(20246)
?!data: 01.10.2011, godz: 18:01

Jak mówiłem,jestem wielkim idolem Jerzego Stuhra,a on moim najzagorzalszym fanem.Dlatego(m.in.)z niepokojem czytam informacje o-wydaje się-dość poważnej chorobie pana Jerzego.Ma on przecież 64 lata,a,jak wiemy,w tym wieku,tzn.krótko po 60-ce,zmarło wielu znanych,polskich aktorów.Wspomnę choćby Kazimierza Rudzkiego,Mariusza Dmochowskiego,Kalinę Jędrusik,Henryka Bistę,Mieczysława Czechowicza,Józefa Nowaka,Mieczysława Voita.Pewną pociechą dla mnie jest fakt,iż byli też tacy,którzy dożyli 90-ki,i więcej,np.Ćwiklińska,Fertner,Grossówna,Zimińska.Irena Kwiatkowska dożyla prawie 100-u lat!Żyje jeszcze Danuta Szaflarska,która ma 96 lat,Michnikowski(89)i pewnie inni,mniej znani?
Zapomniałem!Jest przecież jeszcze Andrzej Łapicki!Też 90-ka na karku(87,a może już 87 i pół?).
No tak,tylko że akurat on,to wymyka się tej statystyce i jest poza wszelką konkurencją,można by rzec;jest jakby z innego świata.Dlaczego?Ano dlatego,że panu Andrzejowi,to dopiero"na świat idzie!"Ze stwierdzeniem,że całe życie przed nim,to-oczywiście-byłaby przesada(bądźmy poważni w końcu).Statystyka powyższa go nie obejmuje,ponieważ obecnie to pan Andrzej bije się z myślami(ale chyba już się zdecydował?),czy zostać ojcem?Publicznie(podobno),on i jego młoda żona,wyznali,że planują mieć potomstwo.
I teraz pomyślmy:dziecko jest dopiero w planie,a więc upłynie trochę czasu-może nawet rok,albo i więcej-zanim przystąpi się do jego realizacji.Następnie:może przecież znów upłynąć kilka lat,zanim dziecię ujrzy światło dzienne-to zrozumiałe przecież,bez wchodzenia w szczegóły;no a potem trzeba będzie je wychowywać-przez długie lata.
Czyż więc nie ma racji w stwierdzeniu,że Andrzejowi Łapickiemu bije inny zegar biologiczny i że otwiera on zupełnie nową kategorię?

(20245)
do kogoś tamdata: 01.10.2011, godz: 17:51

Moderator taki precyzyjny, nie chce puszczać mojego wpisu to usciślę, skoro tak mu zależy. "Nie ma dziewczyn i młodych kobiet, takich do 35,36 lat . Tu wszystko szmatowe. Starsze niektóre są oczywiście np., starsze kobiety, niekóre 40, ale to wyjątki. Głupota ma to do siebie, że łatwo zbiera plony, po prostu w dobie nie myślenia i konsumpcjonizmu ludzie głupieją. Stąd kobiety ze świecą teraz szukać, na basenie, na ulicy , w mediach, widoczne są tylko szmatowate. To też typowe, szmatowe się rzuca w oczy. Celowe działnie, ma sie rzucać, po to to zachowanie i tzw. ubarnie żebyś zoabaczył i przeleciał. Przeleć mnie - każda szmata o tym mówi. Bo szmata proszę państwa ma tzw. "przyjemność" gdy przelatują ją każdy, obcy, byle jaki, czarny, zółty, czerwony, byle ją przelecieć. To ta sam płeć co kobiety. Dla kobiety mężczyzna jest ważny, nawet najważniejszy w życiu, każda kobieta chce zwracać na siebie uwagę mężczyzny, lub inaczej, każdej kobiecie jest miło, gdy mężczyzna widzi w niej kobietę. Szmaty to mają, facet KAŻDY zwraca na nie uwagę, rozłożą się, podłożą się i nie ma siły, nie możesz nie zobaczyć. itd itp. już o tym pisałam. Tzw. mężczyżni z tego korzystają, czemu nie, skoro są. otóż nie, nie powinni korzystać ze względu na swoje żony, które powinni kochać. Ale proszę państwa, skoro nie ma mężczyzn, to są szmaty. To ich produkt. I wszyscy są zadowoleni oprócz dzieci które te szmaty nierzadko rodzą. Ale to wina tylko i wyłacznie tych tzw. MĘŻCZYZN.

(20244)
Kuba, lat 22data: 01.10.2011, godz: 16:08

Do Kropli
Co do wyjścia na basen czy na plażę sytuacja jest inna i nie powinnaś się przejmować zakładając strój kąpielowy. Nie popadajmy w paranoję, to szczególnie do facetów, których tak drażni i podnieca taki strój kobiet. To oczywiste, że ciało kobiety jest piękne, ale nie możemy się niezdrowo podniecać i napalać bo to grzech i uprzedmiotowienie drugiej osoby. Dziewczyny rzeczywiście czasem przeginają z ubiorem, ale prawdziwy facet musi patrzeć czystym sercem i szanować kobietę, niezależnie od tego czy ona sama się szanuje. Wiadomo, że to jest trudne, ale bez czystego spojrzenia i myśli stajemy się jak zwierzęta a to nie jest celem ludzi wierzących.

(20243)
Kropladata: 01.10.2011, godz: 12:52

Tiwaz
Ja też nie jestem za wyzywającymi strojami,może mnie to nie gorszy ale nie podoba mi sie to.Tylko nie chce popaść też w paranoje.Naprawde każdy dekold czy spódnica w kolano czy lekko przed powoduje nieskromne myśli których sie nie da opanować?
Prosze powiedzcie mi kobieta nie może chodzić na basen czy na plaże w stroju kąpielowym?To grzech?Przecież wtedy też jest bardziej niż zwykle rozebrana?Ja nie wiem co sobie myślą wtedy mężczyźni to trudno mi sie do tego odnieść.Prosze napiszcie co o tym sądzicie bo dręczy mnie to.

(20242)
Do tiwazdata: 01.10.2011, godz: 12:36

Na pewno masz rację,ale masz też dopiero 22 lata.Dlatego życzę Ci wytrwałości,byś się nigdy nie zachwiał ani zbyt łatwo nie zraził do zamierzonego celu,jakim jest-jak mniemam-dochowanie wierności najważniejszym zasadom.

(20241)
karinadata: 01.10.2011, godz: 12:02

do Tiwaz22

zgadzam sie z Tobą..... za wszystko jestesmy odpowiedzialni, za cudze grzechy takze! nie chodzi jedynie o reklamy, media...
(i nie tylko Gloria Polo... ale wizje piekla sw Jana Bosko... Jeniffer Perez..)
Bog nie różnicuje przykazań mówiąc - ty bedziesz usprawiedliwiony bo reklama..musiales pokazac namiętne kobiety dla wiekszego zysku... i masz prawo gorszyć widzów..przyczyniając się do ich grzechów..
Przykazania są jednakowe na każde czasy...
Czasem trzeba umiec powiedzieć NIE
mniejszy dochód..ale z zachowaniem etyki.. porządku, godności człowieka...
Wierność Bogu to coś więcej niz chodzenie do kosciola..
nikt nie moze mnie zmusic by się naginać pod nowoczesne prądy.. "wyścig szczurów", swobodne dzialanie w celu osiągnięcia korzyści majątkowej..
To jest mój WYBÓR.. i ja jestem za niego odpowiedzialny..
chrzescijanin czasem musi sie wyłamać i udowodnić wierność Bogu..a to zawsze będzie się wiązało z jakąś stratą...
dla Jezusa trzeba umieć stracić.. Bóg który widzi... każdą wierność i wyrzeczenie udowodni ze nic nie uszło Jego uwadze .. a wręcz zostanie stokrotnie wynagrodzone..


(20240)
tiwaz, lat 22data: 01.10.2011, godz: 08:25

Wolałbyś?Nie,Ty w tej chwili wolisz,by jakikolwiek program prowadziła skromna dziewczyna,ubrana podobnie.Sytuacja zmieniłaby się,gdybyś był reklamodawcą i płacił-podejrzewam,że niewyobrażalne dla Ciebie pieniądze-za umieszczanie Twoich reklam przed prognozą pogody.Wtedy wolałbyś,by ta skromność była,powiedzmy-nieco stonowana.

Nie prawda. Co by się nie działo, jestem katolikiem i obowiązują mnie przykazania. Proszę bardzo grzechy cudze: Pobudzać do grzechu. I nie zmieniłbym tego, przeciesz to jest chore, nic nie można zareklamować bez rozebranej babki? To jest paranoja, i myślicie że Bóg może na to tak spokojnie patrzeć, napewno mu się to nie podoba. Przeczytajcie Glorie Polo uderzona przez piorun. Tam jest o ubiorze i o tym jak to pobudza do grzechów nieczystych.

(20239)
Do Pogodomaniakadata: 30.09.2011, godz: 22:57

Jakoś Ci nie wierzę.Myślę,że jeżeli nawet nie lubisz oglądać pogody po Wiadomościach,to-widząc,że jest pani Marzena-nie wstaniesz wcześniej z fotela zanim nie obejrzysz prognozy pogody do końca,obliznąwszy się przy tym czasami.
Natomiast jeżeli ktoś nie lubi sportu,to nawet gdy zobaczy,że jest urocza pani Sylwia,to,mimo tego,wstanie wcześniej z fotela i nie obejrzy wiadomości sportowych.
Tylko nie mów,że tak nie jest.

Załóżmy teraz,że ci,którzy wykupują czas przed sportem i pogodą,by zamieścić wtedy tam swoje reklamy,przeczytają to,co ja napisałem i to,co Ty napisałeś.
Jak myślisz,kto będzie bardziej przekonujący dla nich i czyje sugestie wezmą ewentualnie pod uwagę?

(20238)
Do Zródełkowiczów Pogodomaniakdata: 30.09.2011, godz: 18:33

A ja tam nie lubię oglądać pogody po Wiadomościach nawet jak jest paniMarzena Słupkowska choć fajna z niej babka;) Jednak zauważyłem że mój ulubiony sport po Wiadomościach czasami prowadzi niejaka urodziwa pani Sylwia i z tą większą ochotą tenże sport oglądam:)

(20237)
Do tiwaz,22data: 30.09.2011, godz: 16:17

Wolałbyś?Nie,Ty w tej chwili wolisz,by jakikolwiek program prowadziła skromna dziewczyna,ubrana podobnie.Sytuacja zmieniłaby się,gdybyś był reklamodawcą i płacił-podejrzewam,że niewyobrażalne dla Ciebie pieniądze-za umieszczanie Twoich reklam przed prognozą pogody.Wtedy wolałbyś,by ta skromność była,powiedzmy-nieco stonowana.

Myślę,że ci,którzy płacą miliony za te reklamy nadawane w tym czasie,tzn.między Wiadomościami,a prognozą pogody,nie mają pojęcia,że jest możliwość,by oglądalność była jeszcze większa,a tym samym-ich zyski.Po prostu:trzeba zażądać,aby wiadomości sportowe prezentował facet,i to,powiedzmy-odpowiedni,a prognozę pogody,młoda,ładna itd.

(20236)
!!!!!!!!data: 30.09.2011, godz: 12:13

Przeczytałem,że Jerzy Stuhr ma kłopoty laryngologiczne.Zmartwiło mnie to trochę,gdyż-odkąd tylko pamiętam-jestem jego idolem,i na zawsze już nim pozostanę.
Ale,mimo wszystko...żeby tak zdrowy chłop,z...gołą krtanią(bez szalika)latał,a potem...nie mógł...wydobyć głosu(na scenie),a nawet...w windzie!!

(20235)
tiwaz, lat 22data: 30.09.2011, godz: 12:04

No ja bym wolał żeby jakikolwiek program prowadziła skromna dziewczyna ubrana w spódnice za kolana i bez dekoltów, bo i tak jest tego aż za dużo wystarczy popatrzeć na reklamy albo wyjść na ulice. Taki strój działa pobudzająco i może przyczynić sie do upadku na czystości i potem taka kobieta odpowie przed Bogiem za to że przyczyniła sie do upadku kogoś.

(20234)
!!!!!!!!data: 30.09.2011, godz: 11:20

Zastanawiam się jeszcze,dlaczego ci ludzie,którzy zatrudnili Darskiego,nadal pracują w telewizji,czy-w telewizji?
Powszechnie bowiem wiadomo,że używał on kiedyś(a może i obecnie(tylko"po cichu"?)pseudonimu"Holokausto."I pytam:jak można zatrudnić człowieka,który przecież jawnie,w żywe oczy,drwi sobie,szydzi z największej w historii,nie mającej sobie równej i nie dającej się z niczym porównać,wielomilionowej zagłady narodu wybranego(co prawda-tylko w swoim czasie,i dawno temu,i na krótko,i...mniejsza o to)?Człowieka,który,zapewne,i podważa to,iż sam holokaust miał miejsce,a przynajmniej głosi,że jego rozmiary były znacznie mniejsze?
Jeżeli te osoby jeszcze nie zostały zwolnione,to znaczy,że cała sprawa nie dotarła(na razie)do uszu Najwyższej Rady Wszechświatowego Sanhedrynu,która mieści się chyba w Nowym Jorku,nie jestem pewien(może to być inne miasto,w innej ojczyźnie)?
Kiedy już tam dotrze,to-miejmy nadzieję-a właściwie to można mieć pewność,iż osoby odpowiedzialne za zatrudnienie Nergala,jeszcze tego samego dnia,zostaną wyrzucone na zbitą twarz i z wilczym biletem.

(20233)
Do Doroty Karolinydata: 29.09.2011, godz: 23:22

Możnaby zignorować Nergala,gdyby nie został przyjęty do pracy w TVP.A w tej chwili nie można,bo problem-jak mówisz-nie zostłby rozwiązany.Tym problemem jest decyzja o tym,że w tej telewizji może pracować.
A to,że on sam,w tej chwili,staje się coraz bardziej popularny,że korzysta z"zamieszania,"że ono go"bawi i kręci,"jest nieistotne i nie ma tu nic do rzeczy.

Na pewno znalazłyby się sposoby,by wymusić na władzach TVP decyzję o zwolnieniu tego człowieka.Wszystko można zrobić.Tak sobie myślę,że np.gdybym był reklamodawcą,płacił duże kwoty pieniędzy za nadawanie moich reklam w porze największej oglądalności,np.po Wiadomościach,przed"Sportem"i po nim-przed prognozą pogody,to zażyczyłbym sobie,by wiadomości sportowe przedstawiał mężczyzna,a prognozę pogody kobieta(najlepiej młoda i zgrabna).Właśnie tak,bo wtedy więcej ludzi ogląda i nie odchodzi od odbiornika zaraz po Wiadomościach.Mało tego,zażyczyłbym sobie,żeby wiadomości sportowe podawał mi mężczyzna,który nie tylko zna się na sporcie,ale też taki,który lubi sport,a może nawet uprawia?Czy tak jest,to się wyczuwa,gdy się takiego człowieka słucha.No i musi to robić z jakąś pewnością siebie,z ekspresją i być naturalnym.Natomiast,kiedy wiadomości sportowe podaje kobieta,to przekaz ten jest mdły,nijaki,sztuczny i nie wzbudzający specjalnie zainteresowania.
Inaczej jest z prognozą pogody.Kiedy Wiadomości się kończą i ludzie wiedzą(załóżmy,bo raczej nie wiedzą),że pogodę przedstawi młoda,ładna i do tego kuso odziana,np.taka Marzena Słupkowska,to na pewno poczekają jeszcze te 15 minut,by obejrzeć.Czyli-będą oglądać moje reklamy,tzn.te,za które zapłaciłem.Gdyby wiedzieli,że to będzie facet(nawet taki Kret,który dwoi się i troi,by dobrze wypaść i nawet gdyby dodatkowo opowiadał super śmieszne kawały),to nie czekaliby na prognozę pogody i wyłączyli lub przełączyli program.Nawet 10-iu Kretów,nie będzie tak pożądanych i oczekiwanych,jak kobieta prezentująca się w taki sposób,w jaki prezentuje sie np.M.Słupkowska.
Więc,gdyby telewizja chciała moich pieniędzy,to-chcąc nie chcąc,musiałaby spełnić moje żądania.Podobnie,jak sądzę,możnaby było wymusić decyzję odnośnie wyrzucenia Nergala.Wszystko jest możliwe.

(20232)
Artiidata: 29.09.2011, godz: 20:58

Owocem ciszy jest modlitwa, owocem modlitwy jest wiara, owocem wiary jest milosc. Owocem milosci jest sluzba. Owocem sluzby jest pokoj.

(20231)


 
[ Strona główna ]

Modlitwy | Zagadki | Opowiadania | Miłość | Powołanie | Małżeństwo | Niepłodność | Narzeczeństwo | Prezentacje | Katecheza | Maryja | Tajemnica Szczęścia | Dekalog | Psalmy | Perełki | Cuda | Psychotesty |

Polityka Prywatności | Kontakt - formularz | Kontakt

© 2001-2026 Pomoc Duchowa
Portal tworzony w Diecezji Warszawsko-Praskiej